Промовирани огласи »

Веќе е почнат трендот на намалување на цените на основните прехранбени производи наведени во одлуката на Владата, а ќе се случи и кај другите производители откако ќе ги потрошат залихите на претходно набавените производи по повисоки цени, истакна денеска министерот за економија Крешник Бектеши.

Кажавме дека очекуваме да има намалување на цените од 7 до 12 отсто, но тоа не е возможно да се случи моментално. Субвенцијата што ја даваме во делот на електрична енергија почна да се реализира од 1 декември во делот на компаниите, вклучувајќи ги основните, средните училишта, јавните комунални претпријатија и сл. и веќе компаниите започнаа да формираат нови цени кои ќе ги нудат на пазарот, рече Бектеши во одговор на прашање пред почетокот на Словенечко – македонскиот форум за економска соработка.

Посочи дека и до 1 декември супермаркетите не биле празни и имале производи кои биле набавени по повисоки цени.

Во нивните магазини имаа залихи на производи, и домашни производи кои користат дистрибутер и производи кои се увезуваат во нашата држава. Тие залихи се набавени со различни цени. Новите залихи се набавуваат со други цени кои се пониски од претходните, што значи дека претходните залихи треба да се потрошат. Најверојатно ќе се потрошат оваа недела или на почеток на наредната недела, по што ќе се забележи дека ќе има намалување на цените на тие производи во синџирите на супермаркетите, појасни Бектеши.

Истакна дека кон крајот на ноември беше усвоен Законот за потрошувачи и веќе е во сила.-Како и секој закон кој се усвојува и овој има рокови за да почне да се имплементира, а Државниот пазарен инспекторат е надлежна институција која го имплементира тоа законско решение, рече Бектеши.

Промовирани огласи »

Хибридното работење станa новото нормално. Но, дали идните работни места ќе бидат такви? И покрај широкиот консензус дека комбинација од домашна и канцелариска работа е најдобрата опција, има многу простор за преговарање околу деталите.

Прилагодувањето на новиот режим не беше лесно за секого - особено за оние што живееја во мали станови или со деца. Сепак, во просек работниците пријавуваат повисоки нивоа на задоволство и среќа. Испитаниците на анкетите сугерираат дека тие би сакале да работат од дома скоро 50% од времето, што е повеќе од 5% пред пандемијата, а остатокот во канцеларија. Но, вистинското однесување на луѓето сугерира дека нивната вистинска желба е да поминуваат уште повеќе време во пижами.

Сепак, има несогласувања за придобивките од „хибридниот“ пристап. Истражувањата сугерираат дека мешавината од домашна и канцелариска работа всушност може да биде најдобриот аранжман за продуктивност. Овозможува поефикасна поделба на трудот помеѓу „длабока работа“ (вид што бара многу концентрација, што најдобро може да се прави дома) и колаборативна работа (најдобро да се прави со колеги, лично, во канцеларија).

Дополнителни промени веќе се спроведуваат годинава. Многу фирми сфаќаат дека треба да направат повеќе за да ги охрабрат луѓето да дојдат во канцеларија. Тоа значи инвестирање во поволности како фитнес центри и добра храна, а владите знаат дека законот за вработување треба да се развива, да ги препознае и заштити домашните работници.

Промовирани огласи »

Новиот извештај на Gallup Global Emotions за 2021 покажува дека Турците и Македонците имаат најголем број на граѓани кои лувствуваат гнев секојдневно. Истражувањето се врши според исказ на доживеан гнев непосредно пред самото анкетирање.

На прво место се убедливо Турците. Од нив 48 отсто денеска би доживеале гнев. Македонците се на второ место со 26 отсто, а зад нив се Малтежаните и Полјаците со 24 проценти.

Годишниот извештај за емоции на Галуп ги мери позитивните и негативните искуства на луѓето ширум светот, давајќи им на политичарите увид во емоционалното здравје на нивните општества, што традиционалните економски показатели не го опфаќаат.

Во 2021 година, луѓето ширум светот се чувствувале позагрижени, под стрес и потажни отколку кога било во изминатите 16 години. 

Промовирани огласи »

Ако размислувате да го промовирате вашиот бизнис или да комуницирате со вашите клиенти, тогаш ви треба стратегија за односи со јавноста. Стратегијата за односи со јавноста ќе ви помогне да ја насочите вашата комуникација кон вистинската публика и вистинските публикации во вистинско време. Еве неколку причини зошто ви е потребна ПР стратегија.

Најдете ја вашата целна публика:

Кога креирате ПР стратегија, размислете за целната публика која сакате да ја добие вашата порака. Ова е важен чекор за да се осигурате дека вашата порака ќе има најголемо влијание. Без да ја пронајдете вашата целна публика, вашата порака нема да биде примена од вистинските луѓе и вашите ПР активности нема да бидат многу успешни.

Најдете ги вашите клучни пораки:

Еден од првите чекори за креирање ПР стратегија е да ги креирате вашите клучни пораки. Клучните пораки се основните точки што сакате вашата целна публика да ги слушне и разбере преку вашите ПР активности.

Фокусирајте се на вистинските медиуми:

Откако ќе ја одредите вашата целна публика и вашите клучни пораки, сега можете да размислите за тоа со кои публикации и новинари треба да контактирате. Најдобрите публикации се оние што ги чита вашата целна публика. 

Одредете ја вашата цел:

Важно е секогаш да имате цел за вашите ПР активности. Со одредување на вашата цел ќе имате јасна цел за вашата ПР стратегија и ќе го максимизирате успехот на вашите ПР активности. На пример, вашата цел може да биде да постигнете зголемување од 25 проценти во продажбата за производот X за три месеци.

Подобра комуникација:

Кога имате ПР стратегија ќе биде полесно да ги пренесете вашите цели и активности. На пример, можете да му кажете на вашиот клиент што точно ќе правите за него и кога.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »