Промовирани огласи »

Спротивно на очекувањата, Шведска е на врвот на Европската унија по бројот на кражби на автомобили, со 207 украдени возила на сто илјади жители.

Според инфографикот кој ја покажува стапката на кражби на автомобили во европските земји, по Шведска е Италија со 169 кражби, потоа Холандија со 155 и Грција со 144 кражби на автомобили на 100.000 жители.

Хрватска е на самото дно по бројот на кражби. Имено, ги имало само 17, а исто толку ги имало во Бугарија.

Во Романија имало девет кражби на автомобили на 100.000 жители, во Естонија осум, а во Данска само пет кражби на 100.000 жители.

Графиката го опфаќа бројот на евидентирани кражби на автомобили на 100.000 жители во 2020 година.

Извор:  Poslovni dnevnik

Фото: unsplash

Промовирани огласи »

Подружницата на Mellon Technologies и член на Mellon Group е основана во 2003 година во Скопје. Компанијата е воспоставена на пазарот поради нејзината доминантна улога во воведувањето и рационализирањето на имплементацијата на новите технологии, како и квалитетот на контакт центарот и аутсорсинг услугите. Вклучувајќи го меѓународното знаење на групата со локалната експертиза на компанијата, Mellon Solutions е уникатно позициониран за да ги олесни сигурните и трансформирачките трансакции.

Моментално се активни следниве работни позиции:

ТЕЛЕФОНСКИ ОПЕРАТОР - СКРАТЕНО РАБОТНО ВРЕМЕ
ТЕЛЕФОНСКИ ОПЕРАТОРИ - ПОЛНО РАБОТНО ВРЕМЕ
SOFTWARE ENGINEER

Промовирани огласи »

TikTok е социјална мрежа која освен добра забава нуди и можност за заработка на пари. Се покажа како многу профитабилна поради одличниот алгоритам, за што поткрепува и фактот што некои луѓе во странство од рекламирање месечно можат да заработат и до 10.000 долари или 9.660 евра.

Рекламирањето на Tiktok сè уште не е овозможено во Србија и нема да биде достапно уште една или две години, вели основачот на агенцијата Sellers Alley - Лазар Жепиниќ, чија експертиза е рекламирање на Amazon и TikTok.

Кога станува збор за Западот, на TikTok веќе неколку години и многу брендови од различни категории инвестираат во реклами, но и во соработка со креаторите на содржини, објаснува експертот за BIZLife.

Колку чинат кампањите на TikTok?

Минимумот што брендовите треба да го издвојат за поединечни кампањи на TikTok е од 500 до 1.000 долари неделно.

Како што вели Жепиниќ, големите брендови кои сакаат да ги популаризираат своите производи и услуги одвојуваат во просек од 50.000 до 100.000 долари.

Се разбира, оваа цена не е целосно точна. Имајте на ум дека некои видови реклами како TopView може да чинат повеќе од 150.000 долари бидејќи обезбедуваат огромна видливост на брендовите (тие се прикажуваат веднаш штом корисникот ја отвори апликацијата), објаснува експертот на BIZLife.

Како брендовите и креаторите на содржини заработуваат пари од мрежата?

На TikTok, брендовите можат да заработат пари со продажба на производи и услуги, додека креаторите профитираат со соработка со брендови, т.е. преку создавање содржина и снимки во живо што можат да им обезбедат виртуелни подароци.

Жепиниќ ги истакна креаторите на содржини на UGC, бидејќи тие се производ на платформата. Тоа се луѓето кои создаваат видеа кои се чувствуваат органски, природно и имаат поголемо влијание врз целната публика.

Кој и што е најпопуларнo онлајн?

Популарноста на профилот што го емитува видеото во живо е од големо значење.

Бројот на следбеници што дава популарност не е фиксен, повеќе би сакал да го истакнам бројот на прегледи на видеото. Колку повеќе видеа со милиони прегледи, толку повеќе човек има влијание на платформата, вели Лазар.

TikTok порасна толку многу што веќе нема само одредени групи на луѓе кои емитуваат видеа во живо. Сега тоа го прави секој кој има што да ѝ каже на својата публика и кој го промовира она што може да биде од интерес за неа.

Содржината која е најпримамлива ги вклучува дуелите на ТикТок во кои учесниците ги изнесуваат своите спротивставени ставови и аргументи, кои ги поткрепуваат нивните тврдења, вели Лазар Жепиниќ. 

„TikTok расте брзо“

На почетокот на оваа година популарната мрежа достигна 1,3 милијарди корисници. Неговата најголема предност е што голем процент од корисниците, кога се на апликацијата, ја користат само оваа платформа.

Според Лазарев, содржината е забавна, едукативна, инспиративна и го наведува корисникот да поминува многу време на TikTok, поради што ќе успее да го надмине Инстаграм за година или две.

Растот на ТикТок е постојан и секојдневно привлекува голем број луѓе кои бараат забава, а не реклами на секој чекор. Предноста на TikTok е што рекламите на платформата се приспособени на другите видеа што можете да ги најдете овде и немате впечаток дека постојано гледате реклами, туку тие се природно усогласени со остатокот од содржината, вели експертот.

Рекламирањето на TikTok сè уште не е достапно во сите земји каде што е присутен Instagram. Затоа Инстаграм сè уште има примат, посочува Лазар Жепиниќ.

Тој додава дека TikTok секоја година расте побрзо, но и дека не верува дека постои платформа која ќе може да се натпреварува со ТикТок во иднина, поради природата на платформата и алгоритмот, поради сите можни опции за таргетирање.

Публиката претпочита TikTok поради ангажираната видео содржина што го задржува нивното внимание, а има и #TikTokMadeMeBuyIt што покажува колку е моќна платформата кога станува збор за промовирање производи, заклучува тој за BIZLife.

За потсетување, TikTok се најде под лупа затоа што ги охрабрува помладите корисници да објавуваат провокативна содржина. Потоа воведе старосни ограничувања за да ја заштити помладата публика од несоодветна содржина. Тоа им дава можност на преносителите во живо на полнолетна возраст да го ограничат пристапот за публика над 18 години.

Жепиниќ наведува дека има околу 30 проценти од корисниците на TikTok кои се малолетни и дека компанијата прави се‘ за да ја заштити оваа публика.

Постојат различни правила, почнувајќи од оние кои се однесуваат на апликацијата до самата платформа, до правилата за рекламирање, кои се многу строги и нивното прекршување може да доведе до трајна забрана за користење на платформата. Се разбира, правилата постојано се подобруваат за да се направи платформата што е можно побезбедна за најмладите, вели тој.

Фото: unsplash

Извор: бизлајф

Промовирани огласи »

Струјата за домаќинствата во првиот и во вториот блок од 1 јануари се намалува, а се зголемува  во третиот и четвртиот блок. Намалување има и на цената за малите потрошувачи, соопшти денеска на прес-конференција претседателот на Регулаторната комисија за енергетика Марко Бислимоски.

Цената на електрична енергија кај домаќинствата за прв блок се намалува за 4,11 проценти, за втор блок за 2,95 проценти, на третиот блок се корегира и се зголемува за 0,85 проценти, а за четвртиот се зголемува за 7,65 проценти.

Во новата цена на струјата  од 1 јануари е пресметано и зголемувањето на ДДВ-то од 5 на 10 проценти.

-За да не се почувствува ефектот од зголемувањето на ДДВ, ги намаливме цените во првиот и вториот блок, рече Бислимовски, информирајќи дека делумно се прифатени барањата на енергетските компании, како и дека има фактори на корекција кои ги имплементирале во одлуката.

Како што информира, вкупната цена за електрична енергија на малите потрошувачи  од 1 јануари се намалува за 20,15 проценти. Таа цена ќе се применува за 70.000 компании во државата кои во изминатиот период се соочуваа со зголемени трошоци. Тоа се мали и микро компании, мали дуќани фризерници, берберници, мали кафулиња, рече Бислимоски.

Според него, 99,2 проценти од домаќинствата во државата ќе имаат намалени цени на електрична енергија.

-Доколку продолжат домаќинствата да штедат, многу мал процент ќе имаат зголемени трошоци за електрична енергија. Тоа се конкретни мерки коишто ќе им помогнат на граѓаните за да им се подобри нивниот животен стандард, рече Бислимоски.

Тој соопшти дека со овие одлуки, цената за пренос на електрична енергија се намалува за 8,66 проценти, а за дистрибуција за 19,54 проценти. Тоа, посочи, е дополнителна помош и за компаниите коишто се на слободниот пазар на електрична енергија затоа што нивните трошоци за мрежарина, која го вклучува преносот и дистрибуцијата се намалуваат речиси за 20 проценти.

-Она што е исто така многу битно, во изминатиот период имаше реакции дека трошокот за мрежарина е поголем од трошокот за енергија. Сега тоа ќе се промени поради тоа што трошокот на дистрибуција на електрична енергија  за категоријата каде што се приклучени домаќинствата тоа е ЛВ2 се намалува за 20,6 проценти, рече Бислимоски.

Во пресрет на денешната одлука на РКЕ, МЕПСО побара зголемување на цената за пренос на електрична енергија за 29,75 отсто, „ЕВН електродистрибуција“ намалување на услугата за дистрибуција  за 2,8 отсто, а универзалниот снабдувач „ЕВН Хоум зголемување за пет отсто на цената за снабдување на малите потрошувачи и домаќинствата.  

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »