TikTok е социјална мрежа која освен добра забава нуди и можност за заработка на пари. Се покажа како многу профитабилна поради одличниот алгоритам, за што поткрепува и фактот што некои луѓе во странство од рекламирање месечно можат да заработат и до 10.000 долари или 9.660 евра.
Рекламирањето на Tiktok сè уште не е овозможено во Србија и нема да биде достапно уште една или две години, вели основачот на агенцијата Sellers Alley - Лазар Жепиниќ, чија експертиза е рекламирање на Amazon и TikTok.
Кога станува збор за Западот, на TikTok веќе неколку години и многу брендови од различни категории инвестираат во реклами, но и во соработка со креаторите на содржини, објаснува експертот за BIZLife.
Колку чинат кампањите на TikTok?
Минимумот што брендовите треба да го издвојат за поединечни кампањи на TikTok е од 500 до 1.000 долари неделно.
Како што вели Жепиниќ, големите брендови кои сакаат да ги популаризираат своите производи и услуги одвојуваат во просек од 50.000 до 100.000 долари.
Се разбира, оваа цена не е целосно точна. Имајте на ум дека некои видови реклами како TopView може да чинат повеќе од 150.000 долари бидејќи обезбедуваат огромна видливост на брендовите (тие се прикажуваат веднаш штом корисникот ја отвори апликацијата), објаснува експертот на BIZLife.
Како брендовите и креаторите на содржини заработуваат пари од мрежата?
На TikTok, брендовите можат да заработат пари со продажба на производи и услуги, додека креаторите профитираат со соработка со брендови, т.е. преку создавање содржина и снимки во живо што можат да им обезбедат виртуелни подароци.
Жепиниќ ги истакна креаторите на содржини на UGC, бидејќи тие се производ на платформата. Тоа се луѓето кои создаваат видеа кои се чувствуваат органски, природно и имаат поголемо влијание врз целната публика.
Кој и што е најпопуларнo онлајн?
Популарноста на профилот што го емитува видеото во живо е од големо значење.
Бројот на следбеници што дава популарност не е фиксен, повеќе би сакал да го истакнам бројот на прегледи на видеото. Колку повеќе видеа со милиони прегледи, толку повеќе човек има влијание на платформата, вели Лазар.
TikTok порасна толку многу што веќе нема само одредени групи на луѓе кои емитуваат видеа во живо. Сега тоа го прави секој кој има што да ѝ каже на својата публика и кој го промовира она што може да биде од интерес за неа.
Содржината која е најпримамлива ги вклучува дуелите на ТикТок во кои учесниците ги изнесуваат своите спротивставени ставови и аргументи, кои ги поткрепуваат нивните тврдења, вели Лазар Жепиниќ.
„TikTok расте брзо“
На почетокот на оваа година популарната мрежа достигна 1,3 милијарди корисници. Неговата најголема предност е што голем процент од корисниците, кога се на апликацијата, ја користат само оваа платформа.
Според Лазарев, содржината е забавна, едукативна, инспиративна и го наведува корисникот да поминува многу време на TikTok, поради што ќе успее да го надмине Инстаграм за година или две.
Растот на ТикТок е постојан и секојдневно привлекува голем број луѓе кои бараат забава, а не реклами на секој чекор. Предноста на TikTok е што рекламите на платформата се приспособени на другите видеа што можете да ги најдете овде и немате впечаток дека постојано гледате реклами, туку тие се природно усогласени со остатокот од содржината, вели експертот.
Рекламирањето на TikTok сè уште не е достапно во сите земји каде што е присутен Instagram. Затоа Инстаграм сè уште има примат, посочува Лазар Жепиниќ.
Тој додава дека TikTok секоја година расте побрзо, но и дека не верува дека постои платформа која ќе може да се натпреварува со ТикТок во иднина, поради природата на платформата и алгоритмот, поради сите можни опции за таргетирање.
Публиката претпочита TikTok поради ангажираната видео содржина што го задржува нивното внимание, а има и #TikTokMadeMeBuyIt што покажува колку е моќна платформата кога станува збор за промовирање производи, заклучува тој за BIZLife.
За потсетување, TikTok се најде под лупа затоа што ги охрабрува помладите корисници да објавуваат провокативна содржина. Потоа воведе старосни ограничувања за да ја заштити помладата публика од несоодветна содржина. Тоа им дава можност на преносителите во живо на полнолетна возраст да го ограничат пристапот за публика над 18 години.
Жепиниќ наведува дека има околу 30 проценти од корисниците на TikTok кои се малолетни и дека компанијата прави се‘ за да ја заштити оваа публика.
Постојат различни правила, почнувајќи од оние кои се однесуваат на апликацијата до самата платформа, до правилата за рекламирање, кои се многу строги и нивното прекршување може да доведе до трајна забрана за користење на платформата. Се разбира, правилата постојано се подобруваат за да се направи платформата што е можно побезбедна за најмладите, вели тој.
Фото: unsplash
Извор: бизлајф