Промовирани огласи »

Singular бележи една година како дел од најголемата групација за спортско обложување и гејминг – Flutter Entertainment Plc. За кратко време, Singular го зацврсти своето место во интернационалната дивизија на Flutter како иновативен бренд за технологија.

За Singular, 2022 претставува година на трансформација во која што компанијата ја комплетираше интеграцијата со Flutter на повеќе компаниски нивоа вклучувајќи ги и enterprise системите и протоколите на Flutter. Промените создаваат услови за поголем оперативен раст, но и за нови можности за тимска работа и иновација. Тимот на Singular повторно се покажа во одлично светло завршувајќи ја годината со високи резултати и силен фокус дури и во периоди на огромни случувања, како Светското првенство во фудбал минатиот декември.

За соодветно прославување на успешната година, Singular организираше незаборавно патување за тимот во сончевиот Лимасол, лоциран на Кипар. Вработените имаа шанса да ги посетат Никозија и Лимасол, да ја искусат историјата, културата и локалната кујна на овие два града. Уште поважно, имаа можност подобро да ги запознаат своите колеги со кои секојдневно соработуваат, но и колеги од останатите тимови, да разменат знаење и искуства од својата култура и да воспостават подобра комуникација.

За прв пат од постоењето на компанијата целиот тим од трите канцеларии од Скопје, Тбилиси и Малта се собра на едно место со цел прославување на една година откако Singular e дел од Flutter семејството, како и многубројните успеси низ текот на целата година.

„Ме радува што сум тука со целиот тим на Singular за да наздравиме за уште една успешна година. 2022 беше година на промени, и горд сум на нашиот тим бидејќи ја искористи промената како можност за повторно да го потврди својот иновативен капацитет и посветеност на успех и квалитет.  Тоа што прославуваме една година како дел од Flutter е уште еден доказ дека тимот на Singular создава продукти компетитивни на глобално ниво. Оваа година е само почеток, показател што сѐ може да постигнеме заедно со Flutter“, изјави извршниот директор на Singular, George Shamugia, на корпоративната новогодишна забава во Лимасол, Кипар.

Singular, како дел од  групацијата која е лидер во својата индустрија, доби пристап и до нови придобивки за својот тим. Една од нив е можноста вработените да аплицираат за работни места низ сите канцеларии на Flutter во осум различни држави. Тие исто така имаат и богата размена на знаења со останатите брендови на групацијата преку повеќе дигитални платформи, како и учество на хибридни настани со фокус на врвни технолошки решенија. Нов пакет на придобивки за вработените е планиран целосно да се имплементира во текот на годината, а можноста да се напредува во Flutter е само една од нив.

Singular го обезбедува Flutter со својот иновативен софтвер со модуларна и мулти-вертикална архитектура кој што се докажа како успешен за влез на нови пазари. Тоа го докажуваат и високите признанија од индустријата што Singular ги има добиено, како и овогодишната награда The Best iGaming Technology & Media Provider of the Year од MiGEA (Malta's Gaming Excellence Awards).

Flutter е мајка компанија на најголемите и светски најпознатите брендови во индустријата за спортско обложување и гејминг, меѓу кои: FanDuel, Sky Betting & Gaming, Sportsbet, PokerStars, Paddy Power и Sisal. Flutter е присутна на повеќе од 20 регулирани пазари за спортско обложување, и котира на Euronext и Лондонската берза. Групацијата е посветена на креирање позитивна промена во индустријата на глобално ниво.

Промовирани огласи »

Зошто технолошките компании отпуштаат толку многу луѓе? Се чини дека тоа е горливото прашање овие денови, бидејќи светот се соочува со продолжена инфлација на која не и се гледа крајот.

Минатата година без работа останаа речиси 100.000 луѓе, а „ударите“ се уште доаѓаат.

Во последните месеци, технолошките компании отпуштија илјадници вработени: почнувајќи од Мета и Твитер, преку Амазон, Мајкрософт, Гугл. Еден од најжестоките „скандали“ се случи токму во империјата на Марк Цукерберг, кога дури 11.000 работници останаа без работа во еден ден.

Во исто време, сè се случува во истиот, краток период. Како што неодамна објавивме, Twitter изгуби речиси 80 отсто од својата работна сила.

Најголемите гиганти решија да ги намалат буџетите и трошоците, а вработените се „први на удар“. И тоа, доста често не се бира патот. Така, на пример, Microsoft прво организираше забава за вработените, а веднаш потоа најави отпуштања.

Отпуштања се случуваат и преку Slack, преку е-пошта, кога луѓето се на вечера или мејловите доаѓаат само среде ноќ. Кога ќе се разбудат - имаат што да видат. Во овој контекст, не можеме да не се запрашаме: Ако тоа е случај на најголемиот пазар во светот, тогаш на што треба да се надева остатокот од планетата?

Како што објави „Блумберг“ пред неколку дена, „Мајкрософт“ објави прекин на уште 10.000 работни места, а за тоа се подготвува и „Амазон“.

Според податоците на Челинџер, технолошката индустрија ќе забележи зголемување од 649 отсто на најавените кратења на работни места во 2022 година, со вкупно 97.171 - најмногу од падот на dot-com пред повеќе од две децении. Оваа година не изгледа ништо подобро од минатата.

Досега во јануари, Амазон соопшти дека очекува да отпушти 18.000 луѓе, а повеќе од 20 американски технолошки компании, вклучувајќи ги Coinbase, Flexport и Salesforce, рекоа дека ќе ја намалат својата работна сила за 10 отсто или повеќе.

Зошто кратењата се случуваат сега?

Неколку компании ги обвинија „оптимистичките“ проекции за овој феномен, додека други рекоа дека третирањето на навиките на ниво на пандемија како „постојано забрзување“ (случајот на Мета) ги доведе во заблуда. Но, враќањето кон поразумен раст може да се покаже како тежок предизвик.

Стартапите поддржани со ризичен капитал генерално го фаворизираа растот пред краткорочната финансиска одржливост, за да се позиционираат да излезат на берзата или да бидат купени, додека цените на акциите во јавно тргуваните технолошки компании се засноваат на постојано зголемување на претпоставките за раст.

Ако сите овие компании се свртат кон „безбедно приземјување на ракетите“, останува нејасно дали тие ќе го привлечат вниманието на инвеститорите како што секогаш го правеле.

Дали Волстрит навистина сака да слушне од Силиконската долина за новооткриената „скромност“ и финансиска претпазливост?

Единствениот исклучок?

Додека отпуштањата силно погодија голем број технолошки фирми, се чини дека еден гигант успева да „остане на површина“, а тоа е Apple.

Најголемата светска компанија досега успеваше да избегне кратење на работни места, но ниту Apple не е имун на деловните предизвици кои ги погодија другите технолошки гиганти. Пред се, треба да се потсети на нејзината зависност од Кина, каде што се наоѓа најголемата фабрика на компанијата.

Како што пишува WSJ, се очекува Apple да го пријави својот прв квартален пад на продажбата за повеќе од три години следниот месец. Компанијата исто така го забави вработувањето во некои области, но производителот на iPhone сигурно се позиционираше подобро од многу негови ривали досега, делумно поради тоа што вработуваше со многу побавно темпо.

Сепак, во 2023 година, Apple има тенденција да биде „млак“ напред, со ограничени бенефиции за вработените и бизниси фокусирани на хардверски производи и продажба, кои досега во голема мера го избегнаа економскиот пад.

Портпаролот на Apple одби да ја коментира ситуацијата.

Од крајот на фискалната година во септември 2019 година до септември 2022 година, работната сила на Apple порасна за околу 20 отсто на приближно 164.000 вработени со полно работно време.

Во меѓувреме, околу истиот временски период, бројот на вработени на Амазон се удвои, Мајкрософт порасна за 53 отсто, Алфабет (Гугл) го зголеми својот персонал за 57 отсто, а сопственикот на Фејсбук Мета ја зголеми својата работна сила за 94 отсто.

Apple има приближно 65.000 вработени во малопродажба кои работат во повеќе од 500 продавници и тие сочинуваат приближно 40 отсто од вкупната работна сила на компанијата.

Последниот голем круг отпуштања во Apple се случи во далечната 1997 година, кога ко-основачот Стив Џобс се врати во компанијата, која потоа ги намали трошоците со помош на „методот на отпуштања“ на дури 4.100 вработени.

(Телеграф бизнис)

Промовирани огласи »

Изминатата година ја одбележаа големи доцнења, недостиг на автомобили, но и инфлација и значително зголемување на цените на автомобилските пазари ширум светот. Ова предизвика послаби резултати, но забележливи се и некои знаци на закрепнување.

Магазинот Motor1.com објави детална анализа на продажбата на нови автомобили ширум светот.

Така, Кина и понатаму е најголемиот светски автомобилски пазар, а минатата година беше доста добро со оглед на глобалните предизвици. Количината на продадени автомобили е зголемена за 2 отсто на вкупно 26,86 милиони автомобили, во споредба со 2021 година. Овој резултат е уште подобар од 2019 година, пред пандемијата. Голем дел од растот е поттикнат од електричните возила, кои имаат силен поттик од централната власт. Според прелиминарните податоци, овие возила учествуваа со 20 проценти од вкупната продажба, а Wuling Hongguang Mini EV влезе во првите три најпродавани модели, додека BYD Song Plus беше на врвот на листата со продадени 459.424 примероци.

Втор по големина пазар беше оној на САД, кои беа повеќе изложени на инфлациски притисоци и на раст на каматните стапки. Продажбата на возила изнесуваше 13,83 милиони автомобили, што е за 8 отсто помалку од 2021 година и најмалку од 2012 година. И покрај негативните резултати, купувачите продолжија да се префрлаат од седани и мини комбиња кон теренци и пикап камиони, а Tesla продолжи да добива удел. Сепак, електричните автомобили сè уште сочинуваат мал дел од вкупниот број, при што Ford F-Series го држи првото место со 653.957 единици, следен од Chevrolet Silverado на второто и RAM пикапот на третото место.

Во Европа ситуацијата е слична на онаа во САД. Податоците за најголемите пазари (Германија, Велика Британија, Франција, Италија и Шпанија), кои сочинуваат околу 75 отсто од целиот регион, покажуваат дека падот на пазарот не запира. Во 2022 година, продажбата изнесуваше 9,05 милиони автомобили, што е за 6 отсто помалку од 2021 година. Обемот е намален за 7 отсто во споредба со годината на пандемијата (2020) и 29 отсто во споредба со 2019 година. Во Германија, Volkswagen повторно триумфираше со три возила позиционирани на првите три места на подиумот. Во Франција, доминацијата на Renault Group беше прекината со нов првопласиран победник во продажба. Peugeot 208 е продаден во 88.812 примероци.

За четири години, пазарот изгуби повеќе од 3,7 милиони продадени автомобили. Состојбата е практично иста во пет земји. Франција и Италија забележаа најголем пад во споредба со 2021 година, додека германскиот пазар остана стабилен. Сепак, сите забележаа двоцифрен пад меѓу 2019 и 2022 година. Недостигот на нови автомобили во салоните и зголемените трошоци за живот, делумно поради енергетската криза, ја објаснуваат критичната ситуација. Конечно, интересна е ситуацијата во Шпанија, каде Hyundai Tucson го зазеде првото место со вкупно 21.985 продадени примероци, а потоа Dacia Sandero на второто и Seat Arona на третото место.

За разлика од Америка и Европа, ситуацијата во Австралија, Индија, Индонезија и Турција е доста добра. Не само што обемот на пазарот се зголеми меѓу 2021 и 2022 година, тој беше поголем отколку што беше две и три години порано. Австралија, особено, забележа триумф на возилата со погон на сите тркала. На прво место се најде Toyota Hilux со вкупно 64.391 продадени примероци, а потоа Ford Ranger (47.479) и Toyota RAV4 (34.845).

Најпродавани автомобили по земја во 2022 година:

Аргентина: Fiat Cronos (38.769)

Австралија: Toyota Hilux (64.391)

Бразил: Fiat Strada (112.456)

Кина: BYD Song Plus (459.424)

Франција: Peugeot 208 (88.812)

Германија: Volkswagen Golf (84.282)

Индија: Maruti Wagon R (217.317)

Индонезија: Daihatsu Gran Max (65.062)

Италија: Fiat Panda (105.384)

Велика Британија: Nissan Qashqai (42.704)

Русија: Lada Granta (99.356)

Шпанија: Hyundai Tucson (21.985)

САД: Ford F-Series (653.957)

Турција: Fiat Egea (68.779)

Промовирани огласи »

Revija Bar & Food е место каде можете подеднакво да уживате во добрата и вкусна храна како и самиот амбиент со добра музика. Моментално поради зголемен ангажман го прошируваме својот тим. Доколку сакате да станете дел од нашиот тим, аплицирајте на отворените активни работни позиции!

Моментално се отворени следниве работни места:

ПИЦА МАЈСТОР/КА
ШАНКЕР/КА
САЛАТЕР/КА
ДОСТАВУВАЧ/КА
САДОМИЈАЧ/КА
ГОТВАЧ/КА
ХИГЕНИЧАР/КА

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »