Промовирани огласи »

Изминатата година ја одбележаа големи доцнења, недостиг на автомобили, но и инфлација и значително зголемување на цените на автомобилските пазари ширум светот. Ова предизвика послаби резултати, но забележливи се и некои знаци на закрепнување.

Магазинот Motor1.com објави детална анализа на продажбата на нови автомобили ширум светот.

Така, Кина и понатаму е најголемиот светски автомобилски пазар, а минатата година беше доста добро со оглед на глобалните предизвици. Количината на продадени автомобили е зголемена за 2 отсто на вкупно 26,86 милиони автомобили, во споредба со 2021 година. Овој резултат е уште подобар од 2019 година, пред пандемијата. Голем дел од растот е поттикнат од електричните возила, кои имаат силен поттик од централната власт. Според прелиминарните податоци, овие возила учествуваа со 20 проценти од вкупната продажба, а Wuling Hongguang Mini EV влезе во првите три најпродавани модели, додека BYD Song Plus беше на врвот на листата со продадени 459.424 примероци.

Втор по големина пазар беше оној на САД, кои беа повеќе изложени на инфлациски притисоци и на раст на каматните стапки. Продажбата на возила изнесуваше 13,83 милиони автомобили, што е за 8 отсто помалку од 2021 година и најмалку од 2012 година. И покрај негативните резултати, купувачите продолжија да се префрлаат од седани и мини комбиња кон теренци и пикап камиони, а Tesla продолжи да добива удел. Сепак, електричните автомобили сè уште сочинуваат мал дел од вкупниот број, при што Ford F-Series го држи првото место со 653.957 единици, следен од Chevrolet Silverado на второто и RAM пикапот на третото место.

Во Европа ситуацијата е слична на онаа во САД. Податоците за најголемите пазари (Германија, Велика Британија, Франција, Италија и Шпанија), кои сочинуваат околу 75 отсто од целиот регион, покажуваат дека падот на пазарот не запира. Во 2022 година, продажбата изнесуваше 9,05 милиони автомобили, што е за 6 отсто помалку од 2021 година. Обемот е намален за 7 отсто во споредба со годината на пандемијата (2020) и 29 отсто во споредба со 2019 година. Во Германија, Volkswagen повторно триумфираше со три возила позиционирани на првите три места на подиумот. Во Франција, доминацијата на Renault Group беше прекината со нов првопласиран победник во продажба. Peugeot 208 е продаден во 88.812 примероци.

За четири години, пазарот изгуби повеќе од 3,7 милиони продадени автомобили. Состојбата е практично иста во пет земји. Франција и Италија забележаа најголем пад во споредба со 2021 година, додека германскиот пазар остана стабилен. Сепак, сите забележаа двоцифрен пад меѓу 2019 и 2022 година. Недостигот на нови автомобили во салоните и зголемените трошоци за живот, делумно поради енергетската криза, ја објаснуваат критичната ситуација. Конечно, интересна е ситуацијата во Шпанија, каде Hyundai Tucson го зазеде првото место со вкупно 21.985 продадени примероци, а потоа Dacia Sandero на второто и Seat Arona на третото место.

За разлика од Америка и Европа, ситуацијата во Австралија, Индија, Индонезија и Турција е доста добра. Не само што обемот на пазарот се зголеми меѓу 2021 и 2022 година, тој беше поголем отколку што беше две и три години порано. Австралија, особено, забележа триумф на возилата со погон на сите тркала. На прво место се најде Toyota Hilux со вкупно 64.391 продадени примероци, а потоа Ford Ranger (47.479) и Toyota RAV4 (34.845).

Најпродавани автомобили по земја во 2022 година:

Аргентина: Fiat Cronos (38.769)

Австралија: Toyota Hilux (64.391)

Бразил: Fiat Strada (112.456)

Кина: BYD Song Plus (459.424)

Франција: Peugeot 208 (88.812)

Германија: Volkswagen Golf (84.282)

Индија: Maruti Wagon R (217.317)

Индонезија: Daihatsu Gran Max (65.062)

Италија: Fiat Panda (105.384)

Велика Британија: Nissan Qashqai (42.704)

Русија: Lada Granta (99.356)

Шпанија: Hyundai Tucson (21.985)

САД: Ford F-Series (653.957)

Турција: Fiat Egea (68.779)

Промовирани огласи »

Revija Bar & Food е место каде можете подеднакво да уживате во добрата и вкусна храна како и самиот амбиент со добра музика. Моментално поради зголемен ангажман го прошируваме својот тим. Доколку сакате да станете дел од нашиот тим, аплицирајте на отворените активни работни позиции!

Моментално се отворени следниве работни места:

ПИЦА МАЈСТОР/КА
ШАНКЕР/КА
САЛАТЕР/КА
ДОСТАВУВАЧ/КА
САДОМИЈАЧ/КА
ГОТВАЧ/КА
ХИГЕНИЧАР/КА

Промовирани огласи »

Германската државна развојна банка KfW го идентификува постојаниот недостиг на квалификувани работници и падот на продуктивноста на трудот како сериозна закана за просперитетот на Германија, јави ДПА.

Нивото на благосостојба во Германија практично се зголеми во изминатите 70 години, но доаѓа крајот на овие времиња, бидејќи основата за нејзиниот понатамошен раст пропаѓа, е заклучокот на KFW, врз основа на студија цитирана од „Франкфуртер алгемајне цајтунг“.

Комбинацијата на долгорочен пад на бројот на вработени на домашниот пазар на труд и слаб раст на продуктивноста претставува единствен предизвик со кој се соочуваме за прв пат во повоениот период, нагласува главниот економист на Банката, Фрици Келер-Габе.

Во извештајот се наведува дека за да не се оствари мрачната прогноза, германскиот пазар на труд мора да се стимулира со имиграција и со дополнителни мерки.

Дополнително, мора да се зголеми продуктивноста на трудот, на пример со намалување на бирократијата и со промовирање на иновациите, заклучија експертите на KFW.

Промовирани огласи »

KARIERA.mk со радост најавува ексклузивна работилница на 10.02.2023 во Skopje Marriott Hotel за сите маркетинг професионалци и ентузијасти! Предавач на еднодневната работилница ќе биде директорката на Google Marketing Platform Turkey, Ece Ozturk Dogan.

На работилницата ќе се работи на практични маркетинг предизвици и решенија и е наменета за сите маркетинг ентузијасти од почетен степен до сите маркетинг експерти од државата и регионот. Сите учесници по завршувањето на работилницата ќе добијат сертификат.

Причини зошто да станете дел од оваа работилница:

  • Работилницата е одлична можност за вмрежување!
  • Ќе има Q&A сесија каде сите ваши прашања ќе добијат одговори.
  • Ќе имате шанса да научите за Google / YouTube / Display Ads и нивните функции.
  • Ќе го одговориме прашањето: Како да постигнете успех со користење на маркетинг Алатки?
  • Работилницата ќе ја води ECE OZTURK DOGAN - HEAD OF GOOGLE MARKETING PLATFORM во Tурција!

Oфицијалната aгенда со теми кои ќе се покријат на работилницата.

Карти за работилницата може да се купат онлајн на следниот ЛИНК.

За било какви дополнителни информации и консултации ви стоиме на располагање на [email protected] или пак на 078 479 306

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »