Извршувањето на работните задачи понекогаш знаатда бидат и „невидливи“ за вашите претпоставени, иако истите ги извршувате со најголема професионалност. Постојат многу студии кои укажуваат зошто и покрај сиот ваш вложен труд, вашите претпоствени сметаат дека тоа што го правите не е доволно или не ефективно.
Не комуницирате
Ако порано работевте во канцеларија, знаете колку е лесно вашиот шеф да се „појави“ и да провери како напредувате. Далечинската работа не го дозволува тој луксуз. Дури и кога работите од канцеларија треба константно да комуницирате, за вашиот претпоставен има идеја дека навремено ги извршувате задачите.
Ако не го ажурирате редовно вашиот шеф преку е-пошта или телефон, тој може да мисли дека не ја работите вашата работа.
Не разговарате со колегите
Дури и ако редовно го ажурирате шефот, сепак мора да разговарате со колегите. Интеракцијата е клучна за успешна деловна активност, првенствено кога повеќето работат од далечина.
Никогаш не сте достапни за повици или размена на пораки
Кога работите во канцеларија, вашиот шеф може да го повика вашето име и веднаш да очекува одговор. Работењето од дома не ја нуди таа опција. Вашиот шеф мора да се потпре на технологијата за да ги добие потребните информации.
Не се однесувате професионално
Ако сте секогаш на вашиот кауч, носите облека за во салон или имате деца што викаат во позадина секој пат кога вашиот шеф ќе се јави или има видео разговори со вас, тоа може да биде лош знак. Дури и ако давате се од себе и испорачувате исто ниво на работа, одвлекувањето на вниманието што се случува околу вас, вашиот шеф може да го натера да мисли дека имате помалку перформанси.