Промовирани огласи »

Сите заостанати сметки за комунални услуги, струја, кабловска телевизија и телефони застаруваат по одреден временски период. Но, тоа не значи дека долгот не може да се наплати по тој рок, а потрошувачот може да избегне присилна наплата само доколку навреме поднесе приговор.

За разлика од нередовните плаќачи, во непријатна ситуација можат да дојдат и граѓаните кои навреме ги подмириле сите обврски. 

Што и да сте платиле, важно е сметката да ја чувате, бидејќи ако немате доказ за плаќањето, ќе мора повторно да си платите.Ова често го посочуваат адвокатите кои се занимаваат со правата на потрошувачите.

Објаснуваат дека најдобра заштита е да се чува фактурата или уплатницата, иако секоја компанија има платежна евиденција во својот систем.

Имено, овој запис може да „пропадне“, да не функционира или да биде фалсификуван, па адвокатите сметаат дека „подобро е да се спречи отколку да се лекува“, односно во овој случај да се чува доказ за уплата.

Исто така, некои здруженија на потрошувачи ги советуваат корисниците да чуваат сметки, односно докази за плаќање, најмалку десет години.

Адвокатите често укажуваат дека тоа не е начин да се избегне плаќањето на сметката и дека застарувањето ретко се случува во пракса, бидејќи извршителите ги тужат должниците пред истекот на рокот од една година.

И ако сметките се плаќаат онлајн?

Се повеќе граѓани претпочитаат да ги плаќаат сметките преку интернет, без да одат во Пошта и да чекаат на шалтер.

Претставниците на организациите за заштита на потрошувачите советуваат доказите за онлајн плаќањето да се испечатат, а потоа да се чуваат, бидејќи тоа ќе е единствен доказ за извршеното плаќање.

Што после една година?

Доколку добиете предупредување поради неплатена сметка која, напротив, била платена во период помал од една година од датумот на доспевање на сметката, потрошувачите можат да здивнат ако платиле и задржале сè,правилно. Меѓутоа, може да настане проблем доколку не ги чувате сметките или ако предупредувањето дошло по неколку години. Доколку тоа се случи, а потрошувачот добие предупредување пред наплата или решение од извршителот, треба да поднесе жалба во рок од најмногу осум дена.

Промовирани огласи »

АД „Електрани на Северна Македонија“ (ЕСМ) најави продолжување на грејната сезона до крајот на месецов доколку прогнозите на Управата за хидрометеоролошки работи (УХМР) покажат дека средната температура на воздухот е еднаква или пониска од 12 Целзиусови степени.

Грејната сезона официјално заврши на 15 април, но од ЕСМ најавуваат нејзино продолжување најдоцна до 30 април.

ЕСМ енергетика продолжува со снабдување со топлинска енергија и покрај официјалното завршување на грејната сезона. Согласно правилата за снабдување со топлинска енергија донесени од страна на РКЕ, снабдување може да се врши и по 15 април, кога прогнозираната средна температура е пониска од 12 степени, но не и по 30 април, велат од „Електрани на Северна Македонија“.

Од компанијата додаваат дека во деновите од празникот, но и останатите денови, ЕСМ ќе врши снабдување со топлинска енергија согласно надворешните температури.

Во периодот што следува, ЕСМ најавува и дека ќе врши порамнување на сметките за мај, јуни и јули согласно испорачаната количина на топлинска енергија во текот на грејната сезона, односно, како што велат оттаму, ќе се врши порамнување меѓу прогнозираната и реално испорачаната топлинска енергија.

Висината на порамнителните сметки е различна за секој потрошувач и зависи од карактеристиките и енергетската ефикасност на објектот и, секако, од количината испорачана топлинска енергија во согласност со надворешните временски услови, додаваат од ЕСМ.

Промовирани огласи »

Континуирана едукација на вработените е составен дел на секоја фирма и ги опремува вработените со вештини потребни за извршување на работата. Секоја организација инвестира во обуки и програми за едукација на своите вработени кои потоа ги применуваат научените вештини за подобри резултати. Повеќето организации/фирми ја сметаат обуката како трошок, кога тоа всушност е инвестиција.

Компаниите трошат многу пари и време за регрутирање и вработување на соодветен персонал, но за жал застануваат тука.

Вие можете да ги  имате најдобрите вработени, најголемите умови но доколку застанете тука, со само нивно вработување всушност не сте направиле ништо добро за вашата компанија.

Како лидери и менаџери, вие сте одговорни за успехот на вашата организација и за развивањето на вашите луѓе за да се зголемат вашите шанси за успех. За секоја организација, луѓето се една од најголемите инвестиции и треба секогаш позитивно да се поттикнува нивниот кариерен и персонален развој.

Промовирани огласи »

Зегин ДОО е првата приватна компанија во Република С. Македонија регистрирана за продажба на лекови. Како една од најуспешните и најголемите компании кај нас, со најдобра инфраструктура и најголема дистрибутивна мрежа.

Моментално вработува:

АСИСТЕНТ НА ПРОДАЖБА - ОРТОПЕДСКИ ПОМАГАЛА
HR BUSINESS PARTNER
ДИПЛОМИРАН ФАРМАЦЕВТ / ФАРМАЦЕВТСКИ ТЕХНИЧАР / ЦЕЛА МАКЕДОНИЈА
ФАРМАЦЕВТ / ФАРМАЦЕВТСКИ ТЕХНИЧАР / СКОПЈЕ
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ОСНОВНИ СРЕДСТВА

Доколку се уште сте во потрага по вашето иеално работно место, сите останати активни огласи за вработување можете да ги најдете ТУКА.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »