Промовирани огласи »

Majorel дизајнира, гради и испорачува висококлвалитетна корисничка подршка за многу светски водечки брендови. Ги сервисира клиентите ширум светот со преку 82,000 + вработени, лоцирани во 45 земји на 5 континенти на 60 јазици.

Тимот на KARIERA.mk беше во повторна посета на канцелариите на Majorel, каде што овој пат имавме прилика да разговараме со HR менаџерката Виолета Вукелиќ. Тaa за кариера даде одговор на важните прашања поврзани со менаџирањето на човечките ресурси како вистински професионалец во областа.

Целото интервју може да го видите подолу:

Промовирани огласи »

Владата на денешната седница, на предлог на Министерството за економија, донесе одлука за продолжување на рокот на траење на мерката за ограничување на маржата на основните прехранбени производи до 30 јуни 2023 година.

Со оваа Одлука, највисоката трговска маржа за белиот леб – сечен на парчиња или цел, белиот шеќер и сончогледово масло за јадење, со исклучок на ладно цедено, се утврдува во висина до 5 отсто во трговијата на големо и на мало.

Највисоката трговска маржа за брашно од пченица тип 400 и тип 500, макароните и шпагетите од тврда пченица, македонскиот ориз бел, трајното кравјо млеко со масленост од 2,8, 3,2 и 3,5 отсто, јајцата од кокошка, урдата, кравјото и мешаното бело сирење, кашкавал, кисело млеко, павлака и јогурт се утврдува во висина до 10 проценти во трговијата на големо и на мало.

Имајќи предвид дека со оваа Одлука се ограничува растот на цените преку утврдување на висината на трговската маржа, која треба да влијае на растот на цените на мало на основните прехранбени производи, а состојбата на пазарот укажува дека цените се уште не се стабилизирани, се наметна потребата да се предложи измена на Одлуката, со која рокот на примената се продолжува за следните два месеци од оваа година, односно од 30 април до 30 јуни 2023 година, се наведува во соопштението Министерството за економија.

Од Министерството посочуваат дека за времетраење на оваа Одлука, Владата дополнително има донесено и одлуки за определување највисоки цени во трговијата на мало на свежи јајца од кокошка и ориз, која ќе се применува до 30 април 2023 година, на трајно кравјо млеко со масленост од 2,8, 3,2 и 3,5 проценти, урда, кравјо бело сирење и мешано бело сирење, кравји кашкавал, кисело млеко и павлака и јогурт, која ќе се применува до 31 мај 2023 година, на тестенини (макарони и шпагети), која ќе се применува до 31 мај 2023 година, како и на леб бел и полубел (сечен на парчиња или цел) која ќе се применува до 31 мај 2023 година.

Промовирани огласи »

Законската регулатива во Македонија предвидува дека на родителите не им е потребна писмена согласност доколку малолетното дете патува со еден од родителите, но граничните служби имаат право да ја побараат ако нешто им е сомнително.

Издавање одобренија за патување во странство на малолетни лица (до 14 години живот)

1.  Ако  лицето до  14 години живот ( малолетно лице ) патува во странство или се враќа од странство во присуство на родител или старател не е потребно да има одобрение за неговото патување.

2.  Ако  лицето  до  14 години живот (малолетно лице) патува во странство или се враќа од странство без присуство на родител или старател,потребно е да има одобрение за неговото  патување кое се издава врз основа на писмената согласност  од родителите односно старателот,дадена во надлежните сектори-одделенија за Внатрешни работи,со приложување на увид-извод од матична книга на родените на малолетното лице кое патува, личните карти од родителите или старателот и таксена марка од 50,00 денари.

Промовирани огласи »

Пред еден ипол век, односно на 9 април 1873 година првиот воз од Солун стигна во Велес и така почна историјата на железничкиот сообраќај во Македонија, кој во изминатите години се соочува со сериозни проблеми, иако сè почести се најавите за модернизација на македонската железница.

На почетокот на месец април штрајкуваа и машиновозачите и машинскиот персонал, кој ја немаше добиено втората половина од февруарската плата, а со идентични проблеми македонската железница се соочуваше и во изминатите години.

Тоа не е единствениот проблем на македонските железници бидејќи пред неколку недели беше ограничена брзината на возовите на релација Скопје-Велес и обратно на 20 километри на час, па поради тоа се патува два часа.

Оваа одлука доаѓа поради безбедноста и сигурноста на патниците во железничкиот сообраќај, на делницата Скопје – Велес. Имаме и железнички прагови кои се постари од 50 години и не се променети. Тоа бара целосна рехабилитација на пругата, која бара квалитетни изведувачи. Владата подготвува програма, поголема инвестиција за рехабилитација на пругата, кажа Директорот на Јавното претпријатие за железничка инфраструктура, Хари Локвенец.

Треба да се спомене и случајот на патничкиот воз кој тргна од Скопје кон Битола на 20 ноември, а на крајната дестинација стигна дури по 10 часа. Причината за тоа била расипана локомотива на товарен воз во близина на село Слепче, поради што пругата била блокирана и затоа патниците морале дополнително да чекаат, а ова не е единствен пат да патуваат повеќе часови од очекуваното до некоја дестинација.

Вицепремиерот Фатмир Битиќи на одбележувањето на 150 години од основањето на македонски железници вети дека во следните 10 години ќе добиеме европска железница и напомена дека само за изградба на пругата кон Бугарија се инвестираат 600 милиони евра.

Директорот на Јавното претпријатие за железничка инфраструктура вети дека во мај ќе се објави јавен повик за избор на изведувач на третата фаза од пругата кон Бугарија, односно за изведба на најтешката фаза меѓу Крива Паланка и граничниот премин Деве Баир.

Локвенец, исто така, во изминатите денови зборуваше за поврзување на аеродромите во Македонија со пруга со што би се олеснил пристапот на патниците.

Останува уште мал дел кој треба да се изгради за поврзување со Коридорот 8 на потегот меѓу Кичево и Требеништа. И последно е поврзувањето на скопскиот аеродром. Проектираната динамика за завршување на источното крило на Коридорот 8 е крајот на 2027 година, кажа Локвенец.

Меѓутоа, и покрај најавите за подобри времиња за македонската железница, таа се соочува со милионски долгови поради кои неколку дена остана и без струја годинава, а треба да се спомене и дека Македонија е меѓународно железнички изолирана, односно нема ниту еден патнички воз кој сообраќа со соседството.

Граѓаните се присетуваат како со возови патувале во минатото и до соседството, па се надеваат дека повторно би имале таква шанса во иднина, а времето ќе покаже дали ќе се остварат ветувањата на политичарите дека Македонија ќе добие модерна и европска железница или тоа ќе остане само сон.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »