Промовирани огласи »

Во интервјуто со 24HR нашиот генерален директор разговараше за повеќе аспекти од огласувањето на работни места како и кои се новините кои KARIERA.mk активно ги воведува во HR и бизнис круговите преку организација на едукативни работилници на најразлични теми со странски експерти кои ги носи во Скопје и со тоа директно работи на зголемувањата на знаењата на сите мотивирани поединци во државата.
 
1. Зорица, Кариера.мк постои 6 години, растот и развојот се движи во нагорна линија, соработувате со многу реномирани компании, кој е клучот за успехот?

Со сигурност би можела да констатирам дека успехот на КАРИЕРА.мк се должи на посветената работа, љубовта кон она што го правиме и нашата спремност да си ги слушнеме нашите клиенти и да пристапиме кон задоволување на нивните потреби.

Дополнително, КАРИЕРА.мк е компанија која константно инвестира во своите вработени и во својот маркетинг, со што се стремиме да бидеме поразлични и да сме присутни во животите на луѓето и компаниите од овој регион.

2. Кои се правилата по кои треба да се води една компанија за да има оглас,дали има некој прописи за да се избегне некој вид дискриминација?

Секоја компанија огласите ги поставува по своја замисла бидејќи ја цениме нивната компаниска култура и иновативниот избор за тоа како сакаат да дојдат до новите потенцијални членови на нивната компанија. Во секој случај на нашиот сервис, имаме и прирачник кој може да помогне во креирањето на еден добар оглас за работа каде што даваме совети од нашето долгогодишно искуство каде сме прочитале илјадници огласи од најразлични сфери на работењето.

Дискриминацијата никако не е дозволена по ниеден основ и нашиот тим за корисничка поддршка работи будно работи на корегирање на огласите доколку се забележи било каква текстуална определба која наведува на дискриминација.

3. Платата наведена на самиот оглас е она кое повеќето од кандидатите сакаат да се наведе,дали тоа е секогаш важно да се напомени,бидејќи сепак знаеме дека платата зависи и од квалификациите на кандидатот?

Што се однесува до платите, на КАРИЕРА.мк на крајот на 2021ва додадовме поле каде секоја компанија при поставување на својот оглас може да наведе плата во ранг од-до што прави компаниите да се чувствуваат комотно да ја изразат платата а самите потенцијални апликанти можеби и ги мотивира да аплицираат за дадената работна позиција.

Одредувањето на платата е навистина специфична тема и верувам дека секоја компанија има механизми за одредување на компетенциите на денот на интервјуто или низ низа тестирања кои следуваат до финалниот понуден договор за вработување.

Моето лично мислење е дека секој оглас треба да има ако не точна плата, тогаш некој потесен ранг од-до кој ќе даде слика за тоа што може да очекува потенцијалниот апликант со што би се заштедило на загубено време и од страна на компанијата и од страна на апликантот.

4. Кариера е портал каде кандидатите имаат на дланка огромен број на огласи,дали кандидатите можат да се обратат до Кариера со нивни профил кој би го препорачале доколку ја има таа позиција спорет неговите квалификации?

Од почетокот на минатата година работиме на нов продукт кој сеуште е во тест период и кој го нарековме MojaКАРИЕРА. Истиот е идејно решение на спојување на компаниите и апликантите кои ќе ги наведат своите тагови/преференци за работно место и професија во нашиот систем и ќе прикачат соодветно CV.

Бидејќи се работи за сложен процес, работата на овој продукт навистина ни одзема долго време за интеграција во нашиот систем и сеуште работиме на аспекти кои видно ќе го забрзаат процесот на вработување на нашиот сервис а со тоа ќе помогнеме на многу компании и физички лица полесно да дојдат до совршен спој.

5. Што најчесто им препорачувате на компаниите кои имаат потреба од кандидати, на што да го стават фокустот во самиот оглас?

Од моето искуство, би можела да кажам дека секогаш советувам компаниите или HR одделите да внимаваат во составувањето на секој оглас и да бидат што е можно по едноставни во дефинирањето на задолженијата, бенефитите и условите за конкретното место кое го огласуваат. Дополнително, многу компании забораваат да го додадат делот каде што кажуваат накратко кои се тие, би споменала дека овој дел дава слика за тоа кој вработува, која е позадината на конкретната компанија, дејноста итн.

Друга многу важна секвенца е формулирањето на називот на работното место, бидејќи во последно време се соочуваме со модернизирани имиња кои го отежнуваат разбирањето на самата работна позиција и многупати ги обесхрабруваат потенцијалните апликанти зааплицираат за дадено работно место иако можеби истите се сосема квалификувани за истото.

6. Во последниов период имате интересни интерактивни проекти кои се наменети за дообука и ги водите како работилници со меѓународни експерти, кажете ни нешто повеќе за идејата и кои се наредните планови?

Идејата за креирање на настани од овој тип се појави од нашата желба како тим повторно да правиме нешто поразлично и нешто што ќе го раздвижи нашите бизнис кругови на еден позитивен и едукативен принцип.

Лично јас сум вечен ученик и обожавам да си ги надополнувам моите вештини и знаења па секој нов ден го гледам како можност да се научи нешто ново а од тоа да произлезе и некоја идеја за нови соработки, пријателства или дури можеби и градење на цели нови продукти.

КАРИЕРА.мк во организацијата на овие работилници, на различни теми, работи на носење на експерти од различни области од светот во Скопје. Досега успешно поминаа две работлиници, првата со маркетинг директорката на Google Turkey и втората со маркетинг директорката на Адидас од Амстердам.

Навистина сум среќна што во ова интервју можам и да ја најавам следната работилница која ќе се одржи на 19ти мај и е наменета за сите HR ескперти и C level менаџери кои сакаат да чујат нешто повеќе за најдобрите практики од DHL Германија. Едукатор на оваа работилница е Stefanie Wittenbecher, Head of Learning & Development во DHL, Germany која има големо искуство во градењето на одлични тимови, нивно дообразување и целосно интегрирање во компанијата со цел задржување на паметните капацитети на подолг рок.

Повеќе информации за настанот може да прочитате на следниот линк: How HR and C-Level Management can Leverage Employee Retention

Со сигурност ветувам одлично дружење на настанот и многу нови аспекти за размислување на теми задржување на вработените кои се значајни, најдобри HR практики кои фукнционираат и идеи за внатрешно дообучување на било која успешна компанија.

Промовирани огласи »

Она што најмногу ги интересира граѓаните пред почетокот на секоја летна сезона се цените на храната во омилените летувалишта, а Грција секако е на врвот на листата. Додека многумина секоја година стравуваат дека скокнале во вселената, често излегува дека тоа не е така.

Факт е дека цените на храната во Грција се зголемуваат од година во година, но приближно со исто темпо како и насекаде.

Имено, кога се во прашање моменталните цени на основните намирници во Грција, тие се речиси идентични со оние на маркетите во Србија, а можно е да наидете на некои кои се уште попристапни.

Оваа година грчката влада побара од големите синџири на супермаркети да ги намалат или не ги зголемат цените на основната храна. Ова барање беше прифатено од повеќето супермаркети, кои направија листа на производи со ниски цени.

На овој линк е веб-страницата на грчката влада на која можете да видите кои производи се со ниски цени за следната недела.

Подолу се актуелните цени на намирниците во Масутис и Лидл во Грција.

Тековни цени во Лидл

  • Обичен леб со сусам 0,64 €
  • Леб од багет 1,19 €
  • Грчка пита 0,99 €
  • Домат кг 1,79 €
  • Парче краставица 0,9€
  • Пилешко кг 2,69 €
  • Мелено месо 1кг 8,78 € - XXL пакување од 650гр 4,39 €
  • Маслиново масло од Крит 5л 29,35 €
  • Свежо млеко 3,5% масти 1л 2,49 €
  • Свежо млеко 1,5% масти 1л 2,20 €
  • Јаболка 1 кг златен вкусен 1,69 €, а горчлив ковач 1,19 €
  •  
  • Тековни цени во Масутис
  • Јајца големина М, 10 парчиња 2,59 €
  • Јајца големина L 10 парчиња 3,49 €
  • Парисер пилешко 7,44 €
  • Шунка 17,89 € кг
  • Mortadella 10,31 €
  • Пушена сланина 25,6 €
  • Пушено филе 11,81 €
  • Фета сирење 9,95 €
  • Бело сирење 8,50 €
  • Маслиново масло 1L 5,50 €
  • Сончогледово масло 1,97 €
  • Тост леб 720гр 1,58 €
  • Тост леб 360гр 1,18 €
  • Свежо млеко 1L 1,09 €
  • Долготрајно млеко 1л 1,52 €
  • Домат кг 2,40 €
  • Парче краставица 0,7€
  • Лимон 0,95 €
  • Црвена зелка кг 0,79 €
  • Зелена зелка 0,29 € кг
  • Црвен кромид 0,95 € кг
  • Црн кромид кг 1,19 €
  • Компири 0,98 €

Гиро

Кога станува збор за гирото, неговата цена во Грција се движи помеѓу 3,5 и 4,2 евра, литар млеко е 1,12 евра, а цената на свеж леб се движи од 1 евро нагоре.

Свежата риба е, во зависност од видот, од 6 (сардина, групер) до 20 евра за килограм. Цената на топка сладолед се движи од 1,5 центи до 2,5 €, во зависност од слаткарницата.

Може да се каже дека, генерално, цените во Северна Грција се на ниво на цените во Белград, додека во споредба со цените во остатокот од Србија се за околу 5-10% повисоки, што многумина не го очекуваат. кога мислат на Грција и стравуваат дека цените на храната се значително повисоки.поголеми отколку што е случајот.

Курир.рс.

Промовирани огласи »

Тајм менаџментот или управувањето со време е процес на планирање и контрола на тоа колку време да се потроши на одредени активности. Доброто управување со времето му овозможува на поединецот да заврши повеќе за пократок временски период, го намалува стресот и води до успех во кариерата.

Во прилог како подорбо да ги распоредите задачите односно како до ефикасен тајм менеџмент:

  • Поставете цели кои се остварливи и мерливи
  • Дајте приоритет на задачите врз основа на важноста и итноста
  • Поставете временско ограничување за завршување на задачата
  • Направете пауза помеѓу задачите
  • Организирајте се
  • Отстранете ги несуштинските задачи/активности

Ефективното управување со времето е важно за секого, но тоа е апсолутно клучно како за менаџментот така и за вработените во компанијата.

Промовирани огласи »

Сиромаштијата и секојдневниот недостаток на пари ги принудија луѓето да се справат на различни начини. На социјалните мрежи можете да најдете голем број на трикови како да заштедите пари за „не дај Боже!“ .

Овие системи за штедење, познати како две или три коверти, се многу ефикасни, а неодамна се појави и сосема нов - заштеда со помош на три кутии. Тој систем подразбира оставање „sic“ на страна секој ден, за да се извлече кец од ракав во моментот на ненадејни трошоци. Ваквиот начин на заштеда го олеснува ударот врз буџетот, кога, на пример, е потребна регистрација на автомобил, дополнителни пари за одмор или купување на неопходен апарат за домаќинство.

Совет е кога доспева платата веднаш да купите евра.

Во една кутија ставаме евра. Секој месец кога доспева исплатата купуваме по 5 евра, па веднаш земаме 300 денари од платата. Оние кои немаат висока плата, реално не можат ни да купат повеќе.

Секој ден во втората кутија ставаме по 50 или 100 денари, кои реално би ги потрошиле за чоколадо или кафе на работа.

Во третата кутија ги ставаме парите што ни останале од кусур. Станува збор за монети од 1, 2, 5 или 10 денари, генерално ситни пари, кои секојдневно ги имаме во џебот или паричникот.

Секоја година на овој начин можете да заштедите најмалку 500 евра и секако е убаво чувството да знаете дека имате некои пари „бонус“ со вас.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »