Промовирани огласи »

Германија веќе прифати повеќе од 1 милион мигранти минатата година, но владата веќе има планови да донесе уште четвртина милион само од Кенија.

Германската влада, предводена од канцеларот Олаф Шолц, врши притисок да донесе 250.000 кениски мигранти за да го пополни, како што тврди владата, недостигот од квалификувани работници. За време на заедничката прес-конференција со Шолц во Државниот дом на Најроби, кенискиот претседател Вилијам Руто рече дека во моментов се работи на нацрт-договор меѓу Германија и Кенија за да се олесни трансферот на Кенијците во Германија.

Веста доаѓа во време кога германското население продолжува да бележи рекордно високо ниво, мигрантите веќе во земјата веќе се соочуваат со извонредно високи нивоа на невработеност, нападите во кои учествуваат мажи од странско потекло се секојдневна појава, а 16-те државни влади се децидни со барањата до федералната влада да ја намали имиграцијата.

Промовирани огласи »

Една од најголемите технолошки компании во светот Мајкрософт одлучи да ги замрзне платите на сите вработени со полно работно време како дел од мерките за штедење.

Како што пренесува Блумберг, извршниот директор Сатја Надела во писмо до вработените изјавил дека овој потег е неопходен за да се генерираат доволно пари за инвестирање во развојот на вештачката интелигенција.

Мајкрософт веќе ги зголеми платите во 2022 година.

Microsoft will freeze pay for all full-time workers this year, becoming the latest US tech leader to tighten its belt https://t.co/JEnD8h01G2

— Bloomberg (@business) May 11, 2023

Сепак, компанијата ќе ги разгледа покачувањата за вработените по час.

Технолошките компании во минатото спроведуваа или најавуваа масовни отпуштања поради благо зголемување на побарувачката и зголемени трошоци за финансирање, подготвувајќи се за потенцијална рецесија.

Минатиот месец Мајкрософт објави квартален профит поголем од очекуваниот, а најавија и големи инвестиции во вештачката интелигенција. Ова вклучува нова инвестиција од 10 милијарди долари во Open AI, компанија која го разви ChatGPT, како и во четботот на интернет пребарувачот Bing.

Фото: Принтскрин/Твитер

Промовирани огласи »

Концептот на Метавселената со главна буква "М" беше претставен за прв пат во романот на Неал Стивенсон "Снежен удар" во 1992 година. Овој концепт беше роден повторно во 2021 година, кога основачот на Facebook, Марк Зукерберг, го промени името на својата трилионска компанија во Мета. Промовивното видео за ребрендингот на компанијата опишуваше идеја за иднината каде што би можеле да комуницираме без пречки во виртуелни светови. Корисниците би можеле да "го следат погледот" и да "се чувствуваат како да се во истата соба". Зукерберг најави дека Метавселената ќе биде иднината на интернетот, но технологијата не успеа да го исполни ветувањето во својот краток живот.

Метавселената исто така се соочи со идентитетска криза. Функционален бизнис концепт бара неколку нешта за да процвета и расте: јасна употреба, целна публика и волја на корисниците да го прифатат производот. Зукерберг го опиша Метавселената како "визија што обединува многу компании" и "наследник на мобилниот интернет", но не успеа да ги дефинира основните бизнис проблеми кои Метавселената требаше да ги реши.

Концептот за виртуелни светови каде корисниците комуницираат помеѓу себе со дигитални аватари е стар, се враќа од крајот на 1990-тите со онлајн игри со масовно учество како "Meridian 59", "Ultima Online" и "EverQuest". Иако Метавселената се претставуваше како концепт кој ги зеде идеите на старите игри и ги подобри со нова технологија, единствениот реален производ на Зукерберг - VR платформата Horizon Worlds, која бараше користење на неверојатно незгодни уреди и не успеа да предложи ништо приближно на вистинската визија

Промовирани огласи »

Опцијата за кружење на воздухот во кабината е една од најмалку користените карактеристики на автомобилот, а оние кои го активираат кружењето со притискање на копче со нацртан автомобил и стрелка наназад, генерално го прават тоа погрешно.

Целта на оваа функција е, наместо да зема воздух однадвор, системот повторно да го користи воздухот што е веќе внатре во кабината. Всушност, рециркулацијата е внес на воздух во патничкиот простор, филтрирање низ климатизерот и последователна дистрибуција до дефлекторите.

Главната разлика помеѓу рециркулацијата и конвенционалниот довод на воздух е тоа што протокот на воздух доаѓа од патничкиот простор, а не од надвор.

Режимот на кружење ви овозможува брзо загревање и ладење на воздухот, бидејќи температурата во кабината се разликува од температурата надвор од автомобилот.

Ако е активирано, копчето за кружење на воздухот му овозможува на клима уредот да користи воздух од внатрешноста на автомобилот со тоа што го влече низ отворите за воздух.

Покрај тоа, во исто време, системот го спречува влегувањето на надворешен воздух. Копчето обично се наоѓа околу тркалцето за климатизација што му овозможува на возачот да ја прилагоди внатрешната температура.

Користењето на копчето за кружење ќе помогне да се намали потрошувачката на гориво затоа што помалку го оптоварува моторот на автомобилот. Принципот е ист за електричните автомобили бидејќи климата ќе ја оптоварува батеријата помалку.

Во пракса, малку луѓе ја користат оваа функција. Најчесто, рециркулацијата се користи за да се спречи навлегување на непријатни мириси во внатрешноста на кабината.

Голем број од луѓето поради тоа што се пуши во предниот дел од автомобилот или ако наидат на правлив дел од патот не го користат копчето. За да не ги мирисаат овие мириси, многу возачи го активираат само механичкото копче за кружење на воздухот и во такви ситуации и го блокираат пристапот однадвор, не знаејќи дека оваа функција може да придонесе за намалување на потрошувачката на гориво и климатизацијата при секојдневното возење.

Фото: Erik Witsoe/ Unsplash

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »