Промовирани огласи »

Кромберг и Шуберт се фокусира на развој и производство на комплексни системи за ожичување за автомобилската индустрија.

Моментално вработува:

РЕФЕРЕНТ ЗА НАБАВКИ
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ПЛАНИРАЊЕ НА СУРОВИНИ-ПРАКТИКАНТ
SENIOR SPECIALIST IN QUALITY DEPARTMENT

Сите останати активни позиции од Кромберг и Шубарт можете да ги најдете тука.

Се уште невработени?! Сите останати огласи за вработување ќе ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Австриската државна железничка компанија ОеББ вчера ја претстави најновата генерација ноќни возови во Европа во време кога овој побавен, но многу помалку загадувачки начин на транспорт од авионите почнува да се враќа во мода.

Во споредба со старите ноќни возови, кои беа малку мрачни, ова е голем луксуз. Тоа е супер, изјави 69-годишната пензионерка Розмари за AFP.

Австриски министер: Секој километар со воз е километар за заштита на климата

Новите ноќни возови беа претставени во Виена по повод 100-годишнината од австриската компанија. „Секој километар со воз е километар за да се заштити климата и да се придонесе за подобра иднина“, изјави австриската министерка за животна средина Леоноре Гевеслер за АФП.

Патниците во возовите што треба да бидат пуштени во сообраќај на 10 декември на линијата Виена-Хамбург и Инсбрук-Хамбург ќе имаат поголема удобност, вклучително и тушеви.

You want to know everything about our „Nightjet new generation“? Watch this video ⬇️⬇️⬇️ #oebb #NightjetNewGen https://t.co/OeZNdAd1M5

— Sven Pöllauer (@svenPoe) October 1, 2023

Вакви возови ќе се воведат и во другите европски земји

Овие возови кои можат да возат до 230 km/h, постепено ќе се воведуваат во Австрија, Германија, Швајцарија, Италија и Холандија. Во Франција допрва треба да даде зелено светло Националната железничка управа.

Австриската компанија има намера да го удвои бројот на патници во ноќните возови до 2030 година, а многу други европски компании учествуваат во заживувањето на ноќните возови кои речиси исчезнаа во 2010-тите.

Но, оваа желба е соочена со цената на потребниот материјал за замена на вагоните кои често се стари со децении, бројните ноќни работи на шините кои го нарушуваат ноќниот сообраќај и ниската профитабилност на овој вид транспортни средства.

ФОТО: Twitter

Промовирани огласи »

Германските компании се повнимателни кога вработуваат нови работници, покажува најновото истражување објавено на веб-страницата на Институтот за економски истражувања ИФО од Минхен.

Индексот IFO, кој ја мери подготвеноста на компаниите да вработуваат, падна на 95,8 поени во септември од 97,0 поени во август.

Запре големиот раст на вработувањата на нови работници во Германија, кој беше забележан во последните неколку месеци, изјави шефот на истражувањето на ИФО, Клаус Волрабе.

Тој додаде дека поради недостигот на нарачки, многу компании се прилично внимателни при пополнувањето на испразнетите позиции и, според него, промена треба да се очекува само кога германската економија ќе закрепне.

Многу компании планираат да се задоволат со помал број вработени поради немањето нарачки, што важи и за производниот сектор и за трговскиот и градежниот сектор.

И услужниот сектор во моментов го губи здивот на пазарот на трудот, покажува истражувањето.

Промовирани огласи »

Францускиот производител на автоделови Valeo сака да затвори дел од својата фабрика во германскиот град Бад Нојштад во јули следната година.

Германскиот синдикат на металските работници наведува дека околу 300 производни работници ќе останат без работа, додека околу 200 работни места во истражување и развој ќе останат компанијата. Валео веќе ги извести своите 500 вработени за стечајот, пишува магазинот Феникс.

Оваа вест е шок за сите нас - соопштија од работничкиот совет.

Синдикатот наведува дека затворањето на фабриката е сериозен удар за индустријата во Баварија.

Компанијата сака во иднина производството на електромотори да го пресели на поевтина локација – велат од синдикатот.

Локалните медиуми, повикувајќи се на извори од компанијата, јавуваат дека во иднина производството ќе се одвива во фабрика во Полска.

Синдикатот не ја прифаќа одлуката

Синдикатот соопшти дека не сака да ја прифати одлуката на компанијата за затворање на фабриката.

Засега не знаеме никакви детали, сепак, ќе направиме се што можеме да им помогнеме на вработените во оваа тешка ситуација - велат од синдикатот.

Веќе се започнати разговори со надлежните во градското собрание и окружната канцеларија.

Заедно со политичарите успешно се изборивме во 2010 година да ја сместиме идната технологија за електромобилност во Бад Нојстајн. Без борба нема да ја прифатиме одлуката за стечај на фирмата - нагласува претставникот на синдикатот.

Намалени нарачките

Во септември 2014 година, Сименс ја отвори својата нова производна линија за електрични мотори за хибридни и електрични возила во Бад Нојштад. Фабриката сега му припаѓа на француски производител. Во моментов, тие развиваат и произведуваат електрични мотори за Daimler и Volvo на оваа локација.

Валео изјави дека нивниот број на нарачки се намалува.

Фото: EPA/MARTIN DIVISEK

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »