Промовирани огласи »

Скопје, 27.11.2023г. – А1 Македонија објавува дека го доби сертификатот Great Place to Work®, престижно признание за посветеноста на А1 Македонија за поттикнување на позитивна и инклузивна култура на работното место.

Сертификатот Great Place to Work® се доделува врз основа на обемен процес на евалуација кој вклучува темелна анализа на политиките, практиките на работното место и анонимни повратни информации од самите вработени. Овој сертификат означува дека А1 Македонија ги исполнува и надминува високите стандарди поставени од Great Place to Work®, покажувајќи ја посветеноста на компанијата да создаде средина каде што вработените напредуваат и имаат транспарентна корпоративна култура.

„Во А1 Македонија градиме култура на транспарентност и еднаквост, па сертификатот Great Place to Work® е од особено значење за нас, бидејќи го добивме благодарение на повратната информација од нашите колеги. Во период од еден месец сите вработени имаа можност да учествуват во анонимно истражување, а со нивните одговори потврдија дека А1 е одлично место за работа. Ова е показател дека стратегијата која ја спроведуваме, а е насочена кон вработените, е правилна и мотив за нас да развиваме практики кои ќе обезбедат исклучително искуство на работното место”, истакна Стефан Јовановски, Раководител на одделот за човечки ресурси во А1 Македонија.

Клучните фактори кои придонесуваат за сертификацијата на Great Place to Work® вклучуваат доверба која вработените ја имаат кон компанијата, инклузивна култура, која А1 Македонија со години ја гради и спроведува преку стратешки планирани активности. Тука спаѓаат иновативни практики и трендови кои компанијата ги поставува во индустријата, не само преку своите производи и услуги, туку и преку точно дефинирана стратегија која овозможува бројни бенефити за вработените, става фокус на благосостојба, развој во кариера, едукација и секако баланс помеѓу работното време и времето поминато на работа. Сертификацијата ја одразува посветеноста на А1 Македонија за тековно подобрување, со проактивен пристап кон повратните информации од вработените и посветеност на еволуирачките политики и практики за да се задоволат променливите потреби на нејзината работна сила.

А1 Македонија е една од првите компании во нашата држава која се закити со Great Place to Work® сертификат.

Промовирани огласи »

Големо истражување спроведено во Велика Британија, а кое се однесува на работењето од дома открива дека една третина од вработените Британци признале дека се постојано во пижами додека работеле од дома.

Фирмата за вработување Indeed анкетираше повеќе од 1.000 вработени и 500 работодавци во Британија и откри дека 33 отсто од работниците кои работат од дома се облечени во пижами.

Во просек, вработените носат пижами 46 работни дена во годината, а секој дванаесет е во пижами секој ден.

Речиси половина од интервјуираните шефови изјавиле дека сметаат дека вработените станале премногу опуштени по пандемијата на коронавирус токму поради работата од дома, па 29 отсто од нив се за построги правила кога станува збор за облекувањето.

Работодавците ги сметаат пижамите за најнесоодветна облека без разлика дали се работи дома или не, а потоа неизмиената коса или неуредната фризура, а 44 отсто од нив сметаат дека вработените не треба да носат ниту долен дел од тренерка.

Четириесет проценти од работодавците сметаат дека патиките се несоодветни обувки за работа, иако речиси две третини од вработените луѓе ги носат кога одат на работа.

Друго истражување спроведено во исто време покажа дека генерацијата Z, оние на возраст меѓу 18 и 26 години, се облекуваат најпаметно, односно 42 отсто од нив носат костуми во споредба со само 15 отсто од оние над 35 години кои се облекуваат така.

Повеќе од половина или 53 отсто од работниците признале дека додека учествуваат на видео состаноци од дома носат помалку атрактивна облека на долниот дел од телото, што не се гледа на екранот.

Анкетите за Indeed Censuswide беа спроведени во периодот од 24 до 30 октомври годинава.

Едниот вклучува 1.035 вработени во Велика Британија, а другиот вклучува 500 носители на одлуки во компанијата.

ФОТО: Unsplash/Ave Calvar

Промовирани огласи »

Германскиот канцелар Олаф Шолц и неговиот кабинет ја доведоа Германија во „сериозна национална криза“, изјави за новинарите во саботата Маркус Содер, премиерот на Баварија. Берлин сега тешко може да најде излез од оваа неволја, предупреди политичарот, додавајќи дека „буџетската вонредна состојба“ на владата најверојатно ќе се претвори во уште еден товар за обичните Германци.

Владата најави укинување на контролите на цената на енергенсите до крајот на годинава. Ограничувањата на цените на струјата и гасот беа воведени во 2022 година за да се заштитат домаќинствата и деловните субјекти од зголемувањето на цените на гасот и електричната енергија бидејќи Германија активно го намалува увозот на енергија од Русија, заедно со многу други земји од ЕУ. Мерката беше воведена како одговор на избувнувањето на конфликтот во Украина.

Ограничувањата требаше да останат во сила најмалку до март 2024 година, но Берлин мораше да ги промени своите планови откако германскиот уставен суд го блокираше нејзиниот обид да префрли 60 милијарди евра (66 милијарди американски долари) од фондот за пандемијата „Ковид-19“ на други проекти.

Според Содер, Шолц и неговиот кабинет немаат апсолутно никаков политички план и се „целосно безумни“, рече политичарот, кој ја води и најголемата партија во Баварија, Христијанско-социјалната унија (ЦСУ). „Оваа влада е банкрот“, додаде тој.

Владата е беспомошна

Седер, исто така, го означи прогласувањето на Берлин за „буџетска вонредна состојба“ како знак на „целосна беспомошност“ на владата.

Шефот на Баварија особено ја критикуваше стратегијата на федералната влада во борбата против поскапувањето на енергенсите, што е резултат на откажувањето од руските енергетски испораки само со субвенции. „Идејата за самосубвенционирање на цените на струјата не функционира. Потребна е поинаква енергетска политика. Тоа е суштината на проблемот“, рече тој, барајќи од Берлин конкретно да го поништи затворањето на своите нуклеарни централи.

Сега, укинувањето на ограничувањата за цените на енергијата ќе доведе до високо ниво на неизвесност за економијата и ќе ги зголеми цените на струјата и за граѓаните и за компаниите, предупреди тој.

Промовирани огласи »

Пивара Скопје АД е една од водечките компании во Македонија, заедничко вложување помеѓу Coca-Cola HBC и Heineken. Успешната приказна започна во 1922 година и е резултат на огромна посветеност, енергија, знаење, искуство и тимска работа вложени од генерации професионалци.

Моментално вработува:

УНАПРЕДУВАЧ НА ПАЗАР - БИТОЛА И ПРИЛЕП
ЕЛЕКТРИЧАР
МЕХАНИЧАР
ОПЕРАТОР ВО ПРОИЗВОДСТВО

ВОДИТЕЛ НА СМЕНА ВО ПРОИЗВОДСТВО
ТЕХНИЧАР ЗА КВАЛИТЕТ ВО ПРОИЗВОДСТВО

Се уште невработени?! Сите останати огласи за вработување ќе ги најдете ТУКА.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »