Промовирани огласи »

ЦПП: Визијата ја остваруваме со млади амбициозни луѓе

ЦПП е компанија која има воспоставено синергија помеѓу искусни и докажани експерти и млади и амбициозни кадри, кои заеднички го градат успехот и растот во областа на сајбер- безбедноста. Пред две години, компанијата беше аквизирана и сега е дел од поголема регионална групација – Инфософт Груп.

„Една од стратегиите на ЦПП е преку практикантска програма да развива нови капацитети кои успешно ќе се справуваат со сајбер заканите на глобално ниво.

Целта на компанијата е да идентификува и ангажира млади и амбициозни студенти, кои имаат желба, основно знаење и сакаат да се оформат и развијат во областа на сајбер- безбедноста. До нив пристапуваме преку користење на сите можни канали за регрутација, но најголем успех постигнуваме благодарение на вредностите кои ги носи ЦПП, а тоа е несебично споделување на знаење и можност за раст, препознаени од страна на младите.

Неодамна добивме изјава од практикант дека во ЦПП го живее својот сон. Нема поголемо задоволство за една компанија од тоа дека исполнила нечиј сон за професионален раст и развој“ – изјави Филип Симеонов, СЕО на ЦПП.

Ги охрабруваме сите студенти и млади професионалци кои се заинтересирани да работат со ‘state-of-the-art’ технологија и да стекнат знаење и искуство во областа на сајбер- безбедноста, како дел од компанија посветена на обезбедување на врвни услуги, да испратат кратка биографија до [email protected]." 

Промовирани огласи »

Добивањето на посакуваната работна позиција бара стратегија, подготовка и самодоверба.

Еве неколку чекори кои можат да ви помогнат во процесот:

1. Јасно дефинирајте ја вашата цел

  • Идентификувајте ја позицијата: Разберете точно каква позиција сакате и во која индустрија или компанија.
  • Истражете ги барањата: Проучете ги квалификациите, вештините, и искуството кои се потребни за таа позиција.

2. Подгответе извонредно CV и мотивационо писмо

  • Нагласете ги релевантните вештини: Издвојте ги вашите клучни вештини и искуства кои се поврзани со позицијата.
  • Персонализирајте го мотивационото писмо: Истакнете зошто сте заинтересирани за таа позиција и како можете да придонесете за компанијата.

3. Развивање на професионална мрежа

  • Вмрежување: Поврзете се со професионалци од индустријата преку LinkedIn, настани, или професионални организации.
  • Препораки: Побарајте препораки од поранешни колеги или претпоставени кои можат да ви помогнат да се истакнете.

4. Подгответе се за интервју

  • Истражете ја компанијата: Разберете ги вредностите, културата, и мисијата на компанијата. Бидете подготвени да разговарате за тоа како се вклопувате во нив.
  • Практикувајте одговарање на прашања: Вежбајте ги одговорите на најчесто поставуваните прашања на интервју, како и сценарија за решавање проблеми.

5. Бидете самоуверени и професионални

  • Облека и став: Изгледајте професионално и однесувајте се самоуверено, покажувајќи дека сте вистинската личност за работата.
  • Покажете го вашиот ентузијазам: Изразете ја вашата страст за позицијата и зошто верувате дека ќе бидете успешни во таа улога.

6. Следете после интервјуто

  • Испратете благодарност: По интервјуто, испратете им е-маил на интервјуерите со благодарност за нивното време и повторно истакнете го вашиот интерес за позицијата.
  • Бидете трпеливи: Понекогаш процесот на селекција може да трае подолго. Покажете трпеливост, но ако не добиете одговор во рок од неколку недели, слободно испратете љубезно потсетување.

7. Развивајте се континуирано

  • Учење и усовршување: Дури и ако не ја добиете позицијата веднаш, продолжете да учите нови вештини и да се подобрувате.
  • Искористете го фидбекот: Ако не сте избрани, побарајте фидбек и искористете го за да се подобрите за следната прилика.

8. Бидете отворени за можности

  • Флексибилност: Понекогаш, патот до посакуваната позиција може да вклучува преземање на други улоги кои ќе ве приближат до целта.
  • Разгледајте алтернативи: Размислете за различни компании или индустрии каде што можете да ги искористите вашите вештини.

Следењето на овие чекори ќе го зголеми вашиот успех во добивање на посакуваната работна позиција.

Промовирани огласи »

Кристијано Роналдо, со отстранувањето на шишињата Кока-Кола и подигнувањето на шише вода за време на прес-конференција во 2021 година, предизвика пад од 4 милијарди долари во пазарната вредност на компанијата. Овој чин ја потенцира моќта на спортот врз јавноста, што ги поттикна активистите за јавно здравје да го повикаат МОК да ги прекине своите врски со Кока-Кола поради нејзиното влијание врз здравјето преку промоцијата на газирани пијалаци.

Кока-Кола е врвен спонзор на Олимписките игри, обезбедувајќи си неприкосновени маркетинг можности, вклучувајќи пристап до младата публика преку спортски настани. Кампањата „Избркајте ја Големата Сода од Спортот“, поддржана од 80 глобални здравствени групи, ја критикува индустријата за пијалаци за промовирање на производи кои се поврзани со дебелина, дијабетес и загадување на животната средина.

МОК одговори на критиките со изјава дека е горд на своето долгогодишно партнерство со Кока-Кола, и покрај критиките дека ова спонзорство е во спротивност со нивната мисија за заштита на здравјето. Мерион Нестле, професорка по исхрана, го нарече нивното маркетинг политика „шега“, истакнувајќи дека децата се несомнено изложени на овие реклами.

Линк од оргиналната вест.

Промовирани огласи »

Сакате да живеете подолго? Да го намалите ризикот од срцеви заболувања и рак? Тогаш, на работа одете со велосипед.

ББС ги пренесува резултатите од истражување кое вклучува 250 000 жители на Велика Британија кое било спроведувано цели 5 години, а според кое возењето велосипед има многу големи бенефити за нашето здравје.

Ова истражување се обидело да направи споредба меѓу активните и неактивните граѓани, со посебен акцент на оние кои на работното место оделе со велосипед, односно кои возеле велосипед околу 30 часа во текот на неделата. Според нивните податоци, голем дел од неактивните граѓани биле дијагностицирани со рак или имале срцеби проблеми. 

Според др. Џејсон Џил постои јасна поврзаност меѓу активниот начин на живот и намалувањето на ризикот од различни здравствени проблеми. Одењето на велосипед на работа е корисно бидејќи со активирањето на телото и умот наутро, односно пред работата го будиме својот организам и на тој начин се подготвуваме за стресниот и напор ден, кој е секојдневие за многумина од нас.

Сепак, тој додава дека потребна е промена во инфраструктурата за да се мотивираат луѓето почесто да користат велосипед. Тој истакнува дека потребни се нови велосипедски патеки, олеснување на ставањето на велосипедите во автобусите или возовите, како  и тушеви во компаниите.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »