Coca-Cola се критикува за AI-реклами: Компанијата предизвика негативни реакции на социјалните мрежи со обидот да ја врати магијата на познатите божиќни реклами од 1995 година, користејќи вештачка интелигенција (AI). Корисниците ги забележаа типичните недостатоци на AI-генерираната содржина, како изобличени пропорции и нелагодни изрази на лица. Некои сметаат дека овие недостатоци се причината зошто Дедо Мраз не беше вклучен во рекламите.
Еколошки и етички предизвици: Критичарите ја истакнаа иронијата во користењето на поларни мечки во рекламите, укажувајќи дека центрите за податоци за AI трошат огромни ресурси, како вода и електрична енергија, што негативно влијае на животната средина. Дополнително, AI-рекламите беа критикувани како „бездушни“ и направени на сметка на креативните професии, како актери, сниматели и дизајнери.
Позитивни аспекти на AI: И покрај недостатоците, AI покажува потенцијал за напредок, како во развојот на зелени технологии, пример со британскиот стартап Drift Energy, кој користи AI за производство на одржливо гориво – зелен водород. Технологијата, исто така, ветува помош во следење на загрозени животински видови и намалување на загадувањето во земјоделството.