Промовирани огласи »

Во денешно време, тешко е да се води постојан надзор на тоа каде младите луѓе го поминуваат своето време онлајн, но Инстаграм е едно добро место за почеток. 

MarketingProfs објавиле корисни информации кои нудат увид во тоа како компаниите го зголемуваат бројот на корисници преку Инстаграм сториите, функција која “ви дозволува да го споделувате секој момент од вашиот ден“.

Маркетинг платформата Klear анализирала како 149 брендови ги користат сториите и некои од резултатите се следниве:

  • Повеќето брендови (59%) ги користат сториите како средство за поврзување со потрошувачка кошничка. 23% поврзуваат со друга социјална платформа и 10% поврзуваат со блогови.
  • 36% од Инстаграм сториите промовираат продукт или услуга. 22% нудат внатрешен поглед на компанијата, 14% се резевирани за влијателна содржина и 5% се за „како да направам“ начинот. 
  • Најактивните индустрии кои ги користат Инстраграм сториите се фитнес, модната индустрија, малопродажба, технологија, авио компании, автомобилска индустрија и туристички агенции. 
  • Најактивните брендови кои се среќаваат на Инстаграм сториите се Kayak, Mercedes-Benz, McDonald`s, IBM, Columbia, Whole Foods and Lufthansa. 

Моќта на социјалните медиуми за промоција и маркетинг на производите и услугите е огромна, но Инстаграм е доста популарен меѓу помладата публика. Ако вашата целна група се токму тие, можеби следната кампања треба да вклучува и содржина за овие Инстаграм стории.

Промовирани огласи »

„Најмоќен“ во светот, според Глобалниот индекс за пасоши е сингапурскиот пасош. 

Оваа информација денеска ја објави глобалната консултантска фирма „Артон Капитал“.

Сингапурскиот пасош е на врвот на листата со безвизен резултат за 159 земји, а по него е германскиот пасош со 158 и шведскиот пасош со 157 земји за кои не требаат визи.

На листата доминираат европските пасоши, при што Германија е на врвот во последните две години.

Парагвај ги укина визите за сопствениците на пасоши од Сингапур, по што оваа азиска земја годинава дојде на врвот на листата.

За првпат една азиска земја има најмоќен пасош во светот. Тоа е доказ за инклузивните дипломатски односи на Сингапур и ефективната надворешна политика“ - изјави директорот на „Артон Капитал, Филип Меј. 

Рангирањето е врз база на „безвизен резултат“, кој го прикажува бројот на земји во кои лице со одреден пасош може да патува без виза или виза при пристигнувањето.

Со македонски пасош може да се патува во 108 земји во светот, што ја рангира нашата земја на 42 место во светот. 

Во друго рангирање оваа година и шведскиот пасош беше прогласен за најмоќен. 

Според  извештај на консултанската компанија „Nomad Capitalist“, шведскиот пасош е најмоќен во светот. Ова беше објавено во март годинава. 

  

Промовирани огласи »

Повратот на 15 проценти од ДДВ за граѓаните ќе стартува следната година. Подготовките на законските решенија се во тек, а за почеток мерката пробно ќе биде спроведена во 2-3 општини или региони. Ако функционира и ги даде очекуваните ефекти, од јануари 2019 ќе се спроведува во цела држава.

Со оваа мерка се очекува да се обезбеди дополнителен приход или плата плус годишно од 30.000 денари за секое семејство. Враќањето на 15 проценти од платениот ДДВ во џебот на граѓаните ќе значи дополнителен стимул за домашната економија бидејќи така ќе се зголеми личната потрошувачка што е најголем сегмент од БДП-то на Република Македонија.

Според пресметките за едно семесјтво да добие поврат од 30.000 денари годишно треба да потроши 200.000 за една година или околу 16.700 денари месечно. Реализацијата на оваа мерка ќе оди преку платежните картички.

Промовирани огласи »

Компанијата „Скопје Ист Гејт” ќе го гради првиот модерен повеќенаменски комплекс составен од трговски центар, станбен комплекс и канцелариски парк на земјиште со површина од 155.000 м2.

Атрактивниот комплекс ќе биде лоциран на само 1,5 км од центарот на Скопје, во општина Гази баба, на раскрсница на две главни сообраќајници, долж просторот помеѓу булеварот Александар Велики и улица Беласица.

Вкупната инвестиција во период од 5-7 години се планира да изнесува повеќе од 300 милиони евра, создавајќи илјадници нови работни места и можности.

Прво ќе се изгради трговскиот центар, а станбениот комплекс и канцеларискиот парк ќе бидат изградени во текот на следните 5-7 години. Со ‘’Скопје Ист Гејт” Скопје добива нов лик, а граѓаните од источниот дел од градот добиваат услови за многу поквалитетен живот, по терк на развиените европски градови.

Овој комплекс на пазарот на недвижности ќе донесе повеќе од 250.000 м2 нова бруто изградена површина, која се проценува како најголема приватна инвестиција од овој тип во Македонија. Плановите за развој вклучуваат изградба на најголемиот трговски центар во Македонија, на бруто површина за издавање од 45.000 м2, станбен комплекс и канцелариски парк. Трговскиот центар ќе има 2 нивоа, со околу 2500 подземни паркинг места. Особено внимание ќе се посвети на  унапредувањето на урбаното еко-живеење. Планот на комплексот предвидува  градини и зелени површини по пример на модерните архитектонски тенденции.

Со оглед на успехот на Скопје Сити Мол и идентификуваната потреба малопродажните брендови да ја продолжат својата експанзија во Македонија, беше одлучено дека е одлична инвестициска можност да се изгради нов поголем трговски центар во Македонија. “Скопје Ист Гејт” планира да го развие новиот трговски центар во соработка со уште еден инвеститор. Со изградба ќе се започне есента 2018 година, а трговскиот центар се очекува да се отвори кон крајот на 2020 година. Локацијата и големината на новиот трговски центар се одлична можност за привлекување на нови малопродажни брендови во Македонија, покрај веќе присутните на пазарот. Заедно со трговскиот центар се планира да се изгради и станбен простор со повеќе од 100.000 м2 бруто површина за домување, кој ќе биде завршен во текот на следните 5 години.

Мнозински акционер во Скопје Ист Гејт е Balfin Group, групацијата која го изгради трговскиот центар Скопје Сити Мол (37.000 м2) историски најголемата капитална трансакција на пазарот на недвижности во Македонија, кој беше продаден на странски инвеститор минатата година.

Balfin Group е една од најголемите регионални компании, присутна во 9 земји во светот со инвестиции во трговски центри, комерцијални и станбени недвижности и бројни малопродажни ланци на продавници.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »