Промовирани огласи »

Милијардерката Денис Коутс, која сега е генерален директор на онлајн обложувалницата BET365, е најплатената директорка досега со вкупно заработиени 217 милиони фунти што е збир на основната плата како и на корпоративните бонуси поради одличното работење на компанијата и редовните растови на приходите и профитот.

Во ера на криза во останатите делови од економијата расте интересот за игри на среќа што добро го користи Коутс како и 217 BET365 која дневно собира бонуси во вредност од речиси 800 илјади фунти. 

Онлајн букмејкерот оствари профит од 525 милиони фунти и рекордни 47 милијарди долари (61,53 милијарди долари) во форма на облози за последната финансиска година.

Промовирани огласи »

Невработен Романец кој седнал да пие во локалната кафана се разбудил 2.695 километри од неговиот дом, откако претходно се расправал со пријателите дека може да најде работа.

Михаи Данчиу вели дека последното нешто на што се сеќава е дека влегол во кафана во Албести, Романија и им кажувал на пријателите дека доколку сака може да најде работа. Тогаш се разбудил во дворот на една зграда во центарот на Лондон, целиот во модринки и тој вели дека бил шокиран кога забележал дека сите околу него зборуваат Англиски.

Тој бил однесен во болница, а таму медицинска сестра од Романија му потврдила дека се наоѓа во Лондон. Тогаш медицинската сестра, Адина Костаче ја објавила приказната на Фејсбук за да можат да ја видат сите Романци во Англија и да открие како човекот успеал да стигне до Лондон.

Адина напишала на Фејсбук: „Беше пронајден пијан и изгледа бил претепан, тој беше пронајден во двор. Потоа го донесоа во болница и тој ми кажа дека не познава никого во Лондон и дека се зачудил кога забележал дека не е повеќе во Романија. Тој не знае како стигнал до Лондон. Ако некој го познава нека ми пише приватна порака и ќе му ја пренесам. Тој е примен на одделението каде што работам јас.“

Локалните медиуми во Романија потврдиле дека последен пат Михаи бил виден со пријателите во кафана, а приказната исто така била потврдена и од властите. Соседите изјавиле за локална телевизија дека Михаи живеел со неговата партнерка и нивните деца во домот на неговата баба и дека тој често велел дека ќе си најде работа. Но пред една недела исчезнал.

Еден сосед изјавил: „Тој е навистина добар дечко, но во последно време не е при себе затоа што пие премногу. Пиењето му предизвикуваше дупки во меморијата и порано, затоа не е чудно што завршил вака.“

Се претпоставува дека тој до Лондон стигнал со автобус, затоа што не би го пуштиле пијан во авион. Локалните медиуми објавиле дека властите ќе му помогнат на човекот да се врати во Романија.

Промовирани огласи »

Дали ќе го промените вашиот став за оценките од потрошувачите доколку имате информација дека дури 97% од нив ги прегледуваат тие оценки? Британска компанија која е во дејноста на спроведување истражувања стигнала до овие статистики. 

За малите бизниси, добивката или загубата на потрошувачи има поголемо влијание отколку за поголема компанија. Да се биде во можност да се добие информација за тоа што мислат потрошувачите за вашиот бизнис може да биде многу корисно доколку се обидувате да се поврзите со нив на долг рок. Онлајн оценките се еден од најдобриот начин за да го постигнете тоа. 

  • Колку се навистина важни онлајн оценките? 

Мајлс Андерсон, сопственик на BrightLocal, компанијата одговорна за спроведување истражувања ја дал следнава изјава: 

Секоја година гледаме се поголем број на потрошувачи кои ги прегледуваат онлајн оценките кога одбираат еден бренд. Оваа ставка расте бидејќи половина од потрошувачите единствено ги земаат во предвид бизнисите кои имаат оценка од 4 и 5 ѕвезди. 

Истражувањето било спроведено врз 1,031 потрошувач и од 97% од потрошувачите кои се изјасниле дека ги читаат онлајн оценките, 12% изјавиле дека ги следат дневно. Но, истражувањето покажало уште една многу важна статистика. На еден потрошувач му/и е потребно просечно седум оценки пред да развие доверба кон одреден бренд. А кога се работи за довербата, 85% се изјасниле дека веродостојните оценки се исто како и лични препораки. 

Малите бизниси се натпреваруваат за потрошувачи онлајн и во физичкиот свет и тие мора да имаат смислено стратегија за да се справуваат со оценките. Како што објаснува Андерсон:

Повеќе не е само доволно оценките да дојдат кон вас. На секој бизнис му е потребна стратегија за да ги охрабри задоволните потрошувачи да дадат фидбек, набљудување на различни сајтови за оценување како и одговарање како на позитивните така и на негативните оценки брзо и професионални. И запомнете - ако не прашате, нема ни да добиете. 

Промовирани огласи »

Aко почнувате свој бизнис, а при тоа не располагате со големи средства, тогаш нека биде тоа бизнис кој е во склад со вашите вештини. 

Инсистирајте на авансно плаќање. 

Сите работи трудете се да ги завршите сами. 

Концентрирајте се на услуги и производи кои се потреба, а не желба. 

Многу е важно на почеток остварените приходи да ги вложите за развој на бизнисот. 

Ако имате работа, задржете ја. Со бизнис занимавајте се по завршување на работното време. 

Сведете ги трошоците на минимум. 

Не вработувајте луѓе на почетокот, освен ако навистина тоа не е неопходно. 

Користете ги сите достапни ресурси. 

Промовирајте се на интернет. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »