Промовирани огласи »

Србија има одлични услови за производство на ореви и спаѓа во 15 најголеми производители на светот. 

Но, многумина пропуштаат шанса да се занимаваат со еден ваков профитабилен бизнис. 

Истото се однесува и за лешниците кои можат да се одгледуваат масовно. 

По десет години од садењето инвестицијата се враќа, а откако ќе поминат 15 години може да се заработат по 20.000 евра од хектар. 

Денес постојат модерни сорти кои имаат висока родност. 

Промовирани огласи »

Постојат повеќе од доволно совети за тоа што е потребно да направите за да го обезбедите посакуваното работно место или како да започнете успешна кариера. Но дали постои листа на нешта кои не е пожелно да ги правите? Ако се прашувате кој вид на однесување на работното место треба целосно да го избегнвуате, следната листа ќе ви помогне во тоа:

  1. Никогаш не оставајте проблемот да застари - Ако некој од вашата работна средина ви згрешил нешто и вие го чувате бесот поврзан со таа личност, вие се обидувате да ги избегнете. Ова може навистина да ја отежни секојдневната комуникација затоа што сте помалку продуктивни бидејќи енергијата вие насочена кон друга цел. Решението? Разговарајте со таа личност лице во лице. Ставете ги личните емоции на страна и фокусирајте се на работата. Не секогаш ќе ви се допаѓаат сите луѓе со кои ќе работите, но потребно е кон сите да останете професионални

  2. Не го избегнувајте вашиот шеф - Вашиот претпоставен може да биде адвокатот на вашата кариера - но единствено ако имате стабилен однос. Отворената и искрената комуникација со вашиот менаџер или претпоставен е клучна. Ако имате некој проблем и не го решавате веднаш, не го користите вашиот менаџер за она што тој/таа е задолжен/а да го работи, а тоа е да ви помогне да го разгледате проблемот и да ве води кон донесувањето одговор. 
  3. Не ги изговарајте зборови „Грешка сте“ - Клиентот можеби не секогаш да е во право, но никогаш не постои соодветен момент да им го кажете ова на вашиот менаџер, соработник, претпоставен. Дури и ако личноста очигледно не е во право, справете се рационално со ситуацијата. Секогаш останете отворени за опцијата и дискутирајте ја ситуацијата која ќе ве донесе до еден заклучок, но ако започнете со овој вид на претпоставки, нема да стигнете далеку. 

  4. Имајте почит кон сите, не бидете арогантни - Можете да бидете најдобриот во вашата индустрија, но ако никој не сака да работи со вас, нема да ви помогне тоа многу. Да, секој од нас има лоши денови, но никој не сака да работи со некој кој има постојана навика на непочитување на другите или постојана ароганција. Без разлика колку ви е престижна работната историја, образованието кое го имате стекнато и слично, ќе изградете многу подобри односи со сите ако покажете малку почит и човечност во интеракции со другите луѓе. 
  5. Не го оставајте вашиот личен развој во рацете на вашиот претпоставен - Не се плашете да разговарате со вашиот шеф за можноста да направите разлика во компанијата и развојот на вашата кариера и не очекувајте дека вашиот претпоставен ќе го иницира овој разговор. Вашиот менаџер може да ве води, да ви помогне, да прегледа одредени можност, но тој не ја поседува вашата кариера. Ако вие не го иницирате разговорот за текот на вашата каирера, тоа можеби никогаш нема да се случи. 

Промовирани огласи »

Поголемиот дел од луѓето не секогаш се подготвени да го започнат денот со песна, како што многу често гледаме по филмовите. Многу често, ситуацијата е следнава: алармот ви ѕвони подоцна од потребното, главата ве боли уште неразбудени и се чуствувате преморени, а само што се будите. Компјутерот ви се гаси на средина од работата, а немате ништо сочувано. Вашиот претпоставен токму тој ден одбра да ве набљудува дури работите. 

Сите имаме еден од овој вид на денови. Можеби да сметате дека е ваша вина, но не е. Најголемито дел од времето, овие стресни ситуации се надвор од наша контрола, но вие може да набљудувате, прифатете и одново да реагирате. Употребете некој од следниве совети за нов почеток на лош, неуспешен работен ден:

  • Елиминирајте секаков вид на стрес поврзан со работата

Дали знаете кој е број еден причинител на стрес со САД? Стресот поврзан со работата. 65% од нив се соочуваат со стрес поврзан со работата, а дури една третина се справува со хроничен стрес од работата. Исклучете го стресот, колку и да звучи невозможно. Што е она што е важно? Што е она што не е важно? Започнете со наједноставните задачи, само за да си ја вратите самодовербата и повторно да бидете продуктивни. Создадете крајни рокови кои можете да ги остварите. 

  • Комуницирајте со вашиот претпоставен 

За да го подобрите односот со вашиот претпоставен, обидете се да комуницирате со нивниот стил на комуницирање - постојат четири вида: 

  • Аналитички - Овој стил на комуницирање преферира статистики и јасни информации. Тука избегнувајте секаков вид на разговори што се поинакви од овој вид и бидете специфични кога разговарате со оваа личност. 
  • Интуитивен - Овој вид на комуникација се фокусира на големата слика и цели кон избегнување на деталите. Вашиот претпоставен веќе го знае одговорот и сака да го слушне - бидете директни. Прикажете една погенерална слика на ситуацијата и завршете со солиден заклучок. 
  • Функционална - Вашиот претпоставен сака детали, временски рокови, процеси и добро структуирани планови. Не е пожелно да се испушти некој чекор, за да се осигурате дека се е јасно и прецизно. 
  • Лична - Овој стил на комуницирање ги вреднува поврзувањето и емоционалниот јазик пред „ладната“ комуникација која е фокусирана на информациите. Вашиот претпоставен сака да ве запознае подобро, исто како и другите ваши соработници и ист е и при работењето - целосно се впушта во проблемот да се најде коренот на истиот. 

Не треба да се менувате целосно за да се прилагодите на некој друг бидејќи вашиот стил на комуницирање е оригинален, без разлика каков е, но учењето да разговарате на друг стил на комуницирање е како усовршување на втор јазик и може да биде доста практично. 

  • Избегнувајте ги политиките на однесување на соработниците

Драмата на вашите соработници и политиките на канцеларијата исто така влијае на вашата продуктивност. Кога ова се случува, можеби најдоброто решение е да го контактирате секторот за човечки ресурси на компанијата за вашите грижи и за влијанието на вашата работа. 

Во друг случај, потрудете се да се држите надвор од тоа. Ако вашите соработници се обидуваат да ве повлечат во нивната драма, не им дозволувајте. Држењето на страна од драмата што можеби ја предизвикуваат вашите соработници ви дозволува да се фокусирате на извршување на својата работа, што ве прави да изгледате попрофесионално. 

  • Кога сте болни, одмарајте

Во поладните годишни времиња, болестите се шират многу почесто. Ако не се грижите за себеси или да паузирате од работата, вашето време на оздравување може да биде многу подолго. 

Ако веќе морате да работите, подгответе се од дома и држете се на дистанца од вашите соработници. Известете ги дека можно е да се разболувате. Комуницирањето преку телефон или е-мејл е уште една добра тактика. И најважно, не претпоставувајте дека вашиот шеф нема да ви даде ден слободен или можност да работите од дома - прашајте пред да донесете заклучок. 

Промовирани огласи »

Денес беше одржан Саемот на кариера и алумни 2017 во просториите на Универзитетот ФОН, со почеток од 10:00 часот.

Интересот беше огромен, а KARIERA.mk беше дел од учесниците на Саемот. Заедно со присутните и сите заинтересирани студенти или невработени лица се дискутираа можностите кои ги нуди KARIERA.mk за нив, како да им се овозможи полесен пристап до посакуваната пракса или работна позиција и за достапноста на информациите и огласите од сајтот преку сите социјални мрежи. 

Целта на саемот беше преглед на можностите кои ги нудат присутните компании, разгледување на опциите за реална соработка помеѓу бизнис секторот и студентската и академската заедница. Присутните лица имаа можност да остават своја биографија кај компаниите и со тоа, да им се овозможи да бидат повикани за обука, пракса или идно вработување. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »