Сосема е соодветно на анализата за неквалитетни вработени да следи анализа на таков вид и претпоставени. Лошите шефови може да бидат пронајдени на било кое ниво на менаџментот и најчесто, ги покажуваат истите карактеристики. Листата подолу не само што ќе ви помогне да реализирате дали работите со неквалитетен шеф, но исто така и да рефлектирате на тоа дали можеби Вие поседувате некои од овие карактеристики.
1. Нарцисист. Јас, јас и јас. Ужасните шефоци се бескрајно самоцентрични. Секое едно нешто е поврзано со нив и не со луѓето со кои тие менаџираат или што се случува во личниот живот на нивните вработени. Тимот никогаш не е важен, туку затоа колку добро тој/таа изгледа. Спротивно на ова, добрите лидери водат со интегритет, искреност, грижа и автентичност.
2. Врескач. Огромни се шансите дека во животот барем еднаш ќе имате претпоставен кој ќе верува во односот помеѓу тоа колку гласно викате и порастот на приходите. Ова можеби да ви звучи смешно сега, но доколку сте се нашле во таква ситуација воопшто не е.
3. Силеџија. Овој вид на претпоставени менаџираат преку внесување на страв и закани. Мнгоу често исто така врескачи, овие шефови не водат, тие малтретираат. Исто така, тие креираат култура на недоверба, постојана нервоза и страв. Вработените често се загрижени за своите работни места, а политиката во канцеларијата може особено да влијае на перформансот на вработените.
4. Не се извинува. Одличните менаџери се такви бидејќи се свесни доколку направат грешка и се извинуваат. Лошите лидери никогаш не го признаваат своето несоодветно однесување и секако, никогаш не се извинуваат за истото.
5. Слаб комуникатор. Недавањето на јасни инструкции е постојана карактеристика на вашите неспособни претпоставени. Тие постојано задржуваат информации и ги третираат како моќ. Дополнително, тие често се контрадикторни и на себеси или даваат збунувачки инструкции.
6. Ужасен слушач. Неквалитетните лидери не слушаат, што оди рака под рака со тоа да се биде лош комуникатор. Уште полошо, тие дури не се ни грижат да слушаат. Што и да кажете, овие шефови слушаат она што ним им одговара. Дополнително на ова, постојано ве прекинуваат во зборувањето и никогаш не се целосно присутни за време на интеракциите со вработените.
7. Секогаш во право. Овој вид на претпоставени имаат постојана потреба да бидат во право и постојано да покажуваат кон луѓето кои не се.
8. Недостапни. Лошите менаџери се ретко достапни. Особено во време на криза никогаш не се присутни, кога треба да се донесат важни одлуки или кога некој/а од вработените има специфична ситуација.
9. Никогаш не делат пофалби или охрабруваат. Први за да критикуваат и последни за да пофалат. Преголем број на вработени на неквалитетни менаџери имаат изјавено дека нивните шефови не им се заблагодариле со години. Со оглед на тоа дека препознавањето на добро завршените задачи е најдобриот начин за поврзување, ова е една од најчестите карактеристики на лош лидер.
10. Укривувач. Бидејќи им недостатува било каква лична одговорност, овие лидери ги обвинвуаат сите други кога едно нешто нема да се одвива според планираното. Тие доста често ги кршат канцелариските правила или ја префрлуваат вината на некој друг.
11. Нереални. Неспособните менаџери поставуваат цели кои се и нереални и недостижни. Кога овие цели нема да бидат остварени, поради очигледни причини, тие ги обвинуваат вработените за неуспехот, означувајќи ги како слаби, мрзливи или недоволно добри.
12. Неодлучни. Лошите шефови живеат во страв од самите себе, што многу често доведува до парализирање кога треба да се донесе одлука. Оваа карактеристика потекнува од стравот да се направи грешка или едноставно, не поседување доволно основно бизнис знаење за да се донесе одлуката.
13. Манипулативни. Неквалитетните лидери се општо познати по манипулирање на другите, без разлика дали се работи за претходно смислена цел или само за забава. Бизнисот за нив може да е игра и тие си играат со луѓето како што ќе посакаат. Нажалост, ова манипулирање може да резултира со повредени чувства и неискажана количина на потрошена енергија.
14. Одмазднички. За овие шефови особено е важно никогаш да не се согласите со нив, да споделувате свои мислења или пак да навлегувате во дебата за одредено прашање. Ако ги ставите под знак прашалник способностите на овој вид на менаџери, тој/таа ќе се сврти против вас по одредено време. Дури и ако поседувате одличен мотив за овој вид на однесување, кога се соочувате со одмазднички лидер, понекогаш е добро да премолчите за да се заштитите себеси и својата работа.
15. Земање заслуги за напорната работа на другите. Ова можеби е одлика на особено лошите лидери, менаџери, претпоставени. Добрите лидери се гордеат со постигнувањата на својот тим и се осигуруваат тимот да го знае тоа. Едноставно кажано, земање заслуги за работа која ваш вработен потрошил време, ресурси е засрамувачки.