Промовирани огласи »

Незаинтересираноста на проектот “Добредојде бебе” кој Министерството за здравство го промовираше пред пет месеци, ќе се надминува со нова услуга од Управата за водење на матични книги.

Од први јануари идната година секое дете родено во едно од петте родилишта на територијата на Скопје ќе се пријавува само во скопското подрачно одделение на Матичната служба, а не во општините каде што се наоѓаат здравствените институции. Изводот од матична евиденција ќе се издава во рок од пет дена.

Котевски истакна дека проектот “Добредојде бебе”, кој што овозможува пријавување на новороденчето уште во болница и добивање на извод во рок од 48 часа, и кој досега го искористувале просечно 30% од родителите, ќе продолжи и во иднина.

Годинава на територијата на Град Скопје се родиле 10.900 новородечнчиња. Во ГАК Скопје 4700, во Мајка Тереза во Чаир 3850, а останатите 2350 живородени деца се родени во приватните болници.   

Промовирани огласи »

Нови наплатни станици, и електронско плаќање патарина. Во 2018 година кочено ќе почне да се применува новиот, модерен начин на работа по макеоднските патишта.

На комплетно новата станица во Романовце, кумановско, опремата е веќе инсталирана. Во моментов таму се прави технички прием по што ќе биде ставена во функција. Електронската наплата на патарините ќе почне малку подоцна кога ќе бидат завршени и дел од другите станици по должината на Коридорот 10.

Според планот, наскоро ќе почнат градежните работи на наплатните во Петровец и Градско, како и изградба на објектот во непосредна близина на наплатна станица Петровец каде ќе биде сместен централниот систем за наплата на патарина. 

Цените нема да се менуваат, нови наплатни станици ќе има на двата нови автопати кои следната година треба да почнат со работа, Демир Капија Смоквица и Штип Миладиновци.

Промовирани огласи »

Дроновите се алатка за луѓето кои се сметаат себеси како огромни љубители на технологијата и тоа не е изненадување. Тие се интересни за летање и може да фотографираат прекрасни слики од скоро невозможни точки за човеков пристап. Но, некои дронови се подобри за авантура од другите. 

Дронот именувам The Hover 4K Camera Passport Self-Flying Camera Drone има елегантни и издржливи форми на јаглеродни влакна кои го прават одличен за да го собере во вашата чанта или ранец и да го пуштите во воздух кога и да ви е потребно. 

Исто така, како што кажува и самото име, може да лета самиот. Овој дрон кој е добитник на Red Dot Design наградата, IF Design наградата и CES 2017 почестена награда користи препознавање на лице и автоматска функција за да снима 360º панорамско видео од Вас во вашата средина. Може исто така, да обезбеди фотографии врз основа на вашите гестови со рацете. 

Моменталната цена на дронот е 349.99$, а инаку чини 499.99$. 

Погледнете го видеото кое покажува како всушност функционира овој дрон:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=52&v=_fkqyNkC5DQ

Промовирани огласи »

Имањето на одличен маркетер во вашиот тим може да биде разликата помеѓу успехот и неуспехот на вашиот бизнис. Неколку индустрии покажаа растечки знаци во последната декада и една од нив е макетингот, креирајќи ги квалитетните маркетери навистина редок кадар. Ако сте на прагот да ангажирате добар маркетер, прашањето „Кои карактеристики треба да ги содржи добриот маркетер?“ e сосема соодветно. 

  • Способност да се поврзе со публиката

Најпрво, добриот маркетер треба да има разбирање за човековата психологија и интуитивно чувство како и кога да зборува на различната публика и како да формира длабоки емоционални поврзувања со нив. Ако сакате да се поврзете, привлечете и задржете клиенти, потребно е да ги откриете нивните потреби, што е она што ги мотивира и како донесуваат одлуки. Кога ќе знаете што е она што ги води, многу е полесно да го добиете нивното внимание, да го задржите и да ги мотивирате за акција. Важноста на корисничкото пребарување и разбирањето на психологијата на потрошувачот е често неупотребливо во денешно време. Нажалост, без овие клучни елементи, маркетерот е само собирач на податоци кои си игра со бројки. 

  • Креативен ум 

Одличниот маркетер мора да поседува креативен ум и да биде способен да генерира нови, активни и релевантни идеи за како да го зголеми растот на компанијата. Постои еден цитат кој одлично го опишува соодносот помеѓу креативноста и маркетингот кој вели: „Маркетингот е во основа, екпериментирање против вашата креативност“. Многу е лесно да се биде во тренд и да се имплементираат тактики и стратегии кои функционирале за некој друг во бизнисот, но тоа ретко функционира. Причината зошто успеале е бидејќи биле уникатни за продуктот на таа компанија, публика и ситуација. 

Одличниот маркетер, од друга страна, ја поседува креативноста за да смислува „надвор од кутијата“ пристапи за да ги постигне целите како и да развие техники кои се докажани дека ќе ги рефлектираат вашите посебни околности како компанија. 

  • Информативен пристап до донесувањето одлука 

Уште една фундаментална карактеристика на одличниот маркетер е способноста да ги интерпретира податоците и да ги користи при формирањето на одлука. 

Маркетингот како дисциплина е многу потехничка во последно време. Со огромниот број на податоци и алатки на располагање, денешните маркетери ја имаат способноста да гледаат преку различните маркетинг канали, како онлајн така и офлајн и да разберат што функционира што не. Она што ги одвојува одличните маркетери од другите е нивната вештина да ги соединат сите информации од различни канали и платформи во една заедничка слика, да го видат значењето на тие информации и да формираат критична одлука веднаш. 

  • Растечкиот начин на размислување 

Успешните маркетери имаат растечки начин на размислување и ориентација. Тие се постојано фокусирани на тоа да стануваат подобри, градат успешни тактики и смислување на подобри тактики наместо постојаното стоење во место. И тие не се исплашени од неуспехот бидејќи тоа го гледаат како можност за да учат и растат.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »