Промовирани огласи »

За да станете одличен продавач, потребно е да запомните дека луѓето сакаат да соработуваат и градат бизниси со луѓе кои им се допаѓаат и ги почитуваат. На крајот на денот, додека вие се обидувате да продадете, она што навистина го барате е добивање на нивната доверба. 

Големиот дел од луѓето кои се во продажба забораваат дека ентузијазмот е тој што ја носи пораката најдалеку. Често, луѓето не го купуваат продуктот или услугата колку што се мотивирани од човекот кој продава. Ако започнувате сега со продажба, ентузијазмот е најважното нешто. Енергијата и трудот кој го забележуваат луѓето многу се вреднува во оваа фаза. 

Меѓутоа, не се постигнуваат резултати само со ентузијазам 

Знаењето е моќ. Тоа значи дека ако сте на работ да остварите успешна продажба, ако ја објаснувате идејата на потенцијалниот купувач, ако сте на работ да направите било што што ќе влијае на иднината на компанијата, тогаш морате да поседувате знаење за секоја можна варијабилност.

Онаму каде што грешат повеќето продавачи е дека ентузијазмот ќе надокнади за недостатокот на знаење. Тоа не е вид на продавач кон кого треба да целите да станете. Да имате знаење што самата помисла на зборувањето за продажбата ве прави среќни и како резултат, ги усреќува и вашиот потенцијален купувач. Колку повеќе знаете за вашиот производ, пазарот, конкуренцијата - толку поголема потпора ќе имате. Ова се однесува на се во животот, не само на продажбата. 

Заобиколувањето е сиромашна стратегија. Вистинското знаење заедно со ентузијазмот е далеку поефективен. 

Ако навистина сте насочени кон подобрување на вашите вештини на продажба, продавањето ќе ви биде приоритет. Што значи, сите задачи и обврски што стојат измеѓу ќе ги извршувате во период од денот кога не продавате, кога не сте договорени за средба со потенцијални купувачи бидејќи ако е обратно, губите скапоцено време. 

Исто така, никогаш не престанувајте да продавате. Со секоја продажба, без разлика дали успешна или не, сте чекор поблиску до станување подобри во продажбата како техника и уметност. Но, потребно е секојдневно да го предизвикувате својот ентузијазам. Затоа што вистината е, освен ако не верувате во тоа што го работите до точка да е еден од вашите најпрепознатливи квалитети, никогаш нема да го остварите успехот кој ви е замислен. 

Промовирани огласи »

На ранг листата на пасоши според бројот на држави во кои може да се отпатува без виза, Македонија се наоѓа на 46. место, чии граѓани можат слободно да патуваат во 112 држави.

Според ханли паспорт Индексот за 2018 година, прва на листата и годинава е Германија, чии државјани без виза можат да посетат 177 држави. На второ место е Сингапур (176 земји), а третото место го делат Данска, Финска, Франција, Италија, Јапонија, Норвешка, Шведска и Велика Британија, чии граѓани можат слободно да патуваат во 175 држави.

Американците без виза можат да патуваат во 173 земји, што ги става на петтото место.

Најлошо рангиран е авганистанскиот пасош, чии државјани можат да патуваат без потребното одобрување во само 24 земји, пред нив, на 103. место е Ирак (27 држави), а на 102 место е Сирија (28 земји).

Од државите во регионот, најдобро рангирана е Грција, која е на седмо место, а Грците слободно патуваат во 171 земја, потоа Словенија, која е на 11 место (167 земји), Бугарија е на 20 позиција (156) Хрватска е на 21. место (155 држави), Србија е на 41. (119 држави), Црна Гора на 48. (110), БиХ на 51 место (105), Албанија е на 52. (100 држави) и Косово е на 96. место со можност без визи да се отпатува во 38 земји.

Промовирани огласи »

1.350.589 Македонци живеат во Македонија - сите во земјава, нема Македонци во опкружувањето пишува денеска во извештајот на Британскиот Парламент.

Во извешатајот стои дека е направен исчекор кон  евроатлантските интеграции, 70 насто од анкетираните се за приклучување кон НАТО. Македонија сѐ уште ја спречува блокадата од Грција поради спорот со името, но според министерот за надворешни Димитров, пишува во извештајот, позитивните односи меѓу двете земји може да водат кон разрешница.

Еден од предизвиците во регионот е проблемот на релација Белград- Приштина што може да се прелее и во Босна и Херцеговина и во Македонија- пишува иште во извештајот на Британскиот Парламент.

Промовирани огласи »

Вработувањето на погрешната личност може да биде погубно за секој работодавец. Еден начин да го редуцирате бројот на неквалитетни вработувања е да се фокусирате повеќе на информациите кои пристигнуваат од референците на вашите кандидати. 

Според дадени статистики, 3 од 10 работодавци забележале дека при проверката на референциите на кандидатот, професионалниот контакт немал ништо позитивно да сподели. Дополнително, 29% од работодавците откриле лажна референца во апликацијата на работобарателите. 

За да избегнете неквалитетни вработувања, прашајте ги следниве девет прашања референците на кандидатите: 

1. Кој е вашиот однос со кандидатот? 

Ова прашање дозволува на менаџерот за вработување да ја потврди информацијата дали кандидатот и референцата некогаш работеле заедно и можеби, да добие пристап до нивниот однос. На пример, референцата може да е поранешен претпоставен или соработник и преку приказот на специфичната природа на врската, менаџерот може подобро да располага со добиените информации. 

2. Дали може да го потврдите работниот однос и обврските на кандидатот? 

Секогаш верифицирајте ги работните односи и обврски на кандидатите за да се осигурате дека понудените информации се веродостојни. 

3. Дали може да го опишете работниот перформанс на кандидатот? 

Лесно е за кандидатите да даваат храбри изјави во нивните CV-а. Но, не постои подобар начин за откривање на точноста на тие изјави преку контакт со референциите. Ова прашање открива колку кандидатот би ја извршувал добро поставената задача. 

4. Дали кандидатот беше одговорен за поставените задачи? 

Кога се прашуваат референциите за работната етика на кандидатот, менаџерите задолжени за вработување треба да откријат како личноста реагира на грешки и дали тој или таа може да биде одговорен кога се работи за почитување крајни рокови и комплетирање на проекти. 

5. Кои се јаките и слабите страни на кандидатот? 

Ова прашање им помага на менаџерите да откријат колку лесно индивидуата може да биде тренирана и дали тој или таа добро се вклопува во позицијата. 

6. Какво ви е искуството со работењето со кандидатот? 

Откривањето на карактерот на кандидатот, комуникациските вештини, дали е тимски играч или не - тоа се карактеристиките кои можете да ги откриете со ова прашање. 

7. Зошто кандидатот ја напушти работната позиција? 

Ова прашање може да биде особено чувствително, но ако референцата е расположена за разговор искористете ја можноста да ја откриете причината. Дополнително, може да се открие информацијата за тоа колку долго кандидатот би останал на новата работна позиција. 

8. Настрана од политиката на компанијата, дали повторно би го вработиле кандидатот? 

Без разлика дали референцата би го/ја вработила кандидатот или не, ова прашање може да го сумира целиот разговор и затоа е најдобро да го поставите на крајот од разговорот. Ако имате време само за едно прашање, ова нека биде вашиот избор бидејќи може многу да ви каже за кандидатот, плус ако прашате и за причините. 

9. Дали има нешто друго што треба да го знам за овој кандидат? 

Преку поставувањето на ова прашање, менаџерите за вработување може да откријат специфични детали за кандидотот кој не биле споменати со претходните прашања. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »