Промовирани огласи »

Градот Скопје денеска го објави јавниот повик за надоместување дел од трошоците на граѓаните на подрачјето на град Скопје за набавка на печки на пелети.

Со цел да ги стимулира граѓаните да користат почисто гориво и поквалитетни печки за затоплување на своите домови – печки со повисока енергетска ефикасност и пониски емисии во воздухот, Градот Скопје на граѓаните што имаат купено печки на пелети од 07.11.2018 година до денот на завршувањето на повикот ќе им надомести дел од трошоците за набавка на печката во висина од 70%, но не повеќе од 30.000 денари со вклучен персонален данок на доход по домаќинство. Овој повик ќе се реализира по принципот „прв дојден, прв услужен“.

Јавниот повик ќе трае заклучно со 30 ноември 2019 година, или до исцрпување на предвидените финансиски средства од Буџетот на Град Скопје за оваа намена.

Доколку бидат исцрпени сите предвидени финансиски средства, Градот Скопје ќе ја информира јавноста на својата Интернет-страница дека Јавниот повик е прекинат пред истекот на периодот за кој е објавен.

Јавниот повик може да го погледнете на следната интернет-врска.

Промовирани огласи »

Започнати се подготовки кон средината на годината да се воведе поврат на ДДВ за физички лица, пред нас е година на економски раст и повеќе пари кај граѓаните.

Владата предводена од СДСМ во претстојната 2019 година продолжува да ги спроведува зацртаните мерки што се во интерес на граѓаните, економијата и иднината на државата.

2019 е година во која ќе биде остварено уште едно клучно ветување од Програмата за работа на Владата. Започнати се подготовките кон средината на годината да биде воведена мерката за поврат на 15 отсто Данок на додадена вредност за физички лица.

Оваа мерка на крајот на секоја година ќе обезбеди дополнителен приход во секое семејство, ќе ја засили куповната моќ и позитивно ќе влијаеја врз зголемување на потрошувачката.

Владата предводена од СДСМ останува посветена на обезбедување повеќе пари назад кај граѓаните, назад во економијата.

Промовирани огласи »

Владата одлучи зимскиот распуст да биде продолжен до 23 јануари поради исклучително високото ниво на штетни честички во воздухот во многу градови во државата.

Во соопштението од владата се наведува дека оваа мерка е преземена за да се „намали времето на изложеност на учениците на загаден воздух“, и да се заштити нивното здравје.

Градските власти во Скопје донесоа одлука за бесплатен јавен превоз, а цените на паркинзите се зголемени двојно за граѓаните да се примораат да не возат автомобили.

Екстремното високо загадување на воздухот кое е регистрирано во последните неколку дена достигна и до 10 пати поголеми количини штетни честички во воздухот.

Промовирани огласи »

GDPR е најголемата законска промена на дигиталната ера.
Во продолжение прочитајте кои се 4те причини поради кои вие би требало да поминете GDPR обука и да го усогласите вашето работење со оваа регулатива од Европска Унија.

#1 Високи казни
За неприменување на одредбите кои произлегуваат од Законот за заштита на лични податоци,  казните се преземени од европските земји, односно 20 милиони евра или 4% од прометот на институцијата и 10 милиони евра или 2% од прометот на институцијата.

#2 Репутација
Неусогласеноста со оваа европска регулатива може да влијае на Вашите репутација и да резултира со губење на довербата на вашите клиенти и потенцијални потрошувачи.

#3 Транспарентност
Како дигитални маркетери Вие треба да бидете транспарентни во секое време. Мора да комуницирате многу јасно, да известите кога собирате лични податоци и да објасните за што тие податоци ќе бидат искористени. Притоа мора да имате писмена согласност, а истовремено да ги информирате вашите потрошувачи за нивното право да одбијат или да ја повлечат својата согласност.

#4 Доверба
GDPR регулативата дефинитвно бара од вас, како маркетинг професионалци нов свеж поглед на  Вашата работа и креативни решенија кои на крајот ќе Ви помогнат да изградите подобри односи  со Вашите потрошувачи кои треба да се базираат на доверба и транспарентност.
Во праксата постојат и случаи каде што големите компании се соочуваат со истиот предизвик. Конкретно против Google Spain се води спор познат под името Maria Costeja Gonzales за кого  Европскиот суд пресуди во негова корист и притоа го наметна ова право во GDPR регулативата  или уште попознато како right to be forgotten.

Запознајте се со Right to be forgotten, право кое директно произлегува како обврска од Законот за заштита на лични податоци.

Делувајте веднаш. Разберете го во целост влијанието на GDPR регулативата врз вашиот бизнис. Едуцирајте лице кое ќе ја интегрира и имплементира регулативата на ниво на Вашата компанија.

Обуката е наменета за: дигитални маркетери, огласувачи, лица кои собираат  податоци преку наградни игри, кодови и други промотивни активности и сл.

Истата ќе се одржи на ден 28 – 29.01.2019.
Повеќе информации за GDPR обуката на тел. број: 078 439541 или на [email protected]

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »