Сите ние сакаме да бидеме среќни со нашите животи (лични или професионални), постојат и многу истражувања за тоа што не прави среќни, но прашањето е како да бидеме среќни на нашето работно место?
Секој од нас треба да дефинира што го прави среќен, да направи еден чекор нанапред со цел да дојде до посакуваната промена.
Можеме ли да бидеме среќни на работа, иако истата не ја сакаме?
Ниедна работа не е наменета да ве направи несреќни. Праксата покажува дека предмет на среќа, поконкретно позитивна психологија, е нешто кон што сите трагаме и сакаме да дознаеме што повеќе.
Еве неколку совети кои може да ги примените:
Изгради своја дефиниција за среќа и задоволство на работното место
Што за тебе значи да бидеш среќен? Што е работно задоволство? Да бидеш вреднуван? Постигнување?
Дали е приоритен клиентот да биде задоволен? Секој има различна дефиниција за среќа.
90% од твојата среќа на долг период не зависи од надворешниот свет, него од тоа како твојот мозок гледа на светот.
Ако ја промениме нашата формула за среќа, можеме да ја промениме и нашата реалност
Ако промениме како ја мериме среќата, може и да ја постигнеме
Повеќето од нас мислат дека работата ќе не направи среќни. Ако достигнеме унапредување, ако извршиме зададени задачи дека ќе бидеме среќни.
Меѓутоа ако постигнувањето на овие цели ги гледаме како мерка за среќа, осудени сме да не бидеме среќни. Зашто?
Затоа што достигнувањето на овие работи ја отстранува целта и среќата постанува се подалечна.
Дали вашето здравје е добро?
Многу психолошки експерти го поврзуваат здравјето со емоционалната благодет,велат дека што подобро е нашето генерално здравје, посреќни ќе бидеме.
Затоа одвоете малку време,за или после работното време за малку вежбање. Тоа ќе го намали стресот го зголемува фокусот и прави да се чувствуваме посреќни.
Фокусирај се на позитивни работи
Отсрани ги негативните мисли како..."тешко е да пронајдеш некого", "зашто не гледаат колку сум добар"...
Ако се фокусурате само на позитивното ќе ја отворите вратата за среќа и на работното место.
Не одговарај на телефон по првото звонење
Наместо да одговорите на првото звонење земете воздух и почекајте до третото звонење.
Со чекање до третото звонење оставате простор за акција што во спротивно би било само реакција.
Бидете најдобар
Во тоа што го правите. Најдете начин да дадете се од себе. Поставете си свои високи стандарди.
Да се биде најдобар не е натпреварување, тоа е да се препознате во вашите вештини и да се биде горд на вашите способности.
Искористете ги вашите вештини. Малите работи ќе ве направат среќни.
Среќате е субјективна, тоа што е добро за вас можеби не е исто и за другите
Затоа е многу важно да бидете свесни што е тоа што ве прави среќни на работното место.
Повеќето од оние кои се среќни на работното место уживаат во она што го работат.
Ниеден ден не е ист како претходниот
Во секоја прилика гледајте на секој ден како нов ден,на секоја комуникација, секој настан.
Вие сте посилни од улогата и работата што ја имате. Вие одлучувате како ќе се чувствувате.
Правете го тоа што ве прави среќни
Правејќи го она во што уживате,ќе направи да се чувствувате дека денот е под ваша контрола.
Фокусирање на негативните работи не води кон добро,само ќе направи да се чувствувате несреќни.