Промовирани огласи »

Не е чудо што холандскиот премиер Марк Руте ужива да патува во својата канцеларија таму. И неодамна тој го направи патувањето со велосипед што е можно почесто. „

Не возев многу последните 10 години. Но, во последните две години, повторно имав сопствен велосипед и, кога времето дозволува, јас патувам во канцеларијата на тој начин “, рече тој пред Светскиот економски форум.

Холанѓаните се славни по љубовта кон велосипедизмот. Во 2018 година, земјата имаше повеќе велосипеди од луѓе: 23 милиони спрема 17 милиони. Повеќе од една четвртина од сите патувања во земјата се прават со велосипед и од нив, четвртина се за до работа, како Рут.

Тој објаснува зошто одамна е таков феномен: „Холанѓаните сакаат велосипедизам затоа што ние сме мала земја. Мора да се снајдеме од А до Б. И секако да земеме автомобил, да, е опција, но имате метеж плус влијанието врз животната средина. Од старите времиња, скоро од крајот на 19 век, се навикнавме да носиме велосипед “.

Рамниот пејзаж на земјата е совршен за патувања на две тркала. Но, таа исто така внимателно ја дизајнираше својата транспортна инфраструктура за промовирање на возење велосипед.

Здравствените придобивки од возењето велосипед се добро познати: го намалува ризикот од болести како што се дијабетес и кардиоваскуларни заболувања и може да помогне во зајакнувањето на менталната благосостојба.

Една студија за 2015 година открила дека повеќе од 6.000 смртни случаи во Холандија се спречуваат секоја година поради возење велосипед, и додава шест месеци на просечниот животен век.

Промовирани огласи »

Прекршочни судови во Црна Гора, минатата и оваа година казниле 168 родители кои одбиле да ги вакцинираат своите деца, што е речиси трипати повеќе од периодот од 2013 до 2017 година.

Според податоци од судовите доставени до подгоричкиот весник „Вијести“, 140 родители се казнети парично, а 27 добиле опомена.

Поради одбивање имунизација, родителите биле санкционирани со вкупно 14.560 евра, што значи дека воглавно добивале минимална законска казна.

Според законот во Црна Гора, минималната казна за невакцинирање деца е 100 евра, а максималната две илјади евра.

Промовирани огласи »

Џули Жуо имала само 22 години кога се вработила во Фејсбук како приправничка. Денес, десет години подоцна, се наоѓа на местото на потпретседател во одделот за дизајн на производи и води тим кој е заслужен за дизајнот на социјалната мрежа.

аа моментално им е претпоставена на 250 вработени, а бројката постојано се зголемува. Свесна е дека вработувањето на квалитетни и способни луѓе е клучно, па смислила прашање, за кое тврди дека ги открива сите кандидати кои бараат работа.

Наместо да го наведе кандидатот да го рецитира својот живот со прашањето: „Кажи ми нешто повеќе за себе“, таа им поставува малку поинакво прашање.

„Замисли се себеси за три години. Што мислиш дека би се променило дотогаш поврзано со тебе?“, е прашањето кое Жуо им го поставува на сите кандидати.

Од одговорот дознава три работи - колку е амбициозен кандидатот, колку е насочен кон остварување на целите и колку е свесен за себе и за своите карактеристики.

Главната карактеристика која ја бара кај луѓето е желбата за развој и напредување. Дури и ако кандидатот не ги исполнува условите, она што е клучно е желбата за надградба и раст. Токму одговорот на горенаведеното прашање ѝ помага да воочи дали кандидатот има квалитети, пренесува „Business Insider“.

Кандидатите за време на интервјуто за работа воглавно зборуваат за своите претходни постигнувања. А, иако е важно тоа што го постигнале во кариерата, тоа не значи дека знаат што ќе прават во иднина. Затоа Жуо бара визија за иднината, односно луѓе кои размислуваат што ќе прават понатака, а не само за тоа каде биле. 

Промовирани огласи »

Дигитално решение на европскиот извештај што се пополнува при сообраќајки е еден од предлозите на осигурителната индустрија и регулаторот во оваа област за натамошна дигитализација на процесите.

Потенцијалот со дигитализацијата, како што информираа денеска на прес-конференција, е огромен за развој на осигурителната индустрија во којашто ќе опстојат само тие што ќе ги прифатат промените. Од 11 компании на домашниот пазар само седум нудат онлајн продажба на патничко осигурување.

Прототипот на мобилната апликација за европскиот извештај го изработија студенти изминатиот викенд на хакатонот што се одржа во Скопје, а ќе биде претставен на настанот ИншурТек, што ќе се одржи на 2 и 3 следниот месец во Скопје, во организација на Агенцијата за супервизија на осигурување и Здружението на финансиски организации при Стопанската комора на Македонија.

Старт ап компании на настанот ќе презентираат дигитални решенија за подобрување на процесите на осигурителната индустрија.

Со оваа мобилна апликација ќе нема потреба од изработка на хартиена  форма на Европскиот извештај и рачно пополнување ан податоците,  преку Гугл локација ќе се утврди местото на несреќата и ќе има можност и да се изврши сликање и да се испратат електронски до друштвата за осигурување без да има потреба да се оди кај нив. На тој начин ќе се скрати процесот на решавање и утврдување на штети. Хартиената форма нема да биде исклучена и ќе функционира паралелно, информира Климе Поповски, претседател на советот на експерти на Агенцијата за супервизија на осигурување.

Како што потенцираше Ѓорѓе Војновиќ од Здружението на финансиски организации, дигитализацијата се одвива малку поспоро во нашата индустрија, но е неминовен процес за модернизација на целокупните процеси во осигурувањето, од продажба до решавање на штетите.

Пазарот на осигурување и компаниите во Македонија се уште функционираат на еден традиционален начин со директна продажба, а нашите системи се уште се во фаза на доработеа за почеток на дигитализација. Почетоците на дигитализација во делот на продажба и проценка на штети се на пониско ниво, но сепак радува освртот на компаниите кон тоа. Имаме пораст во обновата на автоодговорноста, кај онлајн продажбата на патничкото здравствено осигурување, некои компании воведуваат обнова и продажба на осигурување на домот преку интернет, а имаме и компанија којашто воведува дигитална проценка на штетите, наведе Војновиќ.

Осигурителниот пазар во државава во првата половина од годинава бележи пораст од 6,87 проценти, при што кај неживотното осигурување има зголемување од 5,5 проценти, а кај осигурувањето на живот од 15,5 проценти.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »