Промовирани огласи »

Министерството за економија го објави јавниот повик за субвенционирање на дел од трошоците за купување и вградување на уред за погон на ТНГ, метан или друг вид на алтернативно гориво во возилата.

Како што веќе појасни министерот за економија Крешник Бектеши со јавниот повик ќе се надоместат до 50% од трошоците за купен и вграден уред за погон на ТНГ, метан или друг вид на алтернативно гориво во возилото, но не повеќе од 18.000 денари по возило.

Согласно Програма за субвенционирање на дел од трошоците за купување и вградување на уред за погон на ТНГ, метан или друг вид на алтернативно гориво во возилата се предвидени средства во вкупен износ од 15.000.000 денари.

Како што стои во јавниот повик предвидено е да бидат надоместувани само трошоците за купен и вграден уред за погон на ТНГ, метан или друг вид на алтернативно гориво во возилото, настанати по денот на објавување на овој јавен повик.

Надоместок на дел од трошоците ќе се врши за само едно возило во семејство.

Право на учество на јавниот повик имаат физички лица, сопственици на возила произведени од 2005 година наваму, кои ќе извршат купување и вградување на уред за погон на ТНГметан или друг вид на алтернативно гориво во возилата.

За да се запазат одредбите од јавниот оглас неопходна е и документација за пријавување, односно треба да се пополни барање, кое може да се подигне од архивата на Министерството за економија или да се обезбеди преку интернет страната на министерството. Неопходна е и изјава за веродостојноста на податоците и верноста на приложената документација, заверена на нотар под морална и материјална одговорност, која може да се подигне од архивата на Министерството за економија.

Треба да се достави и фискална сметка (во оригинал) со сметкопотврда, или фактура (во оригинал) со извод од деловна банка за извршено плаќање за купување и вградување на уред за погон на ТНГ, метан или друг вид на алтернативно гориво во возилата, издадени по денот на објавување на јавниот повик.Неопходна е и копија од сообраќајната дозвола за возилото, заверена на нотар, во која е евидентирана промената (вградување на уред за погон на ТНГ, метан или друг вид на алтернативно гориво во возилото), или потврда за вграден уред за погон на течен нафтен гас или компримиран земјен гас во возилото, издадена од правно лице овластено (од Министерството за економија) копија од сообраќајната дозвола за возилото, заверена на нотар, во која е евидентирана промената (вградување на уред за погон на ТНГ, метан или друг вид на алтернативно гориво во возилото), или потврда за вграден уред за погон на течен нафтен гас или компримиран земјен гас во возилото, издадена од правно лице овластено за вградување на уреди за погон на течен нафтен гас и/или компримиран земјен гас во возилото.за вградување на уреди за погон на течен нафтен гас и/или компримиран земјен гас во возилото. Во приложените документи неопходна е и фотокопија од лична карта и број на трансакциска сметка, како и уплатниците кои што се заедно се доставуваат во затворен плик до Архивата на Министерството за економија.

Секој барател има право да поднесе Барање за само едно возило во семејство.При поднесување на Барањето барателот од Архивата на Министерството за економија добива архивски број со датумот на поднесување на барањето.

Доколку барањето се доставува преку пошта како датум на поднесување на барањето ќе се смета датумот кога барањето е пристигнато и заведено во Архивата на Министерството за економија.

Разгледувањето и изборот на апликантите кои ги исполнуваатусловите утврдени со Јавниот повик, ќе се прави по принципот „ПРВ ДОЈДЕН, ПРВ УСЛУЖЕН” односно по редослед на поднесување и пристигнување на Барањата во архивата на Министерството за економија.

Доколку средствата се исцрпат додека се уште трае јавниот повик, Министерството за еконимија ќе објави Известување за исцрпување на расположивите средства на својата веб страна..

Барањата, ќе ги разгледува Комисија фирмирана од министерот за економија. Крајниот рок за поднесување на Барања по овој повик е до втори декември годинава. Барањата кои се некомплетни ќе бидат одбиени.

Барањата кои ќе пристигнат по завршување на рокот за аплицирање нема да бидат разгледувани.

Промовирани огласи »

Во Скопје ќе се воведе електричен трамвај на гуми кој ќе чини 100 милиони евра, кажа денеска премиерот Зоран Заев, одговарајќи на пратеничко прашање, пренесува СДК.

„Со Град Скопје ќе влеземе во воведување електричен трамвај на гуми за што се потребни 100 милиони евра. Ќе подигнеме кредитна линија за да можеме да воведеме еколошки превоз како мерка против загадувањето“, рече Заев.

Пратеникот од ВМРО-ДПМНЕ Драган Данев го праша Заев дали и по три години власт сѐ уште мисли дека неговата партија е виновна за проблемот со загадувањето.

„Скопје деновиве е европски шампион во загадување. До која фаза ви е гасификацијата каде е новиот современ јавен превоз во Скопје, гасификацијата на болницата во Чаир и студентскиот дом Кузман Јосифовски-Питу, зошто субвенциите за инвертерите доцнат. Доста е веќе од вашите одговори кои почнуваат со ’ќе‘“, рече Данев.

Премиерот Зоран Заев кажа дека жали што прашањето за загадувањето се отворило и на него се работи последниве 2 години.

Целиот текст прочитајте го ТУКА.

Промовирани огласи »

Од денеска ќе има намалување на kaзните во сообраќајот, бидејќи Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата се усогласува со Законот за прекршоци, според кој казната на физичкото лице не може да биде поголема од 250 евра.

Додека пак новина за правните лица е тоа што kазната ќе зависи од тоа дали се работи за мало, средно или големо претпријатие.

Исклучок за kaзната на физичките лица, каде тие можат да бидат поголеми од 250 евра, би било доколку пpекршокот го загpoзува жив отот и здpa вјето на луѓето.

Заради тоа, kaзните за брзо возење, алкохол и престигнување не се намалени. Новост е тоа што се укинуваат негативните поени во возачките книшки, а нема веќе замена на kaзната за негативни поени.

Промовирани огласи »

Според националната анкета спроведена пред нешто повеќе од една деценија, само 5% од возрасните користeле најмалку една платформа од социјалните мрежи. Денес тој број се искачи до 72%, првенствено поделен меѓу корисниците на Facebook, Instagram, Snapchat и Twitter, пренесува KARIERA.mk.

Со оглед на популарноста на овие апликации, се чини дека нашите колеги и шефови скролаат по нашите профили почесто отколку што би сакале. Новото истражување со над 1000 испитаници спроведено од страна на „Тhe Interview Guys“ , откри дека тројца од 10 испитаници одговориле дека ги прифаќаат барањата за пријатели од своите колеги само за да се задржи мирот и тројца од четворица членови на истата група се дури и пријатели со своите колеги на Snapchat.

И покрај корпоративната антипатија забележана во истражувањето на „ Тhe Interview Guys“, покажа дека вработените кои користат социјални медиуми за време на работното време, всушност, ја зголемуваат продуктивноста и ангажманот. Социјалните мрежи, исто така ги зголемува шансите вработените да ја напуштат својата работа, пренесува KARIERA.mk. Но, ако тие мислат дека социјалните медиуми помагаат во продуктивноста, тогаш зошто ги прави и да се откажат?
82% од вработените веруваат дека социјалните медиуми можат да ги подобрат работните односи и дополнителни 60% се уверени дека социјалните медиуми го помагаат процесот на донесување одлуки.

Испитаниците известуваат: „Facebook беше најпопуларната платформа за градење социјални односи со соработниците (скоро 98%), проследена со Instagram (82%), Snapchat (скоро 76%) и Twitter (65%). Додека некои компании имаат строги правила за тоа како нивните вработени ги користат социјалните медиуми, многу луѓе признале дека ја цензурираат нивната содржина или користат филтри за приватност за да се осигурат дека нивните колеги не можеле да видат сè што се случува во нивниот личен живот, пренесува KARIERA.mk.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »