Промовирани огласи »

Интересна презентација на футуристот Хуан Енрике на TEDSummit за тоа како и дали е етички да се еволвира човековото тело? Како би се трансформирало човековото тело доколку би живееле на други места, надвор од земјината топка. 

Промовирани огласи »

Британската банка „Standard Chartered“ скратува околу 10% од вработените во единиците за корпоративно и институционално банкарство, соопштува „Bloomberg“, повикувајќи се на свои извори. Мерката е дел од планот, прогласен минатата година, за скратување на 15.000 позиции и за зголемување на профитот во фокусирање над азиската регионална банка.

Вработените ќе бидат известени уште оваа недела. Погодени позиции ќе има во единиците за корпоративни финансии и трговско финансирање во филијалите во Сингапур и Хонгконг, вели изворот на „Bloomberg“, кој побарал анонимност. Конкретната поделба, каде е и инвестициското банкарство, од април е управувано од Симон Купер, кој претходно работеше во „HSBC“.

Го правиме поефикасно корпоративното и институционалното банкарство“, рече претходно банката во соопштението. „Ги отстрануваме дупликат улогите и управуваме со трошоците, за да ги заштитиме планираните инвестиции во технологијата и луѓе и тоа значи дека мал број од постоечките позиции ќе бидат погодени, пишуваше уште во текстот.

Една година откако главниот извршен директор Бил Винтерс ги објави намерите за кратенките, приходите продолжуваат да паѓаат во сите единици и банката најверојатно нема да успее да ги постигне своите цели за профитот поради регулаторната и економската несигурност. Според зборовите на Винтерс претставувањето во корпоративната и институционалната поделба треба да се подобри, откако приходите се намалија за 7,5% во третиот квартал.

Програмата на банката, објавена во декември, има за цел да заштеди 2,9 милијарди долари до 2018-та година.

Кон крајот на јуни во „Standard Chartered“ работеа околу 84.500 лица, што е за 1.500 помалку во однос на истиот период во 2015-та година.

Промовирани огласи »

Во денешно време сите знаеме дека културата на компанијата игра важна улога во компаниите кои одат кон дигитална трансформација.
Ова е посебно важно за маркетинг департментот, кој се менува со толкава брзина што успехот во делот на маркетингот во голема мера зависи
од успехот на HR да препознае и пронајде нови вештини. Од друга страна и успехот во HR се должи на помошта од маркетингот. 

1.Натпреварувајте се за талентите како што компаниите се натпреваруваат за клиенти.
Кога потенцијален вешт апликант за работа проверува компанија, првото место се социјалните мрежи како Facebook и LinkedIn.

2.Обратете доста внимание на корисничкиот интерфејс.
Како апликант за работа би сакал да пополнам формулар и потоа да имам пристап до некој во живо преку чат или веб видео.
Ова е честа пракса при корисничка подршка.

3.Бидете човечни. На крајот во ова дигитално време најчовечните компании ќе победат.
Имаме фантастични прилики преку технологии да ги симнеме бариерите меѓу луѓето.

4.Изградете бренд начини кои ќе ја презентираат вашата порака.
Во реалноста, тоа не се случува често. Социјалните мрежи изгледаат добро, но во реалноста, успехот не е загарантиран. 
Кој сака да ја објави компанија за сточна храна на Твитер или Фејсбук?

5.Обидете се со контекстуални реклами. 
Денес било каков вид на маркетинг обично има платена промотивна компонента. 
Ако ние се обидуваме да привлечеме вработени наместо клиенти, зошто да не го правиме истото?
Постојат луѓе кои зборуваат за нивните онлајн работни искуства цело време.

6.Размислувајте стратегиски за околностите.
Одлуката на купувачот во големо зависи од одредени услови и околности.
Тие може да гледаат реклами, да пребаруваат информации на интернет, или да разговараат со пријателите.
Пазарот треба да се обиде да има некој вид на содржината на чекање за клиентите на секој чекор од нивното патување.

7.Користете маркетинг влијание. 
Ние брзо се движиме кон свет во кој рекламите се блокираат или игнорираат, но луѓето се уште сакаат да добијат информации од интернет личностите на кои им веруваат.

Промовирани огласи »

На Волстрит во понеделникот берзанските индекси се лизана од највисоките нивоа во историјата, бидејќи дел од вложувачите се решија на повлекување на заработките од пазарите по трите седмици постојан пораст на цените на акциите.Индексот Dow Jones ослабе за 0,28 отсто, на 19.097 поени, додека индексот S&P 500 се лизна за 0,53 проценти, на 2.201 поен, а Nasdaq индексот падна за 0,56 отсто, на 5.368 индексни поени.

Од 8-ми ноември, кога Доналд Трамп победи во трката за Белата куќа, цените на акциите на Волстрит без престан растеа бидејќи се очекува дека плановите на Трамп за зголемување на фискалната потрошувачка, намалувањето на даноците, вложувањата во инфраструктурата и олбавената регулација во поединечните сектори позитивно ќе влијае на економијата.

Поради тоа во петокот сите поважни индекси достигнаа највисоки нивоа во историјата. Во понеделникот, меѓутоа, дел од инвеститорите се одлучија за повлекување на заработката од пазарот, па затоа, меѓу другото, под притисок се најде финансискиот сектор.

Откако по победата на Трамп цените на акциите на банките во просек пораснаа за повеќе од 10 отсто, во понеделникот акциите на „Wells Fargо“, „Citigroup“ и „Bank of America“ поевтинија меѓу 2 и 2,7 отсто.

Цените на акциите силно пораснаа по изборите, особено во секторите кои се најчувствителни на движењата во економијата, како што е финансискиот. А сега дел од вложувачите се одлучија за повлекување на заработката, додека се чека нов силен придвижувач на пазарите“, вели за Reuters Петер Јанковскис, директор во компанијата „OakBrook Investments.

Обемот на тргувањето и во понеделникот беше под просекот, каки и претходните трговски денови. На американските берзи сопствениците во понеделникот ги заменија 6,5 милијарди акции, додека просечниот дневен обем во последните 20 денови изнесуваше 7,8 милијарди акции.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »