Промовирани огласи »

Eврото загуби од вредноста 0,18% дo 1,0632 долари. 

Дoларот по зaгyбитe во однос на еврото и јенот, денеска повторно зајакнува како во најдобрите денови на американската економија. 

Во меѓувреме се чека исходот од состанокот на ОПЕК, и тоа може да доведе до промени кај валутите. 

Курсот на доларот зајакна за 0.33% во однос на јенот до 112,71. 

Доларот вчера скокна на 113,34 јени, откако беа објавени резултатите за американската економија во третото тромесечје. 

Американските државни обврзници се двигател на валутата. 

Промовирани огласи »

Интересна презентација на футуристот Хуан Енрике на TEDSummit за тоа како и дали е етички да се еволвира човековото тело? Како би се трансформирало човековото тело доколку би живееле на други места, надвор од земјината топка. 

Промовирани огласи »

Британската банка „Standard Chartered“ скратува околу 10% од вработените во единиците за корпоративно и институционално банкарство, соопштува „Bloomberg“, повикувајќи се на свои извори. Мерката е дел од планот, прогласен минатата година, за скратување на 15.000 позиции и за зголемување на профитот во фокусирање над азиската регионална банка.

Вработените ќе бидат известени уште оваа недела. Погодени позиции ќе има во единиците за корпоративни финансии и трговско финансирање во филијалите во Сингапур и Хонгконг, вели изворот на „Bloomberg“, кој побарал анонимност. Конкретната поделба, каде е и инвестициското банкарство, од април е управувано од Симон Купер, кој претходно работеше во „HSBC“.

Го правиме поефикасно корпоративното и институционалното банкарство“, рече претходно банката во соопштението. „Ги отстрануваме дупликат улогите и управуваме со трошоците, за да ги заштитиме планираните инвестиции во технологијата и луѓе и тоа значи дека мал број од постоечките позиции ќе бидат погодени, пишуваше уште во текстот.

Една година откако главниот извршен директор Бил Винтерс ги објави намерите за кратенките, приходите продолжуваат да паѓаат во сите единици и банката најверојатно нема да успее да ги постигне своите цели за профитот поради регулаторната и економската несигурност. Според зборовите на Винтерс претставувањето во корпоративната и институционалната поделба треба да се подобри, откако приходите се намалија за 7,5% во третиот квартал.

Програмата на банката, објавена во декември, има за цел да заштеди 2,9 милијарди долари до 2018-та година.

Кон крајот на јуни во „Standard Chartered“ работеа околу 84.500 лица, што е за 1.500 помалку во однос на истиот период во 2015-та година.

Промовирани огласи »

Во денешно време сите знаеме дека културата на компанијата игра важна улога во компаниите кои одат кон дигитална трансформација.
Ова е посебно важно за маркетинг департментот, кој се менува со толкава брзина што успехот во делот на маркетингот во голема мера зависи
од успехот на HR да препознае и пронајде нови вештини. Од друга страна и успехот во HR се должи на помошта од маркетингот. 

1.Натпреварувајте се за талентите како што компаниите се натпреваруваат за клиенти.
Кога потенцијален вешт апликант за работа проверува компанија, првото место се социјалните мрежи како Facebook и LinkedIn.

2.Обратете доста внимание на корисничкиот интерфејс.
Како апликант за работа би сакал да пополнам формулар и потоа да имам пристап до некој во живо преку чат или веб видео.
Ова е честа пракса при корисничка подршка.

3.Бидете човечни. На крајот во ова дигитално време најчовечните компании ќе победат.
Имаме фантастични прилики преку технологии да ги симнеме бариерите меѓу луѓето.

4.Изградете бренд начини кои ќе ја презентираат вашата порака.
Во реалноста, тоа не се случува често. Социјалните мрежи изгледаат добро, но во реалноста, успехот не е загарантиран. 
Кој сака да ја објави компанија за сточна храна на Твитер или Фејсбук?

5.Обидете се со контекстуални реклами. 
Денес било каков вид на маркетинг обично има платена промотивна компонента. 
Ако ние се обидуваме да привлечеме вработени наместо клиенти, зошто да не го правиме истото?
Постојат луѓе кои зборуваат за нивните онлајн работни искуства цело време.

6.Размислувајте стратегиски за околностите.
Одлуката на купувачот во големо зависи од одредени услови и околности.
Тие може да гледаат реклами, да пребаруваат информации на интернет, или да разговараат со пријателите.
Пазарот треба да се обиде да има некој вид на содржината на чекање за клиентите на секој чекор од нивното патување.

7.Користете маркетинг влијание. 
Ние брзо се движиме кон свет во кој рекламите се блокираат или игнорираат, но луѓето се уште сакаат да добијат информации од интернет личностите на кои им веруваат.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »