Промовирани огласи »

Кога мислиме на најбогатите луѓе во Америка, честопати мислиме на имиња како Илон Маск, Џеф Безос и Бил Гејтс. Но, често најбогатите семејства во Америка се оние кои имаат подолго наследство, а понекогаш и подлабоки џебови.

50-те најбогати семејства во земјата поседуваат богатство од 1,2 трилиони долари. Ова ги надминува границите на самите поединци во семејството и наместо тоа го мери богатството на повеќе-генерациските или пошироките семејства.

Визуелизацијата, која ги користи најновите податоци на Форбс, ги открива најбогатите семејства во Америка и компаниите кои им помогнале да заработат милијарди.

Топ 10 најбогати семејства во САД:

  • Семејството Волтон – 247 милијарди – Walmart
  • Кох Семејство – 100 милијарди – Кох Индустрии
  • Марс Семејство – 94 милијарди – Марс Inc.
  • Семејство Каргил-Мекмилан – 47 милијарди – Cargill Inc.
  • Семејство Лаудер – 40 милијарди – Ести Лаудер
  • Семејство Џонсон – 37 милијарди SC Џонсон
  • Семејство Едвард Џонсон – 36,0 милијарди – Фиделити
  • Кокс Семејство – 34.5 милијарди – Кокс Ентерпрајси
  • Семејство Прицкер – 32.5 милијарди – Хајат Хотели
  • Њухаус семејство – 30,0 милијарди – Конде Наст

Промовирани огласи »

Во последните два месеци цената на сончогледовото масло се зголеми за околу 30 проценти, брашното за 10 до 20 проценти, и добиточната храна за 20 до 30 проценти, додека има најави за зголемување на цените на месото и млечните производи заради зголемувањето на трошоците во регионот. и светот.

Порастот на цените на маслото, брашното и добиточната храна, што може да се рефлектира во повисоките цени на месото, млекото и јајцата, се должеше на зголемената светска побарувачка и намаленото производство на сончогледи, житарици и соја.

Високите цени на основните прехранбени производи може да се одржат до следната жетва, а какви ќе бидат потоа ќе зависи од количината на родот и побарувачката, велат од најголемата регионална берза на житни култури во Нови Сад. Цените се зголемуваат на целиот евроазиски и светски пазар.

Она што со сигурност може да доведе до пад на цената на сончогледовото масло е стабилизирање на светскиот пазар, а пред се во форма на поголемо производство. Повеќе за тоа ќе знаеме во август, кога започнува жетвата на ова маслодајно семе

Забележано преку бројки, кај најголемите производители на сончоглед има пад на производството (Аргентина, Русија, Турција, Украина и ЕУ), што резултираше минатогодишното светско производство да падне на 49,6 милиони тони од 54,6 милиони тони. Големата побарувачка за соја и падот на светските берзи, заедно со притисокот создаден од големите инвестициски фондови на берзата придонесоа за скок на цената на сојата. 

Таа наведува дека на пазарот влијаат многу фактори, дека е непредвидлив и дека не е можно со сигурност да се предвидат движењата на цените во иднина. Цените на пченката и маслодајното семе се веќе на исклучително високо ниво.

Русија, еден од најголемите светски производители, ќе воведе извозни давачки за сончогледово масло од 1 септември, додека од 1 јули ќе ги зголеми тарифите за извоз на жито од сончоглед.

  

Промовирани огласи »

На електронската платформа е-ПДД е поставена нова функционалност за граѓаните кои скенираат фискални сметки преку апликацијата Мој ДДВ, соопшти Управата за јавни приходи.

Секој граѓанин со најава на својот профил на е-ПДД има можност во новото прозорче „Мој ДДВ – До каде е исплатата на повратот“ да изврши увид во состојбата за исплата на парични средства по основ на МојДДВ.

Преку оваа нова функционалност граѓанинот може да се информира за тоа дали му е вратен дел од ДДВ за соодветното тримесечје, односно кога е извршена исплатата, дали трансакциската сметка е погрешно внесена ( внесената сметка не е лично негова / внесен е број на платежна картичка), како да ја коригира погрешно внесената трансакциска сметка за да се реализира исплатата, наведуваат од УЈП.

Управата за јавни приходи продолжува со поедноставување и автоматизирање на процесите, во насока на обезбедување на високо ниво на услугите за граѓаните, се вели во соопштението до медиумите.

Промовирани огласи »

Џеф Безос во четвртокот го објави своето последно акционерско писмо како извршен директор на Амазон. Напишал повеќе од 5.600 зборови, опфаќајќи ја неговата визија за иднината и неговата одбрана на историјата на Амазон.

Ако сакате да ја фатите најважната точка на писмото, тоа се само пет кратки зборови.

Ова е реченицата каде Безос споделува едноставна, брутална вистина што толку многу луѓе никогаш не ја дознаваат, пред да го искористи остатокот од писмото за да каже дека Амазон навистина живее според овој идеал.

Петте зборови?

„Создадете повеќе отколку што консумирате.“

„Ако сакате да бидете успешни во бизнисот (во животот), мора да создадете повеќе отколку што трошите. Вашата цел треба да биде да создадете вредност од секој со кој комуницирате. Секој бизнис што не создава вредност од оние што ги опфаќа, дури и ако се појави успешно на површината, нема да остане за долго на овој свет. Тој е на праг на исчезнување “.

Што ја прави оваа изјава да биде тешка и длабока?

Па, влезете во секое деловно училиште во светот и брзо ќе ги наслушнете луѓето што зборуваат за „создавање вредност“ и „зафаќање на вредност“.

Тие изгледаат како прилично лесни поими, скоро самоопределени, но се во постојан конфликт.

Тензијата се јавува затоа што засегнатите страни немаат исти интереси и затоа што создавањето вредност - како што вели Безос, во бизнисот и во животот - најдобро се мери на подолг рок.

Но, колку помалку компанијата создава вредност во кое било дадено време, толку може да има поголем притисок да се зграпчи која било вредност што постои. Ајде да го прикажеме сликовито со претворање на оваа фраза во прашање и примена на која било деловна активност или која било личност што ќе ја запознаете:

  • Дали овој бизнис создава повеќе отколку што троши?
  • Дали оваа личност создава повеќе отколку што троши?

И, да бидеме фер и да го свртиме кон себе:

  • Дали создавам повеќе отколку што трошам, во моите врски, во мојот професионален живот и бизнисот што го водам?

Станува многу ефикасен начин да започнете да размислувате дали ова е личност со која сакате да поминувате време или бизнис во кој сакате да бидете вклучени - или, обратно, дали е веројатно да биде наградувачко или токсично за другите луѓе да поминуваат време или да работат со вас.

Се разбира, едно е да тврдите дека сте создале вредност; друго е да го поткрепувате со резервна копија. Во остатокот од писмото, Безос дава изјава за речиси целата засегната страна.

Никогаш не сме виделе друг извршен директор да се обиде да го расипе статусот на неговата компанија во светот толку квантитативно.

Безос вреди скоро 200 милијарди долари како резултат на започнување и градење на Амазон.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »