Корпоративниот Зумицид е побарувачка што ја ограничува кариерата на вработените од дома кога една компанија навистина сака сите да бидат повторно во канцеларија. Во текот на следните 18 месеци, управувањето со ергономските и технолошките промени предизвикани од поделба на работната сила во канцеларија/ надвор од канцеларија ќе биде тешко и стресно, но прилагодувањето на вашата корпоративна култура за да ја менаџирате вашата хибридна работна сила успешно може да се покаже како уште поголем предизивик.
Многу е напишано за тоа „како“ да се вратат работниците на работа. Тука ќе се концентрираме на посуптилното „што значи“ да се вратат работниците на работа. Додека полека преминуваме од протоколите за пандемија, постојат, генерално, две групи: оние кои едвај чекаат да се вратат во канцеларијата и оние што навистина можат.
Во текот на следните 18 до 24 месеци, некои луѓе сè уште ќе сакаат да работат од дома. Нема проблем. Да им дозволиме. За сите други, канцеларијата е отворена. Размислете за ова…
Вклучување…
Состанокот е закажан за 11 часот. Четворица членови на тимот се во канцеларија, а тројца работат од дома. Секој може да се приклучи на видео состанокот од својата работна маса, но четирите лица во канцеларијата одлучуваат да користат мала конференциска сала (опремена со една камера со широк агол и единствен микрофон) и да ги остават оние што работат од дома да се „вклучат“.
Навидум, ова не е ништо ново. Луѓето се вклучуваат на состаноци со години. Но, оваа хипотетичка средба со долгорочен, хетероген тим во канцеларија/ надвор од канцеларија ги потенцира новите предизвици со кои ќе се соочат работниците кои работат од дома во компаниите што прифаќаат враќање на работното меесто без создавање нови протоколи кои ги подготвуваат хибридните тимови за успех .
Четворицата луѓе на маса ќе формираат поинакви човечки врски отколку што ќе можат тоа да го направат со главите што зборуваат на екранот од видео состанокот. Главите што зборуваат не гледаат во други лица присутни до нив, туку тие гледаат единствена слика доволно широка за да ги опфати сите четири луѓе на масата. Нема начин да ги препознаете изразите, да ја прочитате енергијата во просторијата или да го разберете говорот на телото на нивните колеги. Нема шанси главите што зборуваат да излезат од состанокот и да разговараат во живо во салата. Тие ќе бидат исклучени од најважните последни неколку секунди од разговорот по состанокот затоа што биле „исклучени“.
Нерамнотежата на човечките интеракции и недостатокот на серпентичност, блискост и нагорна корпоративна мобилност ќе ги стават работниците кои работат од дома во таква неповолност што или само буквално „ќе телефонираат“ или ќе бидат принудени да најдат работа на друго место.
И двете ќе се сметаат за корпоративен „зумицид“, но кој е вистинската жртва?
Работникот или работодавачот?
Просперитетна хибридна работна сила
Додека „безбедноста на прво место“ е водечки принцип за повеќето планови на компаниите за работниците да се вратат во канцелариите постојат некои дополнителни компоненти што ќе придонесат за просперитетна хибридна работна сила.
Прво и најважно се новите работни процеси и процеси прилагодени на социолошките и психолошките предизвици на вашите хибридни тимови. Ова ќе вклучува нови пристапи за закажување, нови протоколи за состаноци и инвестиција во технологија што им овозможува на сите да учествуваат подеднакво.
Вашиот тим за продажба веројатно работи од далечина со децении. Но, на вработените од остатокот од вашата нова хибридна работна сила ќе им треба обука. Не само техничка обука (која ќе биде задолжителна). Исто така, ќе им бидат потребни хибридни вежби за градење успешен тим дизајнирани да ја зголемат нивната креативност и продуктивност.
Како лидер, ќе треба да создадете корпоративна култура што не ги дискриминира работниците кои работат од дома до степен да изгубите некои од најдобрите, најпродуктивните луѓе. Може да ја наречете и корпоративна програма за спречување на Зумицид, ако сакате.