Промовирани огласи »

Технологијата е еден од најсложените сектори за работа, особено за работобарателите кои треба да се способни да управуваат односно да жонглираат со повеќе задачи/проекти истовремено и да бидат одлични во тоа. Значи, кога регрутерите од Burning Glass ги анализираа списоците со работни места за да утврдат најбарана вештина за работа за нови вработувања, можеби ќе очекувате да слушнете SQL или Python или способноста за постојан развој.

Но, најбараната вештина за новите технолошки работни места е проект менаџментот. Додека ви се чини дека тоа нема никаква врска со технологија, всушност има смисла ако земете предвид дека сите сложени технолошки проекти не може да поминат без квалификуван проект менаџер кој ќе управува со буџетот, распоредот, развојот и условите за производство преку еден организиран план за делување.

Проект менаџерите се одговорни за иницирање, дизајнирање, планирање, извршување, следење и завршување на проектите. Тие управуваат со тимови, ја стимулираат посветеноста и ги мотивираат членовите на тимот, управуваат со очекувањата на клучните засегнати страни и го соопштуваат статусот на пресвртниците на проектот. Тие градат сеопфатен план за работа и управуваат со буџетот на проектот.

Кои се вештините кои секој проект менаџер треба да ги поседува?

Не се малку, а и не се лесно достапни за човек да може да биде самоук.

Комуникација, лидерство, организација, преговори, раководење со тим, раководење со време, раководење со ризик, решавањето на проблеми, раководење со буџет, мотивација, прилагодливост, известувачки вештини, справување со конфликти, технолошки поткована личност, активен слушател, истражувачки вештини, интерперсонални вештини, методологии за проект менаџмент, итн.

Прочитајте ги внимателно кои се, а ние во наредниот период поединечно ќе ги анализираме како вештини кои веројатно ќе им бидат неопходни на скоро сите кои сакаат да градат кариера, а не само да се вработат. 

Работата на себе не дава резултати преку ноќ, па и последното тренирање нерви е одлична животна лекција.

 

Промовирани огласи »

Во организација на Глобалното движење „Women in Tech" денеска во 13 часот ќе започне втората 24-часовна Светска виртуелна конференција за жени во технологија на тема „Дигитална еднаквост за сите".

Конференцијата ќе започне во Париз и ќе продолжи 24 часа без прекин во живо со програми на различни локации низ целиот свет.

За време на Виртуелната светска турнеја „Women in Tech 24hour" ќе се вклучат голем број на меѓународни лидери кои застапуваат индустрии од АИ до Blockchain, FemTech, Климатски промени, HealthTech, и инклузивност. На овој настан ќе презентираат над 150 говорници: светски лидери од индустријата, владите, академскиот сектор и непрофитниот сектор, заедно на над 30 панели во живо, говори, интимни разговори и работилници, наведува организаторот на настанот.

Нашата земја на конференцијата ќе се претстави со панел дискусија на тема за дизајнирање на добри продукти со женски инпут: „Designing great products with female flavor", што ќе се одржи во периодот од 19 до 20 часот во живо. Модератор на настанот ќе биде Стефан Митески, додека гости панелисти ќе бидат Катерина Трајчевска – коосновач на Adeva, Горица Тапанџиева – менаџер на Nexthing, Елена Андреева – дизајнер во TeamViewer и Моника Ризовска – проект менаџер во Vitala и „Women in Tech" амбасадор. Специјален гостин на овој настан ќе биде директорот на ФИТР, Коста Петров.

Со над 25.000 членови низ целиот свет, меѓународната организација „Women in Tech" има двојна мисија: да го затвори родовиот јаз и да им помогне на жените да ја прифатат технологијата. Родовата еднаквост е во центарот на нашата мисија, каде имаме за цел да ги зајакнеме жените и девојчињата со потребните вештини и самодоверба за да успеат во полињата на СТЕМ кариера. Преку мисијата водена од целите, водена од перформансите, која е тесно усогласена со целите на одржливиот развој на Обединетите нации, ова движење се фокусира на извршување на нашата стратегија со поттикнување на напредок и резултати на четири главни столба: Образование, претприемништво, социјална инклузија, наука и иновација, се додава во соопштението на организаторите. /МИА

Повеќе прочитајте тука

Промовирани огласи »

KARIERA.mk ја започна кампањата пред околу 1 месец, а досегашниот тек веќе дава друга  слика за претприемништвото во нашата држава.

МАСИТ постојано поддржува иницијативи поврзани со проблемите на жените денес, па така и уникатната кампања на KARIERA.mk не остана незабележана од страна на МАСИТ. 

Би сакале да изразиме огромно задоволство што фела на експерти од својата област како што се членовите на МАСИТ ја даваат својата поддршка и ја сметаат за релевантна идејата да им се помогне на бизнисите создадени од жени низ различни видови на промоција во време на пандемија. 

Додека светот се уште практично стои во место ние активно работиме на промоција на храброста на жените претприемачи кои самостојно ја направиле промената што сакаат да ја видат во светот. 

Ова е само најава за една прекрасна соработка меѓу организација и онлајн сервис кои се создадени од експерти од различни области во насока на внесување промени во светот на најхрабрите, односно активно делување во рамките на општествената одговорност која треба континуирано да биде негувана од страна на сите учесници во бизнис светот и надвор од него. 

 

Промовирани огласи »

Она на кое бевме навикнати и се очекуваше како тренд да продолжи и во 2020 година за миг беше „избришано“ од целосно неочекуваниот Корона-вирус. Годината која ќе биде запамтена по Ковид-пандемијата, во осигурителниот бизнис ќе се памети и како прва, после долга низа години раст, која на осигурителниот пазар во Македонија ѝ донесе црвени бројки. Според извештајот на НБО, намалувањето на вкупната бруто полисирана премија (БПП) изнесува 4,89%, или гледано по сектори -4,89 и -4,93% за неживотното и животното осигурување соодветно.

Болеста што се рашири низ целиот свет остави силен траг врз работењето на компаниите и ги примора менаџерите да ги прилагодат деловните стратегии на новонастанатите услови на пазарот. Успешноста во спроведувањето на новите деловни политики и брзата транзиција за работа во услови на „новото нормално“, пред сè на продажната мрежа, им помогна на дел од компаниите да се издвојат од генералниот негативен тренд на македонскиот осигурителен пазар и годината да ја завршат со позитивни резулати.

Во ова посебно предничи австриската „Уника“, која е единствена со раст на премијата на полисите и за животно и за неживотно осигурување. Резултатот од крајот на третиот квартал, кога станаа лидери според бројот склучени договори и БПП во класата која носи најголем приход за компаниите, осигурување од авто-одговорност, го потврдија и во четвртиот квартал. Со речиси 100.000 полиси (96.064) „Уника“ остана лидер на пазарот во оваа класа, пред „Винер“ (86.435) и „Триглав“ (81.001). Преку овие полиси „Уника“ полисираше најголема бруто премија од 528.436.000 денари, пред „Винер“ (487.092.000 денари) и „Триглав“ (478.537.000 денари). Во однос на вкупната БПП за неживотно осигурување, покрај „Уника“, значителен резултат забележа и „Халк“ чиј премиски удел на пазарот се покачи од 5,89% на 9,87%. Водечката компанија според вкупна БПП за неживотно осигурување, „Триглав“, имаше пад на уделот од 16,28% на 14,79%, додека втората во рангот, „Еуролинк“ го задржа истиот пазарен удел од 11,57%.

Во секторот за животно осигурување, „Уника живот“ не само што оствари раст на БПП туку и го презеде приматот на компанија со најголем број на склучени полиси. Според извештајот на АСО, 8.261 е бројот на полиси со кои клиентите дале доверба „Уника“ да им го осигура животот, додека 7.967 договори биле склучени преку „Кроациа живот“, а 4.346 се одлучиле за „Винер живот“. Во вкупниот пазарен удел, „Кроациа“ и покрај падот од 44,02% на 37,61% останува лидер. Кај секоја од останатите четири компании се бележи раст на пазарниот удел и доколку овој тренд се задржи во догледно време може да видиме поизедначена пазарна коцнентрација.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »