Некои од менаџерите сè уште не можат да разберат дека „работа од дома“, навистина значи завршување тон работа во домашни услови.
Очигледно е дека пандемијата негативно влијаеше на менаџерските односи, комуникацијата меѓу вработените и микроменаџирањето.
Во една онлајн анкета биле прашани 2300 професионалци како се задоволни од третманот од страна на менаџерите за време на пандемијата.
Еве неколку клучни заклучоци:
- Пандемијата влијаеше на твојот однос со менаџерот:
- 54% од професионалците одговориле дека пандемијата влијаела негативно на нивниот однос со менаџерот
- 83% од вработените во IBM одговориле дека пандемијата негативно влијаела на нивниот однос со менаџерот
- 76% од вработените во Capital One одговориле дека пандемијата негативно влијаела на нивниот однос со менаџерот
- 66% од вработените во Microsoft одговориле дека пандемијата негативно влијаела на нивниот однос со менаџерот
2. За време на пандемијата, вие:
- Односно, 42% од испитаните професионалци биле микроменаџирани повеќе додека работеле од дома
3. Дали сметате дека вашиот претпоставен комуницира активно со вас на темата за повторно ангажирање околу претходно замрзнатите планови?
- 58% од професионалците одговориле дека нивниот претпоставен активно разговара за повторно активирање на плановите.
Вработен во Cisco изјавил:
„Борба со КОВИД и справување со микро-менаџер. Неодамна се преселив во нов тим во истата компанија и сега имам микро-менаџер. Тој сака да го документирам секој час од секој ден. Никогаш не сум бил во оваа ситуација (особено затоа што сите работиме на далечина) и се плашам дека ќе ме отпуштат ако не бидам пред моето биро секојдневно да ги документирам активностите од 8-5.“
Корисник од Blind го сподели своето искуство со микро менаџирањето на платформата:
„Само што ја напуштив мојата последна компанија во која бев скоро 4 години за работно место во нова компанија, ако кажам дека мојот нов шеф е опседнат со контрола, тоа би било малку. Тој ги напаѓа сите (неговите врсници, други колеги, клиенти), има проблеми со довербата, но тој не оди никаде, бидејќи е другарче со извршниот директор / основачот. Тој буквално има нова караница(само за мене) смислено секој ден “
Корисник на Blind сподели:
„Во моментов, работиме со менаџер кој секогаш работи со микро менаџирање. Постојано бара да бидеме достапни за време на викендите / ноќите, што, всушност, влијае на мојот личен живот “.
Ова се менаџери кои, пред пандемијата, несоодветно би ги одбиле барањата за работа од дома или само безобразно ги одобрувале од повремена „добра причина“. Постојат голем број причини што менаџерите лесно можат да прибегнат кон микро менаџирање. Според Harvard Business Review, еден од клучните фактори што го поттикнува на ова однесување е чувството на изолација или исклучување од остатокот од тимот.
Другите објаснувања вклучуваат:
- Менаџерите кои чувствуваат потреба да ја задржат својата контрола.
- Недостаток на доверба во вработените.
- Стравот да не се одговара за грешките на другите.
- На крајот на краиштата, проблемот е во тоа што премногу компании немаат идеја како ефикасно да управуваат со вработените во далечината.
Премногу менаџери зависат од чувството за контрола што го добиваат гледајќи ги работниците пред нив кога сите се во канцеларија.
Можеби враќањето во службената канцеларија ќе ги реши овие проблеми.