На шефовите им е потешко да проценат како работите од дома, а тоа може да ве чини вашата работа. Еве четири причини зошто шефот може да смета дека имате слаб перформанс, дури и ако не е така.
1.Не комуницирате
Ако порано работевте во канцеларија, знаете колку му беше лесно на вашиот шеф да се „појави“ и да провери како напредувате. Далечинската работа не го дозволува тој луксуз.
Ако не го ажурирате редовно вашиот шеф преку е-пошта или телефон, тој може да мисли дека не ја работите својата работа.
2.Не разговарате со колегите
Дури и ако редовно го ажурирате шефот, сепак мора да разговарате со колегите. Интеракцијата е клучна за успешна деловна активност, првенствено кога сите работат од далечина.
3.Никогаш не сте достапни за повици или размена на пораки
Кога работите во канцеларија, вашиот шеф може да го повика вашето име низ канцеларијата и веднаш да очекува одговор. Далечинско работење не ја нуди таа опција. Вашиот шеф мора да се потпре на технологијата за да ве освои.
Што се случува кога не сте достапни? Тој очекуваат најлошо во најголем дел од времето, особено ако не можат да ве добијат многу пати по ред.
Наместо да ја ставате на ризик вашата работа, комуницирајте со вашиот шеф кога има потреба од вас.
4.Не се однесувате професионално
Ако сте секогаш на вашиот кауч, носите облека за во салон или имате деца што викаат во позадина секој пат кога вашиот шеф ќе се јави или има видео разговори со вас, тоа може да биде лош знак за вашиот шеф. Дури и ако давате се од себе и испорачувате исто ниво на работа, одвлекувањето на вниманието што се случува околу вас, вашиот шеф може да го натера да мисли дека имате помалку перформанси.