Промовирани огласи »

Иако просечната плата во земјава порасна, не е голем бројот на оние што земаат поголема од таа плата, а многумина на своите конта добиваат пониски износи.

Според податоците, само 35 проценти од вработените граѓани во земјава земаат плата над просечната, која изнесува 28.721 денари според последните мерења.

Според Државниот завод за статистика, раст на платата најмногу има во ИТ индустријата и фармацијата, но вработените во голем број дејности земаат плати под просекот.

Податоците велат дека текстилната и кожарската индустрија и натаму се со најниски плати кои во просек изнесуваат 17.570 денари.

По нив, следуваат платите во рестораните, кафулињата и други дејности поврзани со храна, каде месечните примања се движат околу 18.780 денари.

Додека пак на вработените во образованието, во уметноста, или во производството на прехрамбени производи платите им се движат од 20 до 27 илјади денари.

Промовирани огласи »

Во Скопје, на местото на поранешен „Скопски саем“, наскоро вратите за сите љубители на шопингот ќе ги отвори „Ист Гејт Мол“...

Новиот шопинг центар, отварањето го закажа за во средината на септември, на два месеци од сега. Овој мол ќе биде вистинско освежување како за главниот град, така и за целата замја, преку понудата на уникатно шопинг искуство за посетители и за уживателите на добрата храна.

Ист Гејт Мол и „Cushman&Wakefield/FORTONMKA“ повеќе од три години работеа на дистинктивниот микс од брендови, кои на потрошувачите ќе им понудат едно ново шопинг искуство.

Веќе има инфорамции дека 95% од вкупната површина за изнајмување е веќе издадена на локални и интернационални брендови. На почетокот на оваа година, во јавноста протекоа инфомациите дека во новиот трговски центар пристигнува светскиот бренд H&M, но и дека за влез на пазарот во Македонија размислува ЛИДЛ и уште некои други интернационални ланци на супермаркети кои оперираат во регионот, меѓу кои се познатите SPAR и BILLA.

Влатко Богоевски, извршниот директор на „Cushman&Wakefield/FORTONMKA“ откри кои други брендови може да ги очекуваме во рамките на овој трговски центар:

„Беше вистински професионален предизвик да се создаде стратегијата за изнајмување на Ист Гејт Мол. Како прв чекор од стратегијата направивме темелно истражување на навиките на потрошувачите и трендовите на локалниот пазар и вложивме огромен напор за привлекување на нови брендови на пазарот. Ги разгледавме тенденциите во регионот, но и пошироко во Европа и создадовме соодветен микс на закупци кој го рефлектира најдоброто шопинг искуство за посетителите, нагласувајќи ја различноста во категориите мода, забава, рекреација, услуги. Ист Гејт Мол е трговски центар на новата генерација кој нуди микс од брендови, исполнувајќи ги потребите на широка целна група, опфаќајќи ја не само нашата земја, туку и соседите од Косово и Србија. Целта беше да се привлечат нови брендови како полската модна групација „LPP SA“ заедно со своите пет брендови „Reserved“, „House“, „Cropp“, „Mohito“, „Sinsay“, потоа „Zara Home“ и „Oysho“ од групацијата Индитекс, како и модни марки кои за прв пат влегуваат на македонскиот пазар меѓу кои XYZ, Armani Exchange, Twinset, Partrizia Pepe, DeFacto и други. Неминовно е да се потенцира дека посебен акцент и поддршка дадовме и на локалните брендови кои навистина имаат што да понудат, така што 23% од сите закупци се македонски локални брендови.“

Промовирани огласи »

Невработеноста во Хрватска дефинитивно повеќе не е проблем, а работниците недостасуваат во областите како што се Кордун и Банија, Лика и Горски Котар, и штом се разбуди туризмот, Јадранот повторно покажа недостаток на вработени од сите профили - готвачи, рецепционери , келнери, слугинки и чистачи.возачи и дилери.

Нема мајстор ни за лек, и ако ви се случи било каква штета на островите, можете да се збогувате со поправката до септември или октомври.

Луѓето едноставно не пристигнуваат во сите правци, а работата им е над глава, пишува Слободна Далмација.

Во екот на сезоната, туризмот се распрснува. Резервациите пристигнуваат во последен момент. Никој не се подготвил за ваков наплив на гости, па во последниве денови често има ситуации во кои нема кој да обезбедува услуги за сместување, изнајмување или изнајмување автомобили на странци, а во многу ресторани, поради недостаток на работна сила, едвај нарачките пристигнуваат на време.

Ниту ниската цена на трудот веќе не е проблем. Во рекордната 2019 година, платите на готвачите, како дефицитарни и ценети поради природата на нивната работа, значително се зголемија, но тие се уште недостасуваат затоа што се барани овде и во странство.

Миењето садови во кујната и персоналот што му помага на готвачот, работни места за кои не е потребно посебно знаење, туку само добра волја, се плаќаат илјада евра (осум илјади куни) нето, но сепак недостасуваат оние што би работеле во тие позиции.

„Што се однесува до нашата угостителска понуда, но и гледајќи го целиот сектор на услуги воопшто, ние знаеме како да ја завршиме таа работа и тоа го правиме се подобро и подобро секоја година. Фигуративно кажано, ние не сме најдобри во гастрономијата, играме Лига на шампиони. И тоа е добро позната работа надвор од нашите граници. Затоа нашите готвачи, келнери, но и фризери, масери, трговци ..., добиваат подобри понуди од Европа, така што докажаниот добар персонал завршува во Германија или Ирска“, вели Иво Врдоjак, сопственик на познат ресторан во Сплит .

Врдоjак е на мислење дека заминувањето на работната сила преку граница може да се запре само со паметна и систематска државна политика.

„За среќа, јас го немам тој проблем, бидејќи собрав добар тим на време, но некои работодавци во Хрватска се принудени да ангажираат каква било работна сила, бидејќи едноставно не можат да изберат“, вели Врдоjак.

Тој додава дека Европа, од една страна, го привлекува најдобриот персонал со подобри плати, бидејќи Хрватска има поголемо искуство во угостителството заради туризмот, да речеме, од Германците, а од друга страна , образованието не се прилагодило на пазарот на трудот.

Промовирани огласи »

„Има зголемување на бројките на заразени, но така е низ целиот свет. Сепак, во многу земји се воведуваат повторно рестриктивни мерки. Кај е важно што нема притисок во болниците. Моментално на Инфективната клиника се лекуваат 15 пациенти“, изјави министерот за здравство, Венко Филипче од Гевгелија.

Тој соопшти дека здравствените власти интезивно ги пратат препораките на СЗО и останатите земји, во однос на имунизацијата.

Едното од можните сценарија е воведување на трета доза, а можно е дозата да стане и сезонска. Болеста нема да исчезне одеднаш и делта сојот нема да биде последен, додаде Филипче.

Според него, би имало мерки за тие што не се имунизирале.Не можеме сите да ги ставаме во опасност. Ставаме акцент на имунизацијата. Сметам дека нема да спласне интересот, потенцира Филипче.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »