Промовирани огласи »

Цените на горивата, енергијата и на суровините ќе продолжат да растат во 2022 година, прогнозира францускиот министер за финансии Бруно ле Мер.

Многумина продолжуваат да тврдат дека зголемувањето на цената е привремено. Но, се зависи од тоа што се подразбира под тој збор. Лично, не гледам перспектива за подобрување на ситуацијата до крајот на 2022 година, изјави францускиот министер.

За време на својот говор, тој објасни дека порастот на цените се должи на недостигот на челик, алуминиум, дрва, нафтени производи и гас. Одговарајќи на многу прашања за можноста Французите да го компензираат наглото поскапување на горивата, Ле Мер нагласи дека е „за“ насочени мерки за помош на најпогодените семејства од економската ситуација.

Задачата на државата е да го заштити населението, ние мора да им помогнеме на оние што работат или бараат работа, увери министерот. Според него, доколку се воведе субвенција за скапо гориво, таа ќе биде доделена на ниско платени лица и невработени.

Бруно ле Мер, исто така, го поддржа евентуалното намалување на тарифите за електрична енергија од страна на владата, кои веќе неколку недели растат во Франција.

Ако не направиме ништо, струјата ќе скокне за 15 отсто, предупреди министерот.

Промовирани огласи »

Сопствениците на ноќни клубови во земјава вечерва од состанокот во Штип најавија граѓанска непослушност и дека доколку Владата остане глува на нивните барања за отпочнување со работа, своеволно ќе ги отворат клубовите, започнувајќи од наредниот викенд. На состанокот присуствуваа претставници на 20 ноќни клубови.

Горан Арсовски, претставник на Здружението на ноќни клубови, изјави дека одлуката ја носат како резултат на „целосната дискриминација на ноќните клубови од страна на власта“ и како што вели, по неколкуте неуспешни обиди за состанок со нејзини претставници, на кој би се дискутирало за нивниот опстанок.

Најпрво да се избегнат манипулациите и спинување на вистината, како и претставувањето на ноќните клубови, како причинители за ширењето на заразата, би сакале да ја информираме јавноста за целиот тек на настаните од започнувањето на пандемијата. Ноќните клубови во затворен простор во Македонија се единствените од целиов регион и од целиот свет кои со одлука на Влада се во целост затворени и не работат повеќе од 19 месеци. Единствено кај нас не се најде начин и решение да работат со соодветни протоколи за работа, тврди Арсовски.

Тој посочи дека „се останато си работи нормално“, како воопшто да нема зараза, а помали капацитети од нивните со доста понебезбедни услови од условите што тие можат да ги обезбедат ја превземале улогата на организатори на забави.

Финансиска помош, како најпогодени од оваа пандемија немаме никаква и сме принудени секој сам од себе, како знае и умее да ги сервисира режиските трошоци, како и ратите од дадените кредити од развојна банка, кои беа понудени како помош, кои дојдоа на ред да се плаќаат, а ние се уште не работиме. Сакаме да ја информираме јавноста дека за сите овие 19 месеци во кои не работиме, Владата ни даде минимална финансиска помош која се однесуваше само за два месеци. Ние сакаме да започнеме со работа со соодветни протоколи, во иста мера ригорозни како останатите кафе барови и ресторани, односно со 50 отсто од капацитетите на објектите и само со лица кои поседуваат сертификат за имунизација, односно имунизирани лица и доказ за прележани од болеста во изминатите 30 дена, рече Арсовски.

Сопствениците на ноќни клубови забележуваат дека не ја гледаат логиката граѓаните да се имунизираат, а тие повторно да се затворени.

Како и што не ја гледаме логиката секојдневно да сведочиме на забави и „евенти“ кои се одржуваат во кафе барови, кога единствената разлика е во работното време, а ние да не можеме да работиме иако секоја година плаќаме лиценци и сме специјализирани за тоа. Во летниот период се дозволија одржување на настани и работа на летните дискотеки по што се покажа дека со почитувањето на соодветни протоколи, работата на летните дискотеки, воопшто немаше удел во покачување на бројките на новозаразени, што директно укажува на фактот дека ние не сме причинители на ширењето на заразата, додаде Арсовски.

Според сопствениците на ноќни клубови, изминатите неколку недели во текот на изборната кампања на митинзите имаше присуство на илјадници граѓани, а каде, како што велат, не постоеше никаков безбедносен протокол, ниту во делот на присуство на имунизирани лица, ниту во делот на носење на маски, ниту пак во делот на одржување на физичко растојание.

Па би сакале да ја прашаме власта која е логиката за ние да не заслужуваме да добиеме протокол за работа, а политиката да не страда и да собира по илјадници лица на едно место. Ја известуваме власта и Комисијата за заразни болести да престанат со селективното однесување како воопшто да не постоиме и во текот на оваа недела да ни дадат термин за состанок на кој ќе се разговара за нашето работење. Во спротивно ќе бидеме принудени по пат на граѓанска непослушност да ги отвориме клубовите, за што би можеле да одговараме кривично, како да сме криминалци, а не бизнис субјекти кои бараат излез од целава ситуација да преживеат, да опстанат, да работат и да плаќаат даноци, порачаа членовите на Здружението на ноќни клубови.

Промовирани огласи »

Србија воведува ковид пропусници. 

Од 23 октомври, картичките за увид во угостителските објекти ќе важат секој ден од 22 часот до крајот на работното време. 

Кризниот штаб денеска воведе пропусници.  Ако сте ја примиле втората доза, а по 7 месеци не сте примиле трета – вашиот сертификат не е валиден; негативен PCR тест, не постар од 72 часа; По 72 часа – мора повторно; Негативен тест за антиген – валиден само 48 часа; Ако сте лежеле, во претходните 7 месеци, 210 дена – после тоа мислиме дека не е безбедно; За странци – валиденЕУ сертификат за ковид или други земји со кои Србија има договор за признавање.

Србија дневно има и по 8.000 заразени со коронавирусот. 

Иако имаме над 50 починати дневно, и многу заразени, никој не мисли дека е потребно да ги почитува мерките. Поради тоа почнуваме со заострување на мерките, изјави српската премиерка Ана Брнабиќ. 

Таа додаде дека вакцинацијата во Србија е и понатаму лоша.

Промовирани огласи »

Автомобилската индустрија живее и умира од напредокот во дизајнот и технологијата на возилата. Ниту една друга индустрија освен технолошката индустрија не се менува толку брзо како што тоа го прави автомобилската индустрија. Нови карактеристики излегуваат секоја година бидејќи трошоците и технологијата секогаш растат. Некои работи што изгледаа револуционерно пред години може да исчезнат како резултат на тоа.

1: Антени

Ако некогаш сте возеле автомобил од минатите децении, знаете што е антена. Имаше време кога антените беа модерни, а некои возачи дури и употребуваа додатоци како антенско топче. Но, денес автомобилите главно ја снемаа традиционалната антена. Една таква причина за ова е потегот кон стриминг и сателитско радио.

2: Седани

Седаните се вид на диносауруси во автомобилската индустрија, бидејќи тие постепено се повлекуваат со доаѓањето на кросоверите. Седаните некогаш беа суштинска форма на превоз во семејството и со децении обезбедуваа солиден превоз по разумна цена. Како и да е, седанот доживеа грубо опаѓање во последната деценија, бидејќи вкусовите на потрошувачите продолжуваат да се менуваат.

3:Каравани

Караванот веќе е на листата на загрозени видови, но сеуште има каравани што се продаваат на пазарот. Како и да е, иднината изгледа прилично слаба кога станува збор за караванот каков што го знаеме. Кросоверите се доминантниот сегмент на возило во моментов и се чини дека тој тренд ќе се задржи

4:ЦД -плеери

Имаше време кога поседување на ЦД -плеер во вашиот автомобил беше статусен симбол. Денес, тоа воопшто не е случај, наместо тоа ЦД -плеерот е везаменет. Прво, возилата имаа вградена компатибилност со MP3, а сега тоа е подемот на стриминг аудио. Се што треба да направите е да го поврзете вашето возило со Bluetooth конекција.

5:Спојлери

Порано спојлерот беше единствена и специјална опција што возачите можеа да ја добијат од застапништвото. Но, бидејќи автомобилскиот дизајн стана поинклузивен, потреба за спојлер едноставно нема да има во иднина. Обликот на каросеријата на футуристичките автомобили ќе биде мазен и аеродинамичен без многу дополнителни работи прикачени на него.

6: Традиционални клучеви

Ова веќе се случува бидејќи повеќето производители на автомобили веќе се префрлија на користење на копче без клуч. Традиционалниот автомобилски клуч, како што го знаеме, заминува бидејќи автомобилите стануваат се понапредни. Сега повеќето нови автомобили можете да ги стартувате користејќи го вашиот паметен телефон, така што потребата за клуч е речиси непостоечка.

7: Раткапни
Раткапни порано беа стилски бидејќи ги гледавте на одредени марки и модели на возила. За жал, додека производителите на автомобили се придвижија кон алуминиумски бандажи, потребата за потпорници веќе не постои. Повеќето возила што излегуваат во денешно време користат генерално многу поголемо тркало отколку автомобилите од минатото.

8: Подвижни покриви

Подвижниот покрив порано беше опција во автомобилот што ја направи разликата ако сакате чувство на отворено. Но, новата генерација автомобили честопати вклучува панорамски покрив и со тоа потребата за покрив на месечината веќе исчезна. Подвижниот покрив честопати истекуваше и имаше многу проблеми со квалитетот кога автомобилите старееја.

9: Светла за магла

Додека производителите на автомобили експериментираат со нови решенија за надворешно осветлување, како што се LED светилки, потребата за светла за магла е се помала. Како што стои во моментов, светлата за магла не прават толку многу за визуелите на патот. 

10: Бришачи за фарови

Автомобилите што имаат бришачи на предните светла се обично луксузни возила на високо ниво. Оригиналната намена беше да се вози низ калливи услови каде калта ги покрива фаровите.Идните возила, најверојатно, ќе се оддалечат од секаков вид ротациони бришачи што сме навикнати да ги гледаме.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »