Една од најголемите заблуди за лојалноста на компанијата и задржувањето на вработените е дека тој или таа е лојален затоа што тие работеле за компанијата долги години и на тој начин го застапуваат брендот на вработените. Ова е првата грешка што ја прават повеќето компании и деловни професионалци. Вработен кој долго време работи за вашата компанија не е нужно лојален, ниту нужно го прифаќа етосот на компанијата или ги поддржува нејзините цели за раст.
1. Лојалните вработени ја поттикнуваат продуктивноста на работното место
Како што споменавме претходно, лојалните вработени веќе имаат природен глад за подобрување и успех. Тие секогаш смислуваат нови начини да се справат со предизвиците на денот и да и помогнат на компанијата да расте.
2. Искуството на клиентот ќе ја направи или скрши корпорацијата
Ако вработениот ја искористува негативната енергија, внимавајте на нив. Лојалниот вработен веќе има почит кон компанијата и ги дава приоритетните вредности таму. Ако клиентите продолжат да имаат негативно искуство од истата личност, тоа може да ја уништи репутацијата на компанијата. Дури и ако се работи за еден клиент, во некои случаи е потребен само тој еден инцидент за да се тргнат работите и сè да се стави на земја.
3. Лојалноста го подобрува имиџот на корпорацијата
Вработените се важни повеќе отколку што мислат повеќето луѓе. Повеќе од половина од имиџот на компанијата го градат вработените. На крајот на краиштата, тие се оние што ги прават производите и ги носат под брендот на компанијата. Најлесен начин да се уверите дека ова е присутно на работното место е да се осигурате дека организацијата го објавува она што го сака за возврат.