Пред да се фокусирате на зголемување на профитот, мора да знаете од каде почнувате. Тоа значи дека треба да ги знаете сите ваши трошоци, не пресметувајте само општи трошоци. Исто така, треба да знаете колку вашите редовни активности вредат за вашиот бизнис.
1. Не трошете премногу време на активности со мала вредност
Откако ќе дознаете колку вреди вашето време, можете да фокусирате повеќе од вашето време на работите што всушност носат резултати за вашиот бизнис. Тоа значи отсекување на работите што не додаваат многу на вредноста.
2. Автоматизирајте каде што е можно
Бидејќи некои од секојдневните активности што сакате да ги прекинете се суштински функции, треба да најдете начини да ги постигнете без да потрошите многу време на нив. Тука влегуваат во игра софтверот за автоматизација и онлајн решенијата.
3. Редуцирајте го користењето на хартија
Исто така, добра идеја е да се елиминира отпадот каде што е можно во смисла на трошоци и време. Користењето хартија во вашите системи и процеси може да биде крајно неефикасно, бидејќи може да се изгуби многу време и да биде поскапо од користењето онлајн алатки или автоматизација.
4. Редовно анализирајте ги вашите финансии
Откако ќе имате воспоставено системи за следење на работите како што се времето, трошоците и заработката, треба редовно да внимавате на тие работи. Анализирањето на какви било промени може да ви помогне да одредите што работи за вашиот бизнис, а што не.
5. Направете го купувањето колку што е можно полесно
Друга потенцијална пречка е тежок процес на купување. Ако клиентите мора да прескокнат низ 10 различни обрачи за да го завршат купувањето, поверојатно е дека наместо тоа ќе одат со конкурент.
Добивање многу точен приказ на она што се нарекува „економија на единицата“ - како изгледа целиот синџир на приходи и трошоци на микро ниво (на пр.: колку чини една минута време на возење, приносот на приходот на одредено парче машина, итн.) - е од суштинско значење за поддршка на бизнисот. Клучно е да добиете јасна, точна и видливост во реално време за економијата на вашата единица, за да може вашиот бизнис непречено да расте.