Операторот ТАВ Македонија тргна да ја подобри поврзаноста на скопскиот аеродром со лансирањето на голем број нови линии во 2023 година и влезот на неколку превозници на македонскиот пазар. Новата услуга на Луфтханза меѓу Франкфурт и Скопје , која ќе стартува во април, значително ќе ја подобри поврзаноста на аеродромот со главните центри ширум светот. И оваа година нискобуџетниот норвешки ер шатл ќе влезе на македонскиот пазар со обраќање од Осло два пати неделно, почнувајќи од јуни. По успешните разговори меѓу Кроација ерлајнс и аеродромот минатата година, авиопревозникот ќе отвори летови од Сплит до Скопје кои ќе се обраќаат двапати неделно.
Аеродромот, исто така, учествуваше на овонеделниот меѓународен саем за туризам „Фитур“ во Мадрид, бидејќи продолжува да ги обновува летовите со Шпанија без престан. Имаше силен интерес од двете страни двете земји да бидат поврзани со авиопревоз уште откако Wizz Air ги прекина своите операции меѓу Скопје и Барселона во декември 2021 година. Понатаму, кон крајот на минатата година, LOT Polish Airlines одржа разговори со ТАВ Македонија во Варшава целта во иднина дополнително да ги прошири своите операции во Скопје. Конечно, Flydubai привремено го закажа своето враќање во македонскиот главен град за крајот на октомври, што пак ќе означи обновување на летовите до Заливот.

Аеродромот ќе има корист и од програмата за субвенционирање на македонската влада за воведување нови линии од Скопје оваа година. Во споредба со претходните три јавни повици, од кои сите победи Wizz Air, тендерот вклучува нови услови и услови, во обид да се диверзифицира понудата на авиокомпаниите и достапните дестинации во земјата.
Превозниците кои се пријавуваат на тендерот мора да бидат од Европа, да имаат превезено најмалку десет милиони патници и да остварат 25 милиони евра профит во 2019 година. Според условите наведени во јавниот повик, авиокомпаниите мора да одржуваат летови до новоотворените дестинации најмалку двапати неделно Во текот на годината најмалку до 2026 година. Нема да се обезбедат финансирања за линиите од Скопје што се оперираа од аеродромот во изминатите две сезони (лето и зима).
Скопскиот и охридскиот аеродром ја завршија 2022 година само 11 отсто под нивото од 2019 година, или со 89 отсто од обемот на патници во 2019 година. Оттука, може да се заклучи дека ТАВ Македонија како аеродромски оператор ефикасно и успешно ја совладува и надминува кризата и нејзините последици.