Толку многу работи што треба да ги направите, толку малку време да ги направите. Но, животот станува помалку тежок кога сите задачи, задолженија и одговорности се запишани по некој редослед. Кој метод е најдобар? Обидете се со неколку опции да видите кој метод на правење списоци ви помага да останете организирани. Еве паметни начини да ја организирате вашата листа со задачи.
Постојат практично неограничени начини да ги соберете сите работи што треба да ги направите. Апликации, календари, тетратки, планери... списокот продолжува. Можете да ги нацртате вашите задолженија во планер, апликација или празна тетратка.
Најважните задачи што треба да ги направите секое утро или претходната вечер, наведете ги како приоритетни.
Понекогаш можеби ќе треба да комбинирате методи за водење списоци. Не заклучувајте се на еден метод што звучи убаво или што мислите дека функционира; прилагодете се на она што навистина функционира во вашиот живот.