Промовирани огласи »

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции од реномирани компании на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Daily е урбано место во градот каде ќе можете да го доживеете вистинскиот вкус на вашите омилени јадења и пијалаци.

Моментално вработува:

ПОМОШНИК ГОТВАЧ/КА
ГОТВАЧ/КА

ГРАВЕ Осигурување Неживот АД Скопје е дел од големото семејство Grazer Wechselseitige Versicherung AG со седиште во Грац и историја долга 195 години. Традицијата, стабилноста и довербата, со поглед во далечна иднина се основите на кои се гради успешното работење на ГРАВЕ во Македонија.

Моментално вработува:

АДМИНИСТРАТОР
ПРОЦЕНИТЕЛ НА ШТЕТИ

Спорт М е компанија основана во 2004-та година со домашен капитал и во моментов работи само на територијата на Република Македонија. Основна дејност на компанијата се увоз, дистрибуција и продажба на спортска опрема.

Моментално вработува:

VISUAL МERCHANDISER
АСИСТЕНТИ ВО ПРОДАЖБА ВО ОХРИД

Singular е меѓународна софтверска компанија која развива наградувани решенија кои се истакнуваат со нивната флексибилност, доверливост и иновативност - трите клучни аспекти кои го обликуваат нашиот конкурентен фактор на пазарот.

Моментално вработува:

INTERMEDIATE SOC ANALYST
JUNIOR AGILE DELIVERY LEAD
INTERMEDIATE BUSINESS ANALYST

Кромберг и Шуберт се фокусира на развој и производство на комплексни системи за ожичување за автомобилската индустрија.

Сите активни работни позиции во Кромберг и Шуберт можете да ги најдете ТУКА.

Webhelp е глобална outsourcing компанија, која врши корисничка поддршка, за едни од најголемите светски компании во светот.

Моментално вработува:

OPERATIONS MANAGER
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА КОРИСНИЧКА ПОДДРШКА

Шпаркасе Банка АД Скопје како дел од Steiermärkische Sparkasse и Erste Group нуди целосен опсег на банкарски услуги за компании и приватни лица, стремејќи се да обезбеди висока ефикасност и доверливост на клиентите, користејќи го широкото меѓународно искуство на Групацијата.

Моментално вработува:

БАЗА НА ПОТЕНЦИЈАЛНИ КАНДИДАТИ
СОРАБОТНИК ЗА ПОДДРШКА НА ПРОДАЖБАТА - АЖУРИРАЊЕ НА КЛИЕНТСКИ СМЕТКИ
СОРАБОТНИК ЗА АДМИНИСТРАЦИЈА И ИЗВЕШТАИ ЗА КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ

ХАЛКБАНК е еден од најголемите и најсилни брендови на македонскиот финансиски пазар. Лидери во понуда на персонализирани банкарски услуги, како и во воведување на нови технологии и обезбедување на брза услуга преку високоразвиена, модерна платформа на алтернативни канали.

Сите активни работни позиции во ХАЛКБАНК можете да ги најдете ТУКА.

LiveDOOH Signkick е иновативна технолошка платформа која им помага на сопствениците на медиуми надвор од дома да го револуционизираат начинот на кој се поврзуваат со огласувачите.

Моментално вработува:

TECHNICAL SUPPORT ENGINEER

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Секоја канцеларија има различни типови на луѓе, а секоја личност носи нешто вредно на масата. Значи, без разлика кои се ликовите во вашиот тим, како менаџер, од клучно значење е да разберете како ефективно да управувате со нив.

Еве 5 типа на вработени и како менаџерите можат да помогнат за да ја направат својата најдобра работа:

Лидер - Тие се подготвени да предводат сè! Тие се остри и мотивирани и преземаат иницијатива.

Интроверт - Тие ја сакаат работата што ја работат и се добри во тоа. Тие ги постигнуваат своите цели и придонесуваат за растот на компанијата... но тие се многу срамежливи. 

Надзорник - Тие се темелни и одговорни со добро развиена способност да се концентрираат. 

Неодамна дипломиран - Ова е нивна прва работа. Тие се ентузијасти и остри, но имаат многу да научат за професионалниот свет и индустријата. Тие веројатно ќе направат многу грешки, но тие се отворени за повратни информации и подготвени да учат.

Критичар - Тие не се критични кон своите соработници; тие се само неверојатно груби кон себе. 

Се надеваме дека се пронајдовте во еден од типовите или можеби некој од вашите колеги може да се поистоветува со еден од типовите на вработени наброени погоре.

Промовирани огласи »

Кина ја надмина Јапонија како најголем извозник на возила во светот во првата половина од оваа година, а аналитичарите го припишуваат достигнувањето на зголемената популарност на возилата со нови енергетски производи произведени во земјата.

Производителите на автомобили во Кина испорачале 2,34 милиони возила во странство од јануари до јуни, што е за речиси 77 отсто повеќе од една година, соопшти кинеската асоцијација на производители на автомобили, цитирајќи податоци од Генералната царинска управа.

Јапонија заостана со 2,02 милиони единици во истиот период, што е раст од 17 отсто на годишно ниво, покажаа податоците од Јапонската асоцијација на производители на автомобили.

Кина, која беше број 2 светски извозник на возила минатата година, веќе ја победи Јапонија во првиот квартал оваа година.

Куи Донгшу, генерален секретар на Кинеската асоцијација за патнички автомобили, рече дека побарувачката за електрични возила од кинеско производство расте на големите пазари како Европа и Југоисточна Азија.

Куи проценува дека извозот на возила во Кина за цела година може да достигне 5 милиони единици, што е повеќе од 3,11 милиони единици во 2022 година.

Кинескиот извоз на NEV, кои вклучуваат EV и plug-in хибриди, изнесуваше вкупно 534.000 единици од јануари до јуни, што е за 160 отсто повеќе од една година, според податоците на CAAM.

Тие сочинуваа приближно 23 отсто од вкупниот извоз на возила во земјата во периодот, а нивната стапка на раст беше повеќе од двојно поголема од просечниот извоз на возила.

Тесла, чија фабрика во Шангај служи како главен извозен центар на глобално ниво, испорача повеќе од 180.000 возила надвор од Кина во првата половина, што е за повеќе од 87 отсто повеќе од годишно ниво, а листата на дестинации расте и вклучува земји како Тајланд и Јужна Кореа.

BYD извезе повеќе од 81.000 возила во истиот период, околу 10 пати повеќе од истиот период минатата година, бидејќи најголемиот производител на NEV во Кина почна да ги засилува своите напади на прекуокеанските пазари од втората половина на минатата година.

„SAIC, најголемиот кинески производител на возила по продажба, продаде 115.000 возила означени со MG во Европа во првата половина, од кои над 50 проценти беа NEV“, рече Ју Де, управен директор на одделот за меѓународен бизнис на производителот на автомобили.

SAIC е најголемиот извозник во Кина, со 483.000 единици испорачани во странство од јануари до јуни. Вели дека очекува нејзиниот вкупен извоз оваа година да достигне 1,23 милиони единици, од кои NEV означени со MG најверојатно ќе надминат 200.000 единици.

Zeekr, премиум кинески ЕВ бренд под Geely Holding Group, го виде својот прв модел за европскиот пазар да излезе од производната лента претходно овој месец. Ќе започне со испораки во Шведска и Холандија подоцна оваа година.

Од  Zeekr рекоа дека ќе ги лансираат своите возила на други европски пазари, вклучувајќи ги Данска, Германија, Франција и Норвешка, во 2024 година.

Куи од CPCA рече дека подлабоките упади на кинеските брендови во Русија, исто така, помогнаа да се зголеми продажбата на автомобили во Кина во странство, бидејќи некои меѓународни брендови се повлекоа од таа земја поради нејзиниот конфликт со Украина.

Русија, Мексико и Белгија се меѓу првите три дестинации за вкупниот извоз на возила во Кина, според податоците на GAC врз основа на извозот во првите пет месеци од годината.

foto TANG KE/FOR CHINA DAILY

Промовирани огласи »

Понекогаш може да биде доста фрустрирачки кога Facebook Messenger со секоја апликација прашува дали сакате да го користите за испраќање СМС пораки.

Но, верувале или не, има многумина кои се токму за тоа – сите пораки на едно место. За нивна жал, стигнуваат лоши вести бидејќи од септември Facebook и официјално ќе ја укине опцијата.

По ажурирањето што ќе пристигне на апликацијата на 28 септември, корисниците повеќе нема да можат да го користат Messenger за испраќање и примање СМС пораки, се вели во соопштението на Мета.

Затоа, се препорачува да ја вратите стандардната апликација за пораки со одење до поставките на телефонот, наоѓајќи „Апликации“ и потоа „Стандардни апликации“. Забележано е дека по ажурирањето, корисниците автоматски ќе почнат да добиваат СМС преку друга или стандардна апликација.

Оваа опција за првпат беше претставена во 2012 година, но Facebook многу брзо ја отстрани. Четири години подоцна, Фејсбук повторно ја воведе функцијата и ја задржа до сега.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »