Промовирани огласи »

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции од реномирани компании на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Даути Комерц- А.Д лидер во регионот и пошироко во микродистрибуција на производи за широка потрошувачка.

Моментално вработува:

ГОТВАЧ/КА
ФАКТУРАНТ/КА

ВАН ХООЛ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ Илинден, белгиски реномиран производител на автобуси, лоциран во Технолошко Индустриската Развојна Зона – Скопје 2, во Бунарџик/Илинден.

Моментално вработува:

ИНСТАЛАТЕР НА ПРОЗОРЦИ
АВТОЛИМАРИ/МОНТЕРИ - КАРОСЕРИЈА И ПАТОС
ЕЛЕКТРО ТЕХНИЧАРИ - ТЕХНИЧКА КОНТРОЛА

Сите останати работни позиции од ВАН ХООЛ можете да ги најдете ТУКА.

„Алкалоид“ AД Скопје е компанија која повеќе од осум децении работи на производство на лекови, преработка на билни суровини и на производство на козметички и на хемиски производи.

Моментално вработува:

СЕРВИСЕР ЗА МЕДИЦИНСКА ОПРЕМА

Групацијата Виндија опфаќа 14 компании, од кои 8 се со седиште во Хрватска и 6 во соседните земји. Вработува повеќе од 4.000 луѓе. Беспрекорниот квалитет на производите на Виндија е препознаен на бројни меѓународни саеми, што со гордост ја направи компанијата добитник на бројни награди.

Моментално вработува:

ВОЗАЧ ДИСТРИБУТЕР - Ц КАТЕГОРИЈА

Стокомак е ланец на дисконти продавници кој работи по концептот хард-дисконт.

Моментално вработува:

ПРОДАВАЧ/КАСИЕР - КРАТОВО
РЕФЕРЕНТ ЗА НАБАВКА
ПРОДАВАЧ/КАСИЕР – МИЧУРИН

Сите останати работни позиции од Стокомак можете да ги најдете ТУКА.

СЕТЕК сé од техника ја поседува најголемата дистрибутивна мрежа во Македонија која ја сочинуваат повеќе од 500 активни партнерски фирми – соработници и кооператори.

Моментално вработува:

РЕФЕРЕНТ ЗА ПРОДАЖБА ВО СКОПЈЕ
РЕФЕРЕНТ ЗА ПРОДАЖБА ВО КУМАНОВО

Зегин ДОО е првата приватна компанија во Република С. Македонија регистрирана за продажба на лекови.

Сите огласи од Зегин ќе ги најдете ТУКА.

ТТК БАНКА АД Скопје е успешна универзална банка која функционира со стабилен позитивен раст преку широко распространетата мрежа на филијали и експозитури. Банката ги извршува сите банкарски активности следејќи ги основните принципи на банкарското работење - стабилност, ликвидност, профитабилност и солвентност.

Моментално вработува:

ПОМЛАД БЛАГАЈНИК ВО ЕКСПОЗИТУРА ПРИЛЕП

Алма-М е дистрибутер на најголемата светска компанија за храна Nestle на територијата на Македонија и иницијално се занимава со увоз и извоз на стоки од широка потрошувачка.

Моментално вработува:

РЕГИОНАЛЕН МЕНАЏЕР ЗА ПРОДАЖБА

МАКСТИЛ е регионален лидер во производството на топловалани дебели лимови.

Моментално вработува:

ТЕХНИЧАР ВО ОДРЖУВАЊЕ
РАКУВАЧ СО МАШИНО – АЛАТ
ЕЛЕКТРИЧАР

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Трендот за „тивко напуштање“ на TikTok е термин кој се однесува на фактот дека е во ред да се каже не на некои дополнителни одговорности. Најчестите примери на „тивко отпуштање“ вклучуваат одложување на покачувањето, запирање на унапредување или на пример обиди на работодавачот да го спречи вработениот да преземе одредени проекти. 

Покрај тоа „тивкото напуштање“ е знак за справување со исцрпеноста, особено за денешните млади, особено за генерацијата Z кои се ранливи на депресија, анксиозност и разочарување. Исцрпеноста е негативна состојба на прекумерна работа која долгорочно има силно влијание врз менталното здравје и работниот капацитет.

„Тивкото откажување“ ја охрабрува секоја компанија да обезбеди подобри услови за работа за своите вработени, особено како да го задржат балансот помеѓу работата и животот за своите вработени.

Промовирани огласи »

Хуго е искусен креативен лидер со повеќе од 15 години искуство во водење на влијателни стратегии во индустријата. Од специјалист за мултимедија до водечки улоги како менаџер на кампањи и маркетинг CRM автоматизација и креативна стратегија.

Во текот на својата кариера, Хуго покажа големо разбирање како за традиционалниот така и за дигиталниот маркетинг. Неговата експертиза опфаќа B2B, B2C, е-трговија и стартап компании, обезбедувајќи креативни услуги со стратегии поддржани од податоци кои даваат видливи резултати.

Како дигитален стратег, стратешката визија му овозможи да создаде значајни врски со публиката и да постигне исклучителни резултати преку дигиталната стратегија. Умешноста на Хуго и во традиционалниот и во дигиталниот маркетинг го издвојува во издигнувањето на брендовите на нови височини.

Со силна позадина во технолошките медиуми, управувањето со малопродажба и медиумското производство, Hugo создава стратегии за брендови со посебен фокус на ефективни увиди на публиката, гласот и позиционирањето на брендот и ангажманот на потрошувачите, вклучувајќи креирање дигитални стратегии, извршување маркетинг кампањи, покривање настани и дигитални активации за брендови како што се Netflix (Проектот adam) и Nike EHQ (https://www.nike.com/made-to-play).

Сите заинтересирани за работилницата можете да ги набавите вашите карти на https://kariera.mk/events, а за повеќе информации или групни карти контактирајте не на 077 888 722  или пак на [email protected]

Промовирани огласи »

Часовите за обука за возење во Германија се поскапи од кога било досега, пишуваат германските медиуми и наведуваат дека оние кои сега сакаат да седнат зад воланот на автомобилот мора да издвојат од 3.000 до 4.000 евра. Ова, предупредува германскиот автомобилски клуб (AvD), ќе доведе до тоа возачката дозвола да остане сон за оние со ниски, па дури и средни примања.

Затоа, возачките дозволи се во опасност да станат луксуз, поради што AvD ги повикува политичарите да реагираат, пишува списанието Fenix. Високите цени може да доведат до проблеми на повеќе нивоа, бидејќи за многу занимања неопходна е возачка дозвола Б класа (медицински сестри, разни занаети...).

ADAC, исто така, забележа дека часовите за возење стануваат сè поскапи. Автоклубот утврди дека најголеми двигатели на цените се „поскапувањето на возилата, поскапувањето на горивото и пред се зголемувањето на трошоците за персонал, бидејќи има сериозен недостиг од возачки инструктори“.

Меѓутоа, кога станува збор за цените, постојат големи регионални разлики. Според информациите на ADAC, до 95 евра за час возење се плаќаат за т.н., пропишани со закон. специјални патувања (најмалку дванаесет часа на автопати, селски патишта, возење во темница).

Според планот и програмата, има каква е обврската на секоја обука да помине за возачка дозвола и соодветно се формираат трошоците.

Тука спаѓаат основните административни трошоци и трошоците за теоретска настава, кои во моментов се помеѓу 400 и 600 евра, основни часови по возење во траење од 45 минути, кои чинат помеѓу 55 и 75 евра по лекција, 12 специјални часови кои чинат помеѓу 65 и 95 евра ( 4 часа на автопатот, 5 на копно и 3 часа ноќно возење).

Потребно е да се издвојат пари за материјал за учење помеѓу 60-80 евра, трошоците за теоретскиот испит кои чинат околу 22,49 евра за Б категорија, трошоците за одржување на практичниот испит 116,93, трошоците за практичниот испит што ги наплатува возачката училиште кои се меѓу 50 и 100 евра, очен преглед кој може да се направи кај секој оптичар и чини 6,43 евра, курс за прва помош кој е помеѓу 14,5 и 40 евра, фотографии од пасош кои се околу 5-10 евра и барање за возачка дозвола која зависи од местото и се издава во управата за сообраќајни дозволи и чини меѓу 40 и 70 евра.

  Дали се потребни дополнителни часови (и трошоци)?

Доколку инструкторот за возење не го поучи доволно својот клиент и поради тоа тој падна на тестот, ученикот потоа мора да закаже дополнителни часови за да се пререгистрира за тестот. Тоа потоа чини дополнително. Во секој случај, денес, во просек, потребни се повеќе часови возење пред луѓето да бидат подготвени да го полагаат тестот отколку порано.

Пред 20 години беше околу 20, а денес од 30 до 40 часа. .

За разлика од периодот пред 20 години, се промени и самата обука, па покрај возењето, сега е потребно да се совладаат и новите системи за асистенција во теорија и пракса, кои се дел од испитот.

Според информациите од Берлинската асоцијација на инструктори за возење, нема доволно термини за тестирање, особено во големите градови.

„Во Берлин речиси и да нема термини. Ако треба да чекате четири месеци за испит, дотогаш сепак ви требаат најмалку две двочасовни сесии неделно. Тоа брзо значи дополнителни 600 евра. А ако не помине, па плаќаш двојно“, објаснуваат тие.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »