Промовирани огласи »

Процесот обично трае до четириесет дена по мотор, а превозникот проценува дека процесот ќе трае следните осумнаесет месеци,

Wizz Air продолжува да се бори со приземјување на своите авиони како резултат на проблеми со моторот Прат и Витни на авионите од новата генерација, што го принуди авиопревозникот привремено да откаже десетици линии за време на летната сезона 2024 година, која започнува на 31 март. и да ги намали закажаните фреквенции на неговата мрежа.

Микроскопската контаминација пронајдена во одредени типови мотори бара компанијата да го повлече авионот и да го расклопи моторот за да го реши проблемот. Процесот обично трае и до четириесет дена по мотор, а превозникот проценува дека процесот ќе трае следните осумнаесет месеци, пишува Biznisinfo.ba.

Иако Wizz Air почна да добива компензација од производителите на мотори, околу 45 авиони во моментов се приземјени и новите испораки нема да можат да го ублажат ударот. Како резултат на тоа, базата „Виз ер“ во Скопје летово ќе лета со пет наместо со шест авиони, додека белградската база ќе одржува три наместо четири авиони.

Wizz Air привремено ќе ги откаже летовите од Скопје до Луксембург, воведени на крајот на минатата година, сезонската линија од Белград до Закинтос воведена минатото лето, летовите од Љубљана до Лондон Лутон, од Ниш до Виена и Дортмунд, како и од Дубровник до Виена и Краков.

Фреквенциите според првичниот план ќе се намалат во целост, што ќе влијае на операциите од речиси сите градови до кои лета во поранешна Југославија, вклучително и Тузла и Бањалука.

Сепак, намалувањата на фреквенцијата не се толку големи во споредба со летото 2023 година и првенствено одразуваат отстапување од планираното зголемување на летовите што превозникот требаше да го спроведе оваа година.

„Визер“ ќе продолжи со воведувањето на својата нова линија меѓу Скопје и Салцбург, која ја пушта како одговор на државниот тендер што го доби за воведување нови линии од Македонија.

Најголемиот конкурент на Wizz Air, Ryanair, веќе одговори со воведување на „спасувачка рута“ за погодените патници. Во соопштението на компанијата се вели: „Рајанер уште еднаш го спасува денот бидејќи Wizz Air ги намалува своите линии, со дополнителни 21 рута до/од Унгарија, Романија, Луксембург, Србија и Словенија, покрај деветнаесетте полски линии кои неодамна беа сече. Како најсигурна и најевтина авиокомпанија во Европа, ние сме среќни да бидеме домаќини на патниците на Wizz Air на нашите редовни летови, вклучително и од Ниш до Виена, од само 19,99 евра“.

Сè уште се можни дополнителни промени на фреквенцијата бидејќи Wizz Air продолжува да се справува со последиците од приземјувањето на своите авиони, објавени уште во септември минатата година.

Wizz Air истакна: „Сите засегнати клиенти се известени. Патниците кои веќе купиле билети имаат неколку опции. Можете да резервирате друг лет, да добиете 100% рефундирање на цената на билетот или да користите кредит од 120% од Wizz Air“, објави Ex-Yu Aviation News.

Пословни.хр

Промовирани огласи »

Министерот за внатрешни работи Панче Тошковски во изјава за „Слободен Печат“  потврди дека налепниците „НМК“ се пристигнати и од утре ќе започне нивна дистрибуција до техничките прегледи ширум државата.

Иако претходно беше изјавено дека налепниците ќе се продаваат од 30 до 50 ден, министерот Панче Тошковски изјави дека ќе бидат на товар на државата.

Тендерот за набавка на налепниците „НМК“ го доби фирмата „Квантум дооел Скопје“, а производител на табличките е германската фирма „ЕХА Хофман“.

Според димензиите, МВР по различна цена ги набавува налепниците. Па така за налепница со димензија 99×42 МВР плаќа 35 денари, за налепниците со димензии 85×40 милиметри цената е 41 денар, налепниците со димензии 63×37 милиметри чинат 35 денари и налепниците со најмала димензија изнесува 29,5 денари за две налепници.

Промовирани огласи »

Град Скопје продолжува со проектот за поставување ЛЕД светлосни дигитални сообраќајни знаци со пиктограм на локации на кои во минатите години имало сообраќајни незгоди и кои се нотирани како високо ризични за пешаците, со цел зголемување на видливоста.

Поставени се нови знаци на булевар Партизански Одреди кај Палма и на улицата Јордан Мијалков, откако минатиот месец отпочнавме со поставување на три локации, информираа надлежните. 

ЛЕД светлосните дигитални сообраќајни знаци со пиктограм се поставуваат во близина на училишта, градинки и фрекфентните булевари и улици, а целта е да се зголеми видливоста на пешачките премини со што се зголемува внимателноста на возачите при движење во сообраќајот.

ЛЕД сообраќајните и ретрорефлективни знаци можат да ја зголемат видливоста до 60% што може директно да влијае на безбедноста и времето за маневрирање при возење, со што се намалува или избегнува можноста за сообраќајни несреќи предизвикани од реакција при недоволно растојание. Овие лед сообраќајни знаци можат да ги намалат сообраќајните незгоди на локалните патишта за повеќе од 70%, велат од Град Скопје. 

Контрастот на клучните информации на Лед сообраќајните знаци во текот на ноќта и при тешки временски услови е зголемен за 35%. Со овој вид сигнализација функцијата за предупредување е значително подобрена и истата има позитивна улога во зголемување на безбедноста во сообраќајот на патиштата. 

Промовирани огласи »

Австралија ќе воведе закони кои ќе им овозможат на работниците да игнорираат повиците и пораките без причина од нивните шефови надвор од работното време.

„Правото на исклучување“ е дел од серијата промени за вработување предложени од федералната влада за заштита на правата на работниците.

Слични закони веќе се во сила во Франција, Шпанија и други земји од Европската унија.

Мнозинството сенатори изразија поддршка за мерката, рече во средата министерот за вработување Тони Бурк од владејачката Лабуристичка партија. Преку правото на исклучување, тоа ги спречува вработените да работат неплатено прекувремено, рече Бурк.

Она што го расправаме е дека некој кој не е платен 24 часа не треба да биде казнет ако не е онлајн и достапен 24 часа на ден, рече во средата премиерот Ентони Албанесе.

Законот треба да се гласа во парламентот следната седмица. Некои политичари, здруженија на работодавачи и челници на компании предупредија дека овој закон ќе ја поткопа конкурентноста и ќе ја загрози транзицијата кон пофлексибилно работно време.

Зелените, кои први го предложија правилото минатата година, го сметаат за голема победа за нивната партија.

Во просек, Австралијците работат шест недели неисплатена прекувремена работа годишно“, рече лидерот на партијата Адам Бандт, додавајќи дека тоа изнесува околу 60 милијарди долари неисплатени плати.„Тоа време е твое. Не од вашиот шеф, заклучи тој.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »