Промовирани огласи »

Министерот за правда Игор Филков информира дека иницирал постапка за повлекување на одлуката за давање согласност за десеткратно зголемување на нотарската тарифа, која ја донел неговиот претходник Кренар Лога пред да замине од функцијата.

Според Филков, неговиот претходник преку скриен процес, без да ја информира јавноста, потпишал одлука со која од 1 септември нотарските услуги ќе се зголемеле десетпати, но, како што рече, ова нема да се случи.

Како што знаете, пред да замине од функција, поранешниот министер за правда Кренер Лога потпишал одлука со која од 1 септември ќе се овозможеше зголемување на услугите на нотарите10 пати. Ова нема да се случи. Затоа ќе ги повлечам измените за новата тарифа. Вака не се работи.
Не смее народот да плаќа нешто 10 пати повеќе, односно не смее да се носат одлуки без да има широка дебата, без да слушнеме што мислат за тоа сите засегнати страни, исткна Филков.

Таквата одлука, како што појасни, била донесена уште во февруари, но се чекало да поминат изборите, по што на 6 јуни техничката влада дала одобрение и новите тарифи биле објавени во „Службен весник“ на 11 јуни.

За ова никој не ја информирал јавноста, ниту преку официјални соопштенија ниту на прес-конференција, односно процесот бил скриен. Новите цени треба да важат од 1 септември и тоа нема да се случи, нагласи Филков.

Според него, за промената на цената мора да има сериозна анализа.

Мора да има утврдено потреба од сериозно зголемување како што предвидел поранешниот министер, кој од неразбирливи причини терал некоја агенда за поскапувањето. По повлекувањето на одлуката, имам намера да отворам дебата и да разговараме што може да се направи сѐ со цел да не бидат оштетени ниту граѓаните ниту нотарите, рече Филков. 

Промовирани огласи »

Зегин ДОО е првата приватна компанија во Република С. Македонија регистрирана за продажба на лекови.Една од најуспешните и најголемите компании кај нас, со најдобра инфраструктура и најголема дистрибутивна мрежа.

Моментално вработува:

БРЕНД МЕНАЏЕР
КОМЕРЦИЈАЛИСТ ЗА НАБАВКА НА ЗДРАВА ХРАНА
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ПЛАТА И ПЕРСОНАЛНА АДМИНИСТРАЦИЈА
ВОЗАЧ
МАГАЦИОНЕР

Се уште невработени?! Сите останати актвини работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Дали работењето од дома е подобро од работењето во канцеларија? Ова прашање стана централно во дискусијата за модерната работна средина, особено по глобалната пандемија која принуди многу компании да ги преразгледаат своите политики за работа. Секое од овие два опции има свои предности и недостатоци, и изборот зависи од индивидуалните потреби, типот на работата и корпоративната култура.

Работењето од дома:

  • Флексибилност и удобност: Работањето од дома нуди поголема флексибилност во работниот распоред, што може да доведе до подобра баланс меѓу работата и личниот живот. Работниците може да избегнат долго патување до канцеларијата, што значително ја намалува стресот и штеди време.
  • Прилагодлива работна средина: Дома, вработените можат да ја прилагодат својата работна средина според своите потреби, од избирање на омиленото место за работа до креирање на удобна работна атмосфера.
  • Зголемена продуктивност: За многумина, работата од дома може да ја зголеми продуктивноста, бидејќи ги намалува пречките како што се канцелариски прекини и непотребни состаноци.
  • Заштеда на време и ресурси: Работењето од дома ја намалува потребата за патување и други трошоци поврзани со физичкото присуство во канцеларијата.

Работењето во канцеларија:

  • Соработка и тимска динамика: Канцеларијата овозможува поблиска соработка со колегите, што може да резултира со подобра комуникација, брзо решавање на проблеми и силна тимска динамика.
  • Професионална атмосфера: Работењето во канцеларија може да создаде попријатна и професионална атмосфера која го поттикнува фокусот и професионалниот став.
  • Лесен пристап до ресурси: Во канцеларија, вработените имаат лесен пристап до сите неопходни ресурси и технологии, како и непосредна поддршка од колегите и менаџментот.
  • Подобра работна култура и мрежа: Канцеларијата може да помогне во градењето и одржувањето на работната култура и професионалните мрежи, што е особено важно за млади професионалци и нови вработени.

И покрај предностите на двете опции, многу компании сè повеќе се свртуваат кон хибриден модел на работа, кој комбинира елементи од работата од дома и работата во канцеларија. Овој модел нуди најдобро од двата света, овозможувајќи флексибилност и удобност, но истовремено одржувајќи ја силната тимска соработка и професионалната атмосфера. Клучот е во прилагодувањето на работната средина на потребите на вработените и компанијата, со цел да се постигне оптимална продуктивност и задоволство.

Промовирани огласи »

Во неодамнешна статија, авторот зборуваше за крајот на мандатите за враќање во канцеларија, споменувајќи го случајот на Dell каде повеќе од половина од вработените одлучија да останат на далечина дури и ако тоа значеше губење на можности за унапредување. Ова покажа дека аргументите за продуктивноста на далечинската работа веќе немаат значење, бидејќи луѓето ја избираат далечинската работа дури и на сметка на нивните кариери.
 

Со цел да се направи праведен компромис, авторот предлага сите вработени да се вратат во канцеларија само ако менаџментот се согласи да носи формална деловна облека секој ден. Овој предлог истакнува како аргументите за продуктивноста може да бидат двосмислени и да водат до различни заклучоци, без разлика дали тоа значи подобра соработка или зголемени трошоци за вработените.

Промените што ги донесе случајот на Dell покажуваат дека е време работодавците да се прилагодат на далечинското работење и да развијат хибридни модели кои функционираат за сите улоги во организацијата. Наместо да се аргументираат за продуктивноста на далечинската работа, потребно е да се прифати новата реалност и да се направат планови кои го поддржуваат овој нов начин на работа.

Линк од оргиналната вест.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »