Промовирани огласи »

Даути Комерц - А.Д лидер во регионот и пошироко во микродистрибуција на производи за широка потрошувачка.

Моментално вработува:

Референт за продажба Хорека – Гостивар
Референт за продажба – Источна Македонија
Магационер - Скопје
Шофери со Ц категорија - Скопје

Се уште невработени?! Сите останати огласи за вработување можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Министерот за економија Бесир Дурмиши денеска најави дека на крај на следната недела ќе биде објавена новогодишната кошничка со која ќе бидат опфатени околу 600 производи.

Во изјава за медиумите дадена денеска, министерот посочи дека и новогодишната кошничка, исто како есенската, ќе трае еден месец.

Цело време сме во контакт со стопанските комори, синдикалците, трговците и производителите. Идната недела ќе бидете известени. При крај е со подготовката за новогодишната кошничка, предвидени се над 600 производи кои ќе ги опфати оваа мерка, но повеќе детали ќе ви дадеме идната недела оти предвидено е некаде во четврток или петок да ја објавиме кошничката, рече Дурмиши, не откривајќи повеќе детали.

Претходно, беше донесена есенска потрошувачка кошничка која траеше до 31 октомври. Со неа беа опфатени околу 70 производи на кои им беа ограничени профитните маржи.

Промовирани огласи »

Маркетингот игра клучна улога во успехот на секој старт-ап бизнис. Без оглед на квалитетот на производот или услугата, вашиот успех зависи од тоа како ги привлекувате и задржувате клиентите.

Еве неколку клучни совети кои можат да ви помогнат:

1. Дефинирајте ја вашата целна публика

Разберете кои се вашите клиенти: нивната возраст, пол, интереси, навики и потреби. Кога знаете на кого му се обраќате, можете подобро да го адаптирате вашиот маркетинг пристап.

2. Креирајте силен бренд

Вашиот бренд е вашата приказна. Логото, боите, слоганот и тоналитетот треба да ја одразуваат вашата мисија и вредности. Доследноста во брендирањето помага вашиот старт-ап да биде препознатлив и доверлив.

3. Искористете ги социјалните медиуми

Социјалните медиуми се моќна алатка за промоција. Изберете ги платформите каде вашата целна публика е најактивна (на пр., Instagram за млада публика, LinkedIn за професионалци) и редовно објавувајте релевантна и атрактивна содржина.

4. Користете содржински маркетинг

Создавајте блогови, видеа, инфографици и е-книги што ќе ја едуцираат вашата публика за вашиот производ или услуга. Корисната содржина гради доверба и го поттикнува интересот за вашиот бренд.

5. Оптимизирајте го вашиот веб-сајт

Вашиот веб-сајт треба да биде лесен за користење, визуелно привлечен и оптимизиран за пребарувачи (SEO). Брзината на сајтот, јасната навигација и оптимизацијата за мобилни уреди се од голема важност.

6. Инвестирајте во рекламирање

Со ограничен буџет, паметно искористете платени реклами на социјалните медиуми и Google. Овие реклами можат да бидат високо таргетирани и ефикасни за привлекување на нови клиенти.

7. Понудете попусти или промоции

Почетните понуди, попусти или бесплатни пробни периоди можат да привлечат нови клиенти и да го зголемат интересот за вашиот производ или услуга.

8. Поттикнувајте препораки

Задоволните клиенти се најдобри амбасадори за вашиот бренд. Поттикнете ги да ве препорачуваат преку програми за лојалност или мали награди за секоја препорака.

9. Анализирајте ги резултатите

Користете алатки како Google Analytics или алатки за социјални медиуми за да ги следите резултатите од вашите кампањи. Редовната анализа ќе ви помогне да ги оптимизирате стратегиите и да се фокусирате на она што носи најмногу резултати.

10. Бидете иновативни и флексибилни

Маркетингот е динамичен процес. Следете ги трендовите, истражувајте нови идеи и бидете подготвени да ги прилагодите вашите стратегии за да одговарате на промените на пазарот.

Ефективниот маркетинг не мора да биде скап. Со креативност, стратегија и постојана анализа, вашиот старт-ап може да го привлече вниманието на публиката, да изгради лојалност и да расте. Затоа, инвестирајте време и ресурси во развој на вашата маркетинг стратегија уште од самиот почеток.

Промовирани огласи »

Microsoft се соочи со голем прекин што ги погоди Outlook и Teams, платформи на кои се потпираат милиони корисници. Компанијата призна дека „недамнешна промена“ предизвикала проблеми и започна процес на враќање на промената, но не понуди детални објаснувања. Недостатокот на транспарентност остави многу корисници разочарани, особено поради недостаток на информации за причината и мерките што се преземаат.
 

Корисниците разбираат дека прекини се можни, но очекуваат транспарентна комуникација за да се одржи довербата. Microsoft, како огромна компанија вредна 3 трилиони долари, има одговорност да објасни што тргнало наопаку и како ќе го реши. Ова е клучно, бидејќи услуги како е-пошта остануваат основен начин на комуникација за милиони луѓе и компании низ светот.

Софтверските грешки и слабиот одговор од страна на Microsoft предизвикуваат губење на доверба. Проблемот е дополнително засилен со тешкотијата да ги вратат услугите онлајн и неуспехот да обезбедат јасни информации за инцидентот. Компаниите како Microsoft мора да сфатат дека довербата е највредниот капитал, кој се гради преку транспарентност и јасна комуникација.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »