Промовирани огласи »

Како што пишуваат хрватските медиуми „во тек е масовно бегство“ на Хрватите, а една од најатрактивните земји е Норвешка. 

24 годишниот Дино Субашиќ објаснува што можат да очекуваат во Норвешка луѓето од Балканот. 

Пред пет години брат му се разболел, при што му требале пари за лекување. 

По ова младиот Хрват се одлучил да замине на работа во Норвешка. 

„Бев на пат за на море, тргнав на роденден кај најдобриот пријател кога добив порака на Фејсбук дали сакам да работам во Норвешка, во градот Несбиен со 3.500 жители“ - вели тој. 

Веднаш одговорил потврдно. Вели дека во Норвешка се почитуваат сообраќајни правила затоа што казните се високи. 

Во Норвешка работи како бармен и келнер во ресторан и во пивница. 

Овде нема шанси да работиш, а да не биде платен - вели момчето. 

Според договорот во Норвешка месечно се работи по 160 часа. 

Раскажува дека во Норвешка еден работник може да биде пријавен во повеќе фирми, а за Божиќ стига и подарок од државата. 

Просечна плата е 2000 евра со можност за напредување. Според Субашиќ кога Хрватите прв пат ќе ги видат цените ќе бидат шокирани, но подоцна ќе сфатат дека се нормални за тамошните услови. Додава дека луѓето се опуштени и нема стрес, нема прекувремена физичка работа, а луѓето не гледаат дали некој носи брендирана облека или не. 

Промовирани огласи »

Во денешно време, тешко е да се води постојан надзор на тоа каде младите луѓе го поминуваат своето време онлајн, но Инстаграм е едно добро место за почеток. 

MarketingProfs објавиле корисни информации кои нудат увид во тоа како компаниите го зголемуваат бројот на корисници преку Инстаграм сториите, функција која “ви дозволува да го споделувате секој момент од вашиот ден“.

Маркетинг платформата Klear анализирала како 149 брендови ги користат сториите и некои од резултатите се следниве:

  • Повеќето брендови (59%) ги користат сториите како средство за поврзување со потрошувачка кошничка. 23% поврзуваат со друга социјална платформа и 10% поврзуваат со блогови.
  • 36% од Инстаграм сториите промовираат продукт или услуга. 22% нудат внатрешен поглед на компанијата, 14% се резевирани за влијателна содржина и 5% се за „како да направам“ начинот. 
  • Најактивните индустрии кои ги користат Инстраграм сториите се фитнес, модната индустрија, малопродажба, технологија, авио компании, автомобилска индустрија и туристички агенции. 
  • Најактивните брендови кои се среќаваат на Инстаграм сториите се Kayak, Mercedes-Benz, McDonald`s, IBM, Columbia, Whole Foods and Lufthansa. 

Моќта на социјалните медиуми за промоција и маркетинг на производите и услугите е огромна, но Инстаграм е доста популарен меѓу помладата публика. Ако вашата целна група се токму тие, можеби следната кампања треба да вклучува и содржина за овие Инстаграм стории.

Промовирани огласи »

„Најмоќен“ во светот, според Глобалниот индекс за пасоши е сингапурскиот пасош. 

Оваа информација денеска ја објави глобалната консултантска фирма „Артон Капитал“.

Сингапурскиот пасош е на врвот на листата со безвизен резултат за 159 земји, а по него е германскиот пасош со 158 и шведскиот пасош со 157 земји за кои не требаат визи.

На листата доминираат европските пасоши, при што Германија е на врвот во последните две години.

Парагвај ги укина визите за сопствениците на пасоши од Сингапур, по што оваа азиска земја годинава дојде на врвот на листата.

За првпат една азиска земја има најмоќен пасош во светот. Тоа е доказ за инклузивните дипломатски односи на Сингапур и ефективната надворешна политика“ - изјави директорот на „Артон Капитал, Филип Меј. 

Рангирањето е врз база на „безвизен резултат“, кој го прикажува бројот на земји во кои лице со одреден пасош може да патува без виза или виза при пристигнувањето.

Со македонски пасош може да се патува во 108 земји во светот, што ја рангира нашата земја на 42 место во светот. 

Во друго рангирање оваа година и шведскиот пасош беше прогласен за најмоќен. 

Според  извештај на консултанската компанија „Nomad Capitalist“, шведскиот пасош е најмоќен во светот. Ова беше објавено во март годинава. 

  

Промовирани огласи »

Повратот на 15 проценти од ДДВ за граѓаните ќе стартува следната година. Подготовките на законските решенија се во тек, а за почеток мерката пробно ќе биде спроведена во 2-3 општини или региони. Ако функционира и ги даде очекуваните ефекти, од јануари 2019 ќе се спроведува во цела држава.

Со оваа мерка се очекува да се обезбеди дополнителен приход или плата плус годишно од 30.000 денари за секое семејство. Враќањето на 15 проценти од платениот ДДВ во џебот на граѓаните ќе значи дополнителен стимул за домашната економија бидејќи така ќе се зголеми личната потрошувачка што е најголем сегмент од БДП-то на Република Македонија.

Според пресметките за едно семесјтво да добие поврат од 30.000 денари годишно треба да потроши 200.000 за една година или околу 16.700 денари месечно. Реализацијата на оваа мерка ќе оди преку платежните картички.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »