Промовирани огласи »

Андреа Кутриг, која со години работела за Yаhoo, а денес е самостоен претприемач, смета дека постојат моменти кога е сосема во ред да се однесувате дрско на работното место.

Бидејќи позади себе има големо искуство и работа во бројни компании, научила дека понекогаш преговарањето и настојувањето да пронајдеме компромис не функционира, и кон колегите треба да бидеме остри.

Нема сите секогаш да се сложат со вашите одлуки, предупредува таа, но додава дека понекогаш мора да се направат и акции кои не им одговараат на сите во просторијата, со цел работата да оди напред.

Но, таа вели дека е битно да се разликуваат овие луѓе, при што се мисли на луѓе чија личност ја нарушува организацијата и хармонијата на работа, и чие инсистирање на нивните одлуки ја забавува и уништува работата.

Разликата меѓу моментот кога ве почитуваат и кога им се допаѓате

Поради тоа секогаш треба да се стремите да, кога не оди поинаку и знаете дека некои деловни потези морате да ги повлечете, биде упорни и тврдоглави.

Понекогаш морате да знаете да се спротивставите на „тешки“ луѓе кои ги среќавате на работа и не морате да се повлечете што првиот пат ќе ве одбијат, порача таа.

Но, нагласува дека секој мора да има граница во својата тврдоглавост, со цел и сам да не започне да претерува. „Тоа исто така произлегува од самодовербата – да се биде способен да се откажете ако гледате дека вашата одлука не е најдобра“, потенцираше таа.

Сепак, морате да знаете да бидете пристојни и паметно да изиграте во било која ситуација.

Промовирани огласи »

YouTube се соочува со огромен број на критики поради бизарни видеа под името „ElsaGate“ колекција. Овие видеа содржат наслов кој има клучен збор кој има намена да собира колку што е можно повеќе кликови и многу од нив влучуваат фиктивни карактери како Елса, Спајдермен и други карактери на суперхерои. Многу од овие видеа биле критикувани дека содржат вознемирувачка, понекогаш нападна и непристојна содржина која ги има за таргет помладите гледачи. 

Овие видеа стигнуваат до својата публика така што децата пребаруваат популарни зборови како Елса и тогаш, им се појавуваат видеата автоматски. 

Овие видеа се моментално само на YouTube Kids апликацијата, апликација креирана за да ги заштити децата од потенцијални вознемирувачки видеа и токму поради тоа, многу родители го нападнале YouTube за негрижата кон своите клиенти, особено бидејќи се деца. 

Одговорните во YouTube велат дека се погрижиле за проблемот, така што ставиле ограничување со години на видеата на главната апликација на YouTube. Кога едно видео веќе е ограничено на овој начин, нема да се појавува во апликацијата за деца. 

Промовирани огласи »

Тимот на KARIERA.mk пронајде интересно видео за тоа како изгледала работата на шминкерите во 80-тите години.

Погледнете како се менувале трендовите и дали наликуваат на денешните?

Промовирани огласи »

Голем број на студии покажале дека околу 20% од новите бизниси преживуваат по нивната прва година на работење и над 50%од бизнисите престануваат со работа поради недостиг на профит или финансии. Секој сопственик на бизнис цели кој стабилен развој на бизнисот, што единствено се постигнува преку привлекување на потенцијални клиенти, огромни продажби и висок профит. 

Многу фактори може да влијаат на неуспехот со кој се соочуваат голем број на бизнисмени, но најчестите причини се некои од следниве:

  • Компромизирање на вредноста на вашиот бизнис - Некои претприемачи ја компромизираат вредноста на бизнисот кога разговараат со клиенти, особено за време на почетокот на бизнисот. Очајноста за остварување профит вообичаено води до прифаќање на секакви договори, што води до правење грешки и каење за донесените одлуки. Кога не правите компромиси, ви се отвараат многу можности. Но, спротивно на ова, кога сте очајни и вашите клиенти ќе го почуствуваат тоа, многу е веројатно дека ќе завршите со нешто помалку од вашиот труд. 
  • Користење на неатрактивно бизнис име - Името на вашиот бизнис им дава на клиентите, на партнерите и на инвеститорите јасен впечаток за перцепцијата на вашиот бизнис. Името е основа за брендирањето, маркетингот и веб влијанието и затоа мора да е внимателно одбрано. Потребно е да е лесно запамтливо.

  • Концептот „конкуренцијата ми е непријател“ - Дел од претприемачите ги гледаат нивните конкуренти како нивни непријатели, природно. Овој вид на претприемачи се толку фокусирани на нивната конкуренција што не можат да креираат цврста предност од нивната конкуренција која ќе ги доведе до следното ниво. 
  • Недоволна подготовка за неочекуваното - Се во бизнисот се врти околу превземањето ризици. Постојат ситуации каде се ќе функционира одлично, има и такви каде тоа нема да биде случај. Некои бизниси имаат тешки падови, некои успеваат да се вратат и покрај нив. Планирањето за неочекуваното и подготовка на план B додека работите напорно ќе ве заштити и вас и вашиот бизнис. 
Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »