Промовирани огласи »

Промовирани огласи »

Еколошките налепници што ќе ги добијат автомобилите во Скопје, а кои ќе се однесуваат на движењето на возилата во денови кога ќе биде загадено, ќе бидат уредени со измени и дополнувања на Законот за животна средина. Ова е договорено на средбите одржани меѓу Министерството за економија, Министерството за внатрешни работи и Министерството за животна средина и просторно планирање и Град – Скопје.

Во законот треба да се вградат нови одредби со кои ќе бидат утврдени формата и дизајнот, набавката, контролата, дистрибуцијата, глоби и инспекцијата.

Со законот ќе биде уредено и тоа како ќе се категоризираат возилата, односно возилото во станиците за технички преглед зависно од тоа кој ЕУРО стандард го исполнува ќе добие еколошка налепница со црвена, портокалова или зелена боја.

Промовирани огласи »

Завчера во сон почина Ингвар Кампард, таткото на IKEA. Популарниот магнат издиша за последен пат на 91-годишна возраст.

Иако беше еден од најбогатите луѓе на светот, Ингвар беше познат по штедливоста, па постојат многу анегдоти кои се сврзуваат со неговиот стил на живот.

Прочитајте неколку факти кои можеби не сте ги знаеле за основачот на најголемиот синџир на продавници за мебел:

  • Ингвар започнал да се занимава со бизнис на 5 години. На почетокот им продавал кибритчиња на соседите, а потоа со својот велосипед патувал сè подалеку за поголем профит. Од кибритчиња тој подоцна се префрлил на продажба на риба, божиќни декорации и мали предмети како пенкала.
  • Ја основа IKEA на 17 години. Да, тешко е да се поверува дека компанијата која денес има 412 продавници на 49 пазари беше основана од тинејџер во 1943 година во Шведска. Но, Ингвар смело влегол во бизнисот на млада возраст, примајќи нарачки преку пошта. Пет години подоцна, тој започнал да продава мебел, а 20 години по лансирањето, се проширил во Норвешка.
  • IKEA е акроним. Името IKEA е акроним од неговите иницијали (Ingvar Kamprad), плус почетните букви на семејната фарма на која се родил (Elmtaryd) и блиското село (Agunnaryd).

  • И покрај тоа што имал огромно богатство, купувал облека на старо (втора употреба) и пазарувал на болвини пазари. „Мислам дека немам носено нешто што не е купено на болвин пазар“ – изјави тој.
  • Возеше Volvo старо 15 години, користеше јавен превоз, никогаш не леташе со авион во прва класа... Ингвар беше дециден кога станува збор за трошењето пари. Возеше автомобил стар 15 години, секогаш леташе во економична класа, одбиваше да се вози со такси и користеше метро и автобуси и долги години живееше во Швајцарија за да ги заобиколи строгите шведски закони за даноци. Има гласини и дека ги користел кесичките за чај по неколку пати и дека собирал пакетчиња со сол и црн бибер од рестораните. „Обично се потстрижувам кога сум во земја во развој. Последниот пат беше во Виетнам“ – има изјавено тој.

Промовирани огласи »

Не стивнуваат реакциите во јавноста во однос на прагот со кои физичките лица стануваат ДДВ  обврзници. По програмерите, финансиските аналитичари, членовите на управни одбори реагираат и универзитетските професори. Велат не е логично да плаќаат ДДВ за нивната редовната работа на универизитетите каде за часовите   додипломски студии  добиваат плата , а за часавоте на магистерски мора да земат хонорар.  Според професорите тие часови не се вршење на стопанска дејност туку се во склоп на матичната инситуција - универзитетот и се дел од нивните  секојдневни редовни работни обврски.

Кај овој вид на интелектуална работа проблем е и тоа што ДДВ ќе се плаќа редовно но не може да се направи поврат , затоа што ресурсите  кои се користат за вршење на услугата се во сопственост на самиот универзитет.

Владата сеуште не донела одлука дали ќе се покачи прагот со кои физичките лица стануваат ДДВ обврзници. Според актуелниот закон секој кој  минатата година зарботил над еден милион денари има обврска да се регистрира како ДДВ обврзник. Со тоа за  остварениот приход  освен персонален данок на доход  плаќа и ДДВ.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »