Промовирани огласи »

Она што денес се случува во банкарството во светот слободно би можело да се нарече технолошка револуција. Електронското банкарство во последно време завзема се поголем замав во употребата, без разлика дали станува збор за физички или правни лица тоа претставува основна потреба во современиот живот. Неговиот развој е тесно поврзан со информатичката технологија (компјутери, интернет мрежа, мобилна телефонија, банкомати, магнетни картички, чипови) и сл. Целта е да се избегне метежот во експозитурите и филијалите, а воедно и да ни помогне да стигнеме да ги платиме сметките и покрај долгиот напорен работен ден.

Во Македонија, забрзан развој на електронското банкарство е забележан во последниве две години. Анализата направена од Институтот за развој на електронски комуникации покажува дека сите 14 банки во земјава на своите клиенти им нудат електронско банкарство. Ги нудат услугите преку нивните интенет страници странции преку мобилна апликација. Секако секоја банка промовира свој начин за плаќање, со различни можности и цени на услугата.

Комерцијална банка како најголема банка во Македонија, ја држи и лидерската позиција во електронското банкарство нуди интернет банкарство и две мобилни апликации m-bank  и  Kompay. 

Стопанска банка АД - Скопје е банка со најдолга традиција на македонскиот пазар, во понудата вклучува три услуги е-банкарство, м-банкарство и телефонско банкарство.

НЛБ како трета по големина банка во земјава е меѓу лидерите во поглед на имплементација на новите технологии и канали за комуникации. НЛБ нуди класично веб банкарство, две мобилни апликации, како и дигителен асистент преку мобилна апликација Вибер. 

ПроКредит Холдинг е компанија мајка на глобална група од 21 ПроКредит bанки. Специфичност на нивната веб страна е интерактивниот водич преку кој потенцијалните клиенти можат да се запознаат со основните карактеристики на електронското банкарство и услугите кои ги нуди оваа банка.

Шпаркасе нуди ,,Net-Banking’’, ,,S-banking’’, ,,S-Token" за плаќања СМС известувања, како и изводи преку меил. Во оваа широка листа на банки влегуваат и УНИ-Банка, Битолската Стопанска Банка, ТТК Банка, Силк Роуд, Капитал Банка.

Ова се оналјн верзиите на нашите банки:

Промовирани огласи »

Радиото завзема значајно место во секој дом и секое работно место. Според многу истражувања, на луѓето особено им е важно да слушаат добра и квалитетна музика додека се возат во нивниот автомобил на пат кон работа. Музиката е важен фактор за нашето расположение во текот на денот, па затоа луѓето слушаат различни радио станици, но нашите истражувања покажуваат дека последниов месец доста често е слушано српското радио Nаxi (Naxi Radio 96,9 FM).

Што е тоа што го привлече вниманието кај голем број на слушатели? Nаxi e радио кое нуди квалитетна музика кое го погодува вкусот на секој слушател со богата содржина на песни од различни жанрови. За да ја проверите содржината на радиото можете да тоа да го сторите на https://www.naxi.rs/  Важна улога за слушателите е што ова радио не преплавува со реклами во текот на песните и водителите имаат и особено интересен пристап кон содржините кои се нудат. На вас останува да одберете дали во текот на вашето работно време преферирате да работите во тишина или пак можеби ќе вклучите музика во позадина.

Можете да ги следите следни жанрови:

https://www.naxi.rs/rock 

https://www.naxi.rs/latino

https://www.naxi.rs/clubbing

https://www.naxi.rs/dance

https://www.naxi.rs/lounge и доста други

Промовирани огласи »

Фатмир Битиќи, вицепремиерот за економски прашања, во емисијата „25 минути“ на ТВ 24 вели дека предлог-законот со кој ќе се воведе еколошка такса на горивата се носи по скратена постапка поради, како што вели тој,  Парискиот договор за климатски промени.

Мислам дека се уште не е дефинирано дали ќе оди со европско знаменце, тоа ќе видат правниците и ние тоа го прифаќаме дека така треба да биде. Меѓутоа ние сме меѓу оние земји кои треба да имаат дадено национален придонес кон Парискиот договор и затоа мислам дека не треба да се отстрани европското знаме од законот, рече Битиќи.

Вицепремиерот сепак смета дека сепак можеби требало да се одвои време за дополнителна дискусија, но рече дека со финансиските средства кои ќе се добијат од еколошката такса нивото на емисијата на ЦО2 ќе се намали за повеќе од половина.

Промовирани огласи »

Pinterest започна да забранува реклами за слабеење од 1 јули. Новата политика, исто така, забранува рекламирање со „кој било јазик или фотографии што идеализираат или оцрнуваат одредени типови на тела“.

Компанијата вели дека рекламите што промовираат здрав начин на живот и фитнес услуги и производи се уште се дозволени „се додека не се фокусираат на слабеење“.

Pinterest е место каде луѓето доаѓаат за инспирација. Секој припаѓа таму, без оглед на обликот на телото или големината, се вели во соопштението.

Тие ја сменија својата политика заснована на упатствата на Националното здружение за нарушувања во исхраната (NEDA), кое на почетокот на пандемијата Ковид-19 започна да бележи зголемена активност на нивната линија за помош.

Националното здружение на нарушувања во исхраната го поздравува потегот на Pinterest. Тие станаа првата платформа за забрана на сите реклами што поттикнуваат и / или повикуваат на губење на тежината, рече Елизабет Томпсон, привремен извршен директор на Националната асоцијација за нарушувања во исхраната.

Ова е неопходен чекор за да се направи приоритет на менталното здравје и благосостојба на корисниците на Pinterest, особено оние погодени од културата на јадење, непријатност на телото и нарушувања во исхраната, додава таа.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »