„PayPal Holdings“ понуди да ја купи апликацијата „Pinterest“ за 45 милијарди долари, велат информирани извори. Комбинацијата може да биде предвесник за повеќе спојувања помеѓу финтех компаниите и социјалните мрежи во областа на е-трговијата.
Преговорите за договорот доаѓаат во време кога онлајн купувачите сѐ повеќе купуваат стоки што ги виделе на социјалните мрежи, честопати следат инфлуенсери на платформи како што се „Instagram“ и „TikTok“.
Купувањето на „Pinterest“ ќе му овозможи на „PayPal“ да има повеќе корист од растот на е-трговијата и да ги диверзифицира своите приходи преку приходите од реклами.
„PayPal“ понуди 70 долари по акција, главно во акции, на „Pinterest“, рече еден извор. Давателот на плаќање преку интернет се надева дека успешно ќе преговара и ќе го објави договорот до моментот кога ќе ги претстави своите квартални резултати на 8-ми ноември, додаде изворот.
Изворите предупредуваат дека договорот е неизвесен и дека условите може да се променат. Тие сакаа да останат анонимни бидејќи работата е доверлива.
Понудата на „PayPal“ е 26% бонус за цената на акцијата на „Pinterest“ на крајот од тргувањето во средата од 55,58 долари. Акциите на „PayPal“ паднаа за повеќе од 4% по објавувањето на веста, а цената на акцијата на „Pinterest“ порасна за повеќе од 14% до 63,51 американски долари.
Гигантот за онлајн плаќање беше меѓу големите победници во пандемијата на коронавирусот, бидејќи повеќе луѓе ги користеа неговите услуги за да купуваат преку интернет и да ги платат сметките за да избегнат излегување од домот. Акциите на компанијата пораснаа за околу 36% во последните 12 месеци, што и овозможи пазарна капитализација од скоро 320 милијарди долари.