Без разлика дали сте решиле да започнете сопствен бизнис или лансирате нов стартап кој ја менува играта, разбирањето на влијанието на бојата врз однесувањето на потрошувачите ќе му помогне на вашиот бренд да стане успешен.
Истражувањата покажуваат дека до 85% од потрошувачите веруваат дека бојата е најголемиот мотиватор при изборот на одреден производ, додека 92% го признаваат визуелниот изглед како најубедливиот маркетинг фактор во целина.
Многу истражувања се направени во теоријата на бои. Дефинитивно може да се изгубите низ зајачката дупка наоѓајќи ја приказната зад секоја боја, сепак, еве брзо резиме за да ви дадеме идеја:
Црвена боја - Црвената означува страст, возбуда и гнев. Може да означува важност и да заповеда внимание.
Портокалова боја - Портокаловата означува разиграност, виталност и пријателство. Оживува и буди енергија.
Жолта боја - Жолтата евоцира среќа, младост и оптимизам, но може да изгледа и привлекува внимание.
Зелена боја - Зелената предизвикува стабилност, просперитет, раст и поврзаност со природата.
Светло сина - Светлата нијанса на сина зрачи спокојство, доверба, отвореност. Може да означува и невиност.
Темно сина - Темно сината означува професионализам, безбедност и формалност. Тоа е зрело и доверливо.
Виолетова боја - виолетова може да означува кралско семејство, креативност и луксуз.
Розева боја - Розевата боја се залага за женственост, младост и невиност. Се движи од модерно до луксузно.
Кафена боја - Кафената боја создава груб, земјен, старомоден изглед или расположение.
Бела боја - Белото предизвикува чистота, доблест, здравје или едноставност. Може да варира од прифатлива до висока класа.
Сива боја - Сивото се залага за неутралност. Може да изгледа придушено, класично, сериозно, мистериозно или зрело.
Црна боја - Црното предизвикува моќно, софистицирано, нервозно, луксузно и модерно чувство.