Промовирани огласи »

Без разлика дали сте решиле да започнете сопствен бизнис или лансирате нов стартап кој ја менува играта, разбирањето на влијанието на бојата врз однесувањето на потрошувачите ќе му помогне на вашиот бренд да стане успешен.

Истражувањата покажуваат дека до 85% од потрошувачите веруваат дека бојата е најголемиот мотиватор при изборот на одреден производ, додека 92% го признаваат визуелниот изглед како најубедливиот маркетинг фактор во целина.

Многу истражувања се направени во теоријата на бои. Дефинитивно може да се изгубите низ зајачката дупка наоѓајќи ја приказната зад секоја боја, сепак, еве брзо резиме за да ви дадеме идеја:

Црвена боја - Црвената означува страст, возбуда и гнев. Може да означува важност и да заповеда внимание.

Портокалова боја - Портокаловата означува разиграност, виталност и пријателство. Оживува и буди енергија.

Жолта боја - Жолтата евоцира среќа, младост и оптимизам, но може да изгледа и привлекува внимание.

Зелена боја - Зелената предизвикува стабилност, просперитет, раст и поврзаност со природата.

Светло сина - Светлата нијанса на сина зрачи спокојство, доверба, отвореност. Може да означува и невиност.

Темно сина - Темно сината означува професионализам, безбедност и формалност. Тоа е зрело и доверливо.

Виолетова боја - виолетова може да означува кралско семејство, креативност и луксуз.

Розева боја - Розевата боја се залага за женственост, младост и невиност. Се движи од модерно до луксузно.

Кафена боја - Кафената боја создава груб, земјен, старомоден изглед или расположение.

Бела боја - Белото предизвикува чистота, доблест, здравје или едноставност. Може да варира од прифатлива до висока класа.

Сива боја - Сивото се залага за неутралност. Може да изгледа придушено, класично, сериозно, мистериозно или зрело.

Црна боја - Црното предизвикува моќно, софистицирано, нервозно, луксузно и модерно чувство.

Промовирани огласи »

Македонија е 89-та најсреќна земја за живеење во светот меѓу 146 рангирани земји, покажува најновиот Извештај за среќа во светот, објавен од Мрежата на ОН за одржлив развој.

Најсреќна земја е Финска петта година по ред.

Зад неа се Данска, Исланд, Швајцарија, Холандија, Луксембург, Шведска, Норвешка, Израел и Нов Зеланд.

Извештајот за среќа ги зема предвид критериумите како што се очекуваниот животен век, социјалната поддршка, корупцијата, но и одговорите од анкетата на Галуп, на примерок од околу 1.000 испитаници.

Испитаниците исто така биле замолени да го оценат својот сегашен живот на скала од нула до 10, каде што нулата е најлош можен, а десет најдобриот можен живот.

Од земјите во регионот, најдобро позиционирана е Словенија, која е 22-та најсреќна земја во светот, потоа Србија (43), Хрватска (47), Босна и Херцеговина (67) и Црна Гора (75).Најнесреќни земји се Авганистан кој е на последно место, како и Либан.

Промовирани огласи »

Со летниот распоред на летање, што стартува на 28-ми месецов, покрај новата авиолинија Скопје-Софија, на аеродромите во државава се враќаат неколку рути што функционираа пред ситуацијата со болеста.

Се очекува и враќање на полски ЛОТ со линијата за Варшава. Истовремено со стапувањето во сила на летниот ред на летање, на Скопскиот аеродром почнуваат и градежни активности за обнова на пистата.

Моментално, летниот распоред на летање од Меѓународниот Аеродром Скопје има 35 дестинации. Сите дестинации што ги имавме лани ќе продолжат, освен Москва, Санкт-Петербург и Киев. Иако како авиолинии беа пуштени првпат во кризата, во 2020 и 2021 година, во моментов овие три линии не се оперативни. Во овој летен распоред на летање се враќаат и неколку рути кои ги имавме пред панд*мијата, но во текот на зимската сезона се’ уште не беа вратени. Друга авиолинија за која се надеваме дека ќе се врати, по завршувањето на рехабилитацијата на пистата, е Варшава, со полската авиокомпанија ЛОТ, која исто како и авиолинијата до Истанбул, се користеше од нашите патници како конекција за патувања до САД, вели во интервју за МИА Метин Батак, извршен директор на ТАВ Аеродроми.

Веруваме, како што дополнува, дека авиолинијата Скопје-Софија, која е новина во летниот ред на летање, ќе им даде уште поголем поттик на туризмот и економијата во земјава.

Секоја авиокомпанија пред воведувањето на некоја линија прави детални анализи и проценки за нејзината одржливост, трошоците и приходите, така што верувам дека и во овој случај тоа не е исклучок, оценува Батак, прашан за одржливоста на новата авиолинија.

Тој истакнува дека последиците од кризата сѐ уште се чувствуваат глобално и оти се потребни уште најмалку две до три години за закрепнување на авиосообраќајот на светско ниво.

Изминатите две години беа и се навистина предизвикувачки за авиосекторот. Почна со кризата, продолжува со глобалните политички и економски случувања. Сето ова влијае врз сите бизнис-сектори, вклучувајќи го и авиосообраќајот, така што брзите прилагодувања на секоја новонастаната ситуација се неопходни и се покажаа како клучни во целиот овој период. Постојат бројни предизвици со кои ТАВ Мaкедoнија успешно се носи, секогаш организирајќи ги процесите и условите за работа според највисоките глобални авијациски стандарди, за што доказ се и меѓународните признанија што ги добиваме, наведува Батак.

Во првите два месеца од годинава на Меѓународниот Аеродром Скопје и Аеродромот Св. Апостол Павле Охрид се регистрирани 215 227 патници, што е пад од 29 проценти на вкупниот број патници споредено со бројките за јануари и февруари во 2019, како референтна година. Во однос на 2021 година, бројот на патници во првите два месеци оваа година е зголемен за 107 проценти. Бројот на летови пак, на двата аеродрома во првите два месеци годинава е 1.900, што е 46 проценти повеќе во однос на истиот период лани, но е за 26 проценти помалку во однос на 2019 година.

Промовирани огласи »

Државниот завод за статистика(ДЗС) објави дека стапката на неработеност е 15.7 отсто. 

Лани активното население во државава броело 943.004 луѓе, од кои вработени се 795.087, а 147.917 лица се невработени. Стапката на активност во овој период е 56.0, стапката на вработеност 47.2. 

Ако во 2020 година имало 94.614 невработени мажи, лани без работа биле 92.880 мажи. Во 2020 година без работа биле 61.335 жени, а минатата година 55.036. Власта цели кон тоа невработеноста да ја сведе на едноцифрена бројка. 

  

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »