Промовирани огласи »

Триглав Осигурување АД, Скопје, лидер на пазарот на неживотно осигурување и дел од најголемата осигурителна и финансиска групација во регионот Адриа, со повеќе од 5 000 вработени.

Како Групација, фокусирани се на креирање на исклучително корисничко искуство за сите инволвирани страни, вклучувајќи ги и вработените. Развива организација со разбирање за тековните трендови и социјални аспекти, во кои што ги интегрира предностите, стекнати со долгогодишната традиција.

Моментално се отворени следниве работни позиции:

СОРАБОТНИК ЗА ЕВИДЕНЦИЈА И АДМИНИСТРИРАЊЕ НА ШТЕТИ И РЕГРЕСИ
FIRST LEVEL APPLICATION SUPPORT (САМОСТОЕН СТРУЧЕН СОРАБОТНИК ЗА ПОДДРШКА НА АПЛИКАТИВНИ РЕШЕНИЈА)
ПРОЕКТАНТ АНАЛИТИЧАР

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции ќе ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Меѓународно училиште Скопје е компетитивна образовна установа каде што учениците ги развиваат своите таленти и потенцијали. Воедно нуди средина што ги урамнотежува академското постигнување и креативноста и совршено ги поврзува теоретските вредности со прагматичното размислување.

Моментално се отворени следниве работни позиции:

ADMISSIONS OFFICER
ENGLISH TEACHER
HEAD OF ADMISSIONS
HIGH SCHOOL PRINCIPAL

Се уште невработени?! Сите останати работни позиции ќе ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

КОЛИБРОВЦИ ВЕ ПОКАНУВААТ НА ЗАБАВНА ДРУЖБА ВО СКОПСКАТА ЗООЛОШКА ГРАДИНА!

Во сабота на 08.04.2023, во 11:00 часот KARIERA.mk Ве очекува на заедничка дружба во Скопје Зоо! За прв пат организираме настан за најмалите со програма која ја подготвија Колибровци, веселите птички од нашето лого!

За секој наш млад гостин имаме специјален подарок KARIERA.mk боенка, а за родителите информации за опции за вработување и кариерен развој!

Се гледаме во зоолошка во сабота на работилница за најмалечките исполнета со смеа, забава и креативност!

Промовирани огласи »

Ако размислувате да го промовирате вашиот бизнис или да комуницирате со вашите клиенти, тогаш ви треба стратегија за односи со јавноста. Стратегијата за односи со јавноста ќе ви помогне да ја насочите вашата комуникација кон вистинската публика и вистинските публикации во вистинско време.

Еве неколку причини зошто ви е потребна ПР стратегија.

Најдете ја вашата целна публика.

Кога креирате ПР стратегија, размислете за целната публика која сакате да ја добие вашата порака. Ова е важен чекор за да се осигурате дека вашата порака ќе има најголемо влијание. Без да ја пронајдете вашата целна публика, вашата порака нема да биде примена од вистинските луѓе и вашите ПР активности нема да бидат многу успешни.

Најдете ги вашите клучни пораки.

Еден од првите чекори за креирање ПР стратегија е да ги креирате вашите клучни пораки. Клучните пораки се основните точки што сакате вашата целна публика да ги слушне и разбере преку вашите ПР активности.

Фокусирајте се на вистинските медиуми.

Откако ќе ја одредите вашата целна публика и вашите клучни пораки, сега можете да размислите за тоа со кои публикации и новинари треба да контактирате. Најдобрите публикации се оние што ги чита вашата целна публика. 

Одредете ја вашата цел.

Важно е секогаш да имате цел за вашите ПР активности. Со одредување на вашата цел ќе имате јасна цел за вашата ПР стратегија и ќе го максимизирате успехот на вашите ПР активности. На пример, вашата цел може да биде да постигнете зголемување од 25 проценти во продажбата за производот X за три месеци.

Подобра комуникација.

Кога имате ПР стратегија ќе биде полесно да ги пренесете вашите цели и активности. На пример, можете да му кажете на вашиот клиент што точно ќе правите за него и кога.

Доколку ги следите и правилно ги имплеметирате овие совети, резултатите од истите секако ќе доведат до успех и позитивен импакт за вашата компанија во иднина.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »